nieuwe aanslagen Istanbul

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

nieuwe aanslagen Istanbul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 12:13

Hoor ik net, schijnt 'all over' CNN te zijn. Britse Ambassade, woonwijk en het hoofdkantoor van één of ander groot bedrijf. Er wordt gesproken over terroristische aanslagen, grote paniek in zowel Istanbul als op alle beurzen. Euro naar beneden...

Krijg een beetje 11 september deja-vu hier... Waarom kunnen mensen nou niet gewoon vreedzaam met elkaar omgaan? Waarom moeten al die etterbakken telkens hun zin zodanig doordrammen dat mensen zich verdrukt voelen en gekke dingen gaan doen...
Laatst bijgewerkt door Laui! op 20-11-03 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:53

Yep, 5 aanslagen in 1 stad! Hoe gestoord kan een organisatie zijn? Hoop paniek, zag het net op tv. Gatver dat lichaam dat ze snel filmde...... Was niet veel meer aan te herkennen....
Echt ziek gewoon. Hoe kan het dat een organisatie zoiets kan voorbereiden zonder dat iemand het merkt?? Dit vraag ik me vaak af, zelfde als bij 11 september....

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:03

Ik heb net verbijstering zitten kijken naar RTL-Z. Vreselijk. Ik ben benieuwd wat Bush gaat doen met zijn schoothondje gemaant Blair.
Waarschijnlijk wel weer en of andere overdreven actiel.
Echt die terroristen zijn vreselijk, maar Bush en Blair zijn minstens net zo vreselijk Boos!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 14:02

http://www.nu.nl/news.jsp?n=235006&c=21 Op www.nu.nl staat er nu een heel stuk over.
De eerste explosie vond plaats bij de Britse bank HSBC en werd direct gevolgd door ontploffingen bij het Britse consulaat in de Europese wijk Beyoglu en een ontploffing bij een populair winkelcentrum aan de Aziatische kant van de Bosporus.
Ik ben idd ook benieuwd naar wat er nu weer gaat gebeuren. Welke schim gaan ze nu weer najagen? Hoeveel doden gaan er nu weer vallen... maar terugkeren betekent gezichtsverlies en daar beginnen ze dus de komende 10 jaar nog niet aan. Ik zal blij zijn als Nederland zich er gewoon lekker buiten houdt, het leidt m.i. alleen tot meer narigheid.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:25

Laui! schreef:
Waarom kunnen mensen nou niet gewoon vreedzaam met elkaar omgaan? Waarom moeten al die etterbakken telkens hun zin zodanig doordrammen dat mensen zich verdrukt voelen en gekke dingen gaan doen...


Tja, dat vreedzaam met elkaar omgaan lijkt nogal een grote opgave..

"What we call human nature, is actually human habit.."

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:33

Ze lijken wel allemaal kleuters: hij begon, dus hij moet stoppen!
Ik ben er ook heel goed in om met een vingertje naar een ander te wijzen, maar zo los je het probleem niet op... Iemand zal toch de eerste stap moeten zetten en dit vreedzaam oplossen... Zo gaat het iig niet lukken, uiteindelijk is daar een rokende puinhoop en mag iemand anders het weer opruimen...
Tjemig he, is het zo moeilijk om eerst tot 10 te tellen voor je een hele stad, vele levens en toekomsten ruineert?! En zoiezo, zoiets moet je gewoon nooit doen, daar heeft helemaal niemand, en dan ook echt niemand, het recht toe.

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:40

he gatsie niet weer he...............het houdt ook nooit op..........wij stonden toch ook op meneer z'n lijstje ???? fijn idee....

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:54

Sorane schreef:
Echt die terroristen zijn vreselijk, maar Bush en Blair zijn minstens net zo vreselijk Boos!


Helemaal mee eens Boos!
Krijgen we nu weer een oorlog??

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:55

Nou ik ben de week voor de herfstvakantie hier in het zuiden dan. Naar Istanbul geweest, ben wel blij dat ik daar niet meer zit!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:07

....en dan te bedenken dat Nederland in principe ook doelwit zal zijn over niet zo'n lange tijd.....dat zij onze grote vriend Bin Laden toch een paar maanden terug... Boos!

_Marjon_
Berichten: 10662
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:48

oeww.. ik ken iemand (turk) die nu in Istanbul zit, geeft echt een raar gevoel als je dat leest Scheve mond

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie