ik weet het niet meer hoor!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 23:48

ik voel me zo stinkmodder he echt waat,ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik voel me zo ongelukkig heb net ruzie gehad met m,n vriend het begon zo ik belde hem hij zegt kun je me over een half uurtje weer bellen ik zo ok want dat doen we altijd gezellig met z,n tweeen in bed babellen. ik bellen stond hij de hele tijd uit wel een uur geprobeert want zo ben ik he het moet me lukken.
opeens is hij aan hij neemt op zo ja wat is er ik zo :ik zou toch bellen!!! hij: ja bel me zo maar ik helemaal boos ik wou zeggen nee nu dat hadden we afgesprokrn ik zei allen ee..... de rest hoorde hij niet zei hij nou dan niet hangt hij op!!!!
hij is zo moeilijk de laatste tijd hij is overspannen en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan hij denkt alleen aan zichzelf de laatste tijd.
Als ik me verrot voel wil ik met hem kunnen praten dat kan niet dus ik voel em verrot hij begrijpt me ook niet de laatste tijd ik word er zelf nog overspannen van!!
Ik wil hem niet kwijt ik heb 3jaar en ik hou zoveel van hem maar hij doet zo verrot wat kan ik doen ik voel me ongelukkig!!!!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 12:34

misschien even een beetje afstand van elkaar nemen of stuur hem een brief waar je in schrijft hoe je je voelt als hij zo doet.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 18:52

ik weet het wel, maar voor mij is het ook niet makkelijk mijn zus is op dit moment ook overspannen en m,n vader heeft er voor in het ziekenhuis gelegen en slikt zelfs nu nog er medicijnen voor.
Lijkt wel of het door mij komt ofzo.
Ik heb ook een probleem met mezelf ik kan me niet inhouden ik pik niks !!!! dat is ook wel moeilijk maar ik weet niet hoe ik me moet inhouden graag TIPS!!!
Huilen

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 18:58

mensen die overspannen zijn of andere psychische problemen hebben denken vaak alleen en eerst aan zichzelf, dat kan voor omgeving moeilijk zijn, maar het is tijdelijk!!!
Hoe je je in moet houden? Tot 10 tellen! Klinkt dom, helpt echt! Zeg gewoon eens een keer niks en ben je er dan later achter als je er nog eens over na gedacht hebt dat het ECHT erg was, dan kan je er alsnog op terug komen!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:23

Ik ken het meid...
Zo'n 2 weken terug voelde ik me ook zo enorm rot...
Ik zocht troost bij mijn vriend die het me juist op dat moment niet kon of wou geven...
Uitgaan met zijn ....***.... vrienden vond hij blijkbaar belangrijker dan een vriendin met rare gedachtes...
Nou oke, dat heeft hij geweten...
Pas toen hij me opwachte bij Pink en huilend zei dat hij niet zonder me kon en bla bla bla heb ik weer tegen hem gepraat...

Soms zijn jongens gewoon niet te geloven Frusty Boos!

Succes ermee!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 19:33

dat heb ik 100 keer gedaan heeft 99 keer geholpen en nu zegt hij dan wil je niet met mij praten nee is goed!! en gaat dan weg
Ik heb er gewoon geen grip meer op!!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:39

waarom nemen jullie niet even een 'rustpauze' in jullie relatie?

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 20:04

dat kan ik niet ik wil niet zonder hem wat houd een pauze in dan ,jaja dan gaat het natuurlijk helemaal fout voelt hij zich in de steek gelaten.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:06

als je zo doorgaat gaat het toch ook fout??
Je kan toch gewoon een periode van rust inlassen, zo te lezen hou je dit niet lang meer vol.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 20:38

bedankt dat je je bezorgd maakt als ik jullie er mee lastig kan vallen dan hou ik nog wel vol.
ik moet gewoon even doorzetten denk ik.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie