Schoking, Micheal Jackson !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Schoking, Micheal Jackson !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 00:05

Nu zo op sbs 6 !
Hij schijnt een geheime kinderkamer te hebben en sbs heeft er exclusieve beelden van !

Ik dacht dat die mensen een aanklacht hebben ingedient voor het geld, maar nu blijkt het dus mischien waar te zijn !

Das toch ziek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:23

Ja het is echt ziek allemaal..... Maar voor hetzelfde geld is het toch allemaal niet waar... Ik ben wel "benieuwd" naar de waarheidsgehalte hierachter ik zag net namelijk wel dat er inderdaad een kamer was gevonden..... wel erg vreemd allemaal...
Wat ik ook nog steeds niet snap is: Waarom werd Neverland nou helemaal uitgekamd? Zochten ze een jongetje ofzo? of was micheal verstopt?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 00:24

Ze zochten naar bewijzen dat hij de kinderen heeft misbruikt.
Alleen een beetje vaag dat ze dan de 'geheime' kamer niet vinden !

Ik vraag me af of het waar is of dat de mensen gewoon op geld uit zijn.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:27

Ik heb eigenlijk niks geks gezien aan die kamer.Er hingen inderdaad foto's van kinderen,maar geen naakte kinderen.Wel een foto van een kind met een waterspuit Cheese! ,maar ook daar zag ik niks vreemds aan.Als M Jackson 9 jaar geleden al beticht is van pedofilie,dan laat je als ouder je kind toch daar niet slapen als je dat weet en het niet vertrouwd? Verward

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:31

Ik heb het net ook gezien en het werd er wel allemaal wel heel erg dik bovenop gelegd door SBS6. Niet echt serieuze journalistiek te noemen Verward Maar we weten allemaal dat de heer Jackson zo gek als een deur is. Van een geheime kamer kijk ik dan ook niet op, maar of hij daarom gelijk een pedofiel is... Ik weet het niet.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:33

Hij heeft niet voor niks die bijnaam Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:44

Nou, en hoe zag die kinderkamer er uit? Lachen
Voor de mensen, zoals ik, die het niet gezien hebben?

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:05

Ja dat vraag ik me nu ook af ja Haha!

Michael Jackson....sja....typisch geval. Verward

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:13

FlairS schreef:
Ik heb eigenlijk niks geks gezien aan die kamer.Er hingen inderdaad foto's van kinderen,maar geen naakte kinderen.Wel een foto van een kind met een waterspuit Cheese! ,maar ook daar zag ik niks vreemds aan.Als M Jackson 9 jaar geleden al beticht is van pedofilie,dan laat je als ouder je kind toch daar niet slapen als je dat weet en het niet vertrouwd? Verward



Dat vind ik nu ook vreemd. Als je het niet vertrouwd en denkt dat iemand een pedofiel is, laat je toch je kinderen daar niet bij. Toch? Of denken de ouders nu maar eens de zogenaamde waarheid te uiten en zo een paar miljoentjes binnen te rijven. Verward Als er al geld is. Geruchten doen nl de ronde dat hij zo goed als bankroet is.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:49

Wat een pulp journalistiek! BAH!
"Bovenaan de trap hangt een foto van een baby die een waterstraal vast houdt" Ja dus??????
Bij mij hangt een poster van een kat die met een muis zit te schaken. Owhjee jongens, geef me maar aan! IK ben de dierenmishandelaar!!! :R

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:59

Ik vind het wel raar dat het een GEHEIME kamer is, maar nog geloof ik het niet echt. Hij is raar, dat weten we allemaal, maar hij is ook de grootste kindervriend die er is. Die kamer bewijst helemaal niets. Ook niet als er zijn sperma gevonden zou worden, mag hij zich niet trekken op dat kamertje ofzo!? Verward
Ik gok nog steeds geldklopperij! Is alleen een nadeel: ze kunnen never nooit bewijzen wat er is gebeurd met die kinderen en MJ... Dus wordt hij dan wel of niet schuldig bevonden???

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:11

Ik vind het steeds walchelijker worden Misselijk Echt weer Amerika!Ik blijf erbij:Als hij 9 jaar geleden al verdacht was,dan laat je je kind daar toch niet slapen?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:17

Wacko Jacko...
Het is al jaren bekend dat die kerel niet spoort. Hij heeft het denkvermogen van een kind van 12, daarom doet hij het zo goed bij de kinderen. Hij begrijpt ze, want hij hangt na 50 jaar nog steeds op hun niveau. Benieuwd wat ze nu vinden in Neverland. Is een paar miljoen borg trouwens normaal voor iemand die verdacht wordt van seks met kinderen? Of laten ze alleen Jackson dat maar betalen? Verward
En die ouders die hun kinderen daar laten slapen... die denken daar helemaal niet bij na waarschijnlijk. Michael Jackson is toch de meest beroemde figuur ter wereld en hij barst van het geld. Vinden ouders ook wel leuk, hebben ze ook eens wat te vertellen op een verjaardag...

