problemen van mensen op bokt goed of verkeerd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 21:32

ik wil graag wat jullie er van vinden dat iemand hier een probleem van zichzelf hier neer zet?
ik vind dus dat je een probleem hier moet kunnen neerzetten zonder kritiek te krijgen!
ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden!
ik heb er tenmisnste wat meer hoop van gekregen en een beter gevoel!
ik vind het dus goed als iemand dat doet maar jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:35

Iedereen moet lekker zelf uitmaken of hij zijn problemen op Bokt wil zetten. Ik vind het in ieder geval super dat zo veel mensen er steun uit halen.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:36

ik vind het goed,je zet het er niet voor niks op toch!!
deze mensen zitten ermee en willen het graag kwijt nou waar kan daar beter dan bij de mensen met de zelfde interreses!!!
ik heb er geen problemem mee iedereen zit ergens mee en iedereen gaat er anders mee om.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:38

waarom niet..... je kan zelf wel bepalen of je iets wil delen met medebokkers!!! Ik heb ook vrienden/vriendinnen maar die begrjipen soms niet alle dingen en waarom zou je het niet aan bokkers vertellen als zij je kunenn steunen en tips/adviezen kunnen geven....... Maar als je iets hier plaatst wil niet zeggen dat je geen vriendinnen heb of zo of omdat je aandacht te kort komt.... interesseert het je niet??? dan lees je toch niet... of les je niet verder!!! heel simpel!!!! maar je moet niemand af gaan kraken vooral niet als ze in een dip zitten... ik zit er zelf ook in maar ik zet het niet in het openbaar op bokt! Ik heb het wel met iemand erover gehad/.... nog steeds maar dat kwam zo ter sprake en ik heb zoiets het is niet geheim maar niet iedereen hoeft het te weten!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:09


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:11

Lijkt me slim dit onderwerp beperkt te houden tot bovenstaand topic.