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:27

Ik krijg meer en meer het gevoel dat het om zijn miljoenen gaat. En mensen deinzen tegenwoordig voor niets terug als het om geld gaat. Dat hij niet echt normaal is weten we al lang. Straks lopen zijn eigen kinderen nog in een burka rond zoals de afghaanse vrouwen. Maar daarom is hij nog geen kindermisbruiker. In België werd er ooit een leraar aangeklaad voor het misbruiken van kinderen. Bleek de man totaal onschuldig te zijn. Het waren de ouders die wraak namen omdat hij het waagde hun zoontje te straffen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:02

Gisteren zei iemand op de radio, dat het hem sterk leek op een hut bouwen, dat doe je ook op een geheime plek ergens, dit is volgens mij net zoiets.
In dat intervieuw destijds met hem, sprak hij zo vreselijk kinderlijk, hij is nooit volwassen geworden.
Hij heeft een aantal trauma's overgehouden aan zijn vader, heeft dus nooit een jeugd gehad, nooit kunnen spelen met dit soort dingen.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:02

Hij is niet helemaal 100, wat ook niet raar is met een achtergrond als hij. Maar om nou te zeggen dat ie kinderen misbruikt. Laat ze maar eens met bewijzen komen.
Ik vind het een hele zielige man. Heb medelijden met hem.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:28

Ik kan ook niet geloven dat hij werkelijk kinderen seksueel misbruikt. Hij komt me eerlijk gezegd over als iemand die helemaal geen seksuele gevoelens heeft.
Maar hij heeft wel veel geld. misschien willen mensen hem gewoon aanklagen omdat ze geld willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:32

You Have To Show Them That You're Really Not Scared
You're Playin' With Your Life, This Ain't No Truth Or Dare
They'll Kick You, Then They Beat You,
Then They'll Tell You It's Fair
So Beat It, But You Wanna Be Bad

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:41

hij heeft op zijn minst zo'n abnormale jeugd gehad dat je eigenlijk nu al kan zeggen dat hij nooit echt als een normaal mens kon opgroeien. Ik denk dat zijn jongste zus nog het meest normaal uit die familie gekomen is.Welke normale man heeft er eigenlijk een pretpark in zijn tuin. Pretparken zijn leuk maar toch niet in mijn eigen tuin. Daaraan kan je zien dat hij eigenlijk gewoon nog een kind is qua ingesteldheid.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:46

Ik vind hem zo ontzettend zielig. ik denk dat hij een goede kandidaat is voor een zelfmoordpoging....

Ben je zo rijk en toch zo arm, sneu

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:56

gijsenkim schreef:
Ik vind hem zo ontzettend zielig. ik denk dat hij een goede kandidaat is voor een zelfmoordpoging....

Ben je zo rijk en toch zo arm, sneu


Daar zat ik ook al gelijk aan te denken. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:16

Broer Jermaine is geinterviewd en tijdens dat interview heeft die nog nadrukkelijk gezegd dat ze een wonderful jeugd hebben genoten.
Je kunt het nalezen op www.cnn.com.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:31

Maar in de hele familie jackson is op niemand zo'n druk gelegd als op de populairste in de familie: Michael. Daarbij is hij mogelijk ook veel gevoeliger dan de anderen en ervaart hij het heel anders.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:33

Nee precies, hij was wel de jongste van het gezin, en hij was ook de populairste, daarbij werd er naar zeggen regelmatig geslagen. Neem aan dat dat niet erg goed is voor je, helemaal niet als je constant in de schijnwerpers blijft staan en je geen tijd krijgt om dat te verwerken..

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:38

Hmm ik weet niet wat ik ervan denk.. Vind t nogal ziekelijk en snap nietwaarom er iddd nog kinderen bij hem slapen.
Die paar zinnetjes van hem dat er kinderen in zijn bed slapen (uit dat intervieuw) gaan hem nu zijn kop kosten!

In die kamer stond ook een bed, wat iddd wel een beetje vreemd is.
Vond t overgens geen "gezellige" kamer om te zien, kreeg er een beetje kippevel van..
Bedoel al zou t een speel kamer zijn, wat doet er dan een bed in die kamer, waarom heeft een speel kamer geen ramen? zodat er frisse lucht naar binnen kan?
Vond t veel weg hebben van een soort van euhm... "schuilplaats"
Beetje moeilijk uit te leggen wat voor gevoel ik erbij had.
Boven aan die trap was een andere kamer waar ook een bed stond dat was de "kinderkamer" Dus ik heb m'n bedenkingen bij meneer Jackson..