hier word ik dus echt gek van

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

hier word ik dus echt gek van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 19:24

Een tijdje terug reed ik in de polder en kwam ik wat mensen van mijn vorige stal tegen ...

ik heb het nooit zo leuk gehad op mijn vorige stal het waren zeg maar allemaal snobjes Haha!

als je geen zz dresuurpaard had hoorde je er niet bij Misselijk

ik heb er trouwens ook niet lang gestaan hoor

maar goed ik kwam ze dus tegen en ze keken me echt zo verwaand aan .. dat ik ze nog heb gegroet damn

en wat zeggen ze : " heb je nog steeds die tinker ??? daar bereik je toch ook nooit wat mee " Stoom uit je oren

eerst riepen ze al dat tinkers sloom zijn en nix kunnen enzo

laat me toch lekker zelf weten wat voor een paard ik wil , ikheb toevallig wel heel veel plezier van hem en dat kan ik van hun niet zeggen als hun paard niet goed genoeg is dan gaat het gewoon weer weg

sorry hoor maar ik moest het even kwijt

ik heb heel veel plezier met mijn ventje en ik wil helemaal niet de top bereiken met hem

laat iedereen toch in zijn waarde met hun paard !!!!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:29

Nou, vind ik ook!! Dit is ook de reden waarom ik niet meedoe aan dressuur of springwedstrijden. Ik vind daar echt zo'n sfeer hangen dat iedereen met zijn neus in de lucht loopt. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar zo komt het wel op mij over. Vandaar dat ik gewoon lekker recreatief rij en mijn eigen ding doe!!
En dat moet jij ook doen hoor mickeydo!! Het belangrijkste is dat je plezier hebt met je paard en of dat dan een tinker is of een arabier, dat maakt toch niets uit?!

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:54

ben ik geheel met je eens wat een stelletje niksnutten zeg!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:02

die mensen begrijpen niet dat er meer paardensport is dan dressuur!!

stelletje snollen...recreatie,springen,cross,vrijheidsdressuur,enz maar ook HOBBY!!
bezigheidsteraphie zeg maar.

lekker gewoon blijven,hoor!!

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 20:04

ja echt erg die mensen maarja in de paarden wereld is er veel haat tussen de mensen dat heb ik wel gemerkt gelukkig sta ik op een stal waar niemand bezig is om heel wat te bereiken maar gewoon lekker met paarden bezig wil zijn

echt heel fijn
Kiamyd: wees maar niet bang hoor , ik heb plezier met kane en dat wilik graag zo houden en het maakt me echt niet uit hoe andere mensen op kane neer kijken

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:33

Ja idd. En er zijn ook tinkers die z dressuur lopen. Haha!

[o]

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:00

nou ik ben jaloers op je met je tinkertje Knipoog Haha!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 21:05

Suleika schreef:
nou ik ben jaloers op je met je tinkertje Knipoog Haha!



als je hem een keer in levende lijve wilt zien moet je het maar melden Lachen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:05

Ik sluit me bij de rest aan!
Jij hebt gewoon een super paardje!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:10

Doe ook niet aan wedstrijden met mijn haffie. Rij wel af en toe dressuurmatig in de bak en dan krijg ik gelijk van een paar mensen te horen: gaat goed joh! je moet met haar gaan starten. En dan snappen ze niet dat ik liever buitenritjes maak en het leuk vindt om gewoon met haar te tutten.
Als ik zonodig wedstrijden had willen gaan rijden had ik dat wel gedaan of een heel ander paard ervoor genomen.

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:17

Ik ken het en heb er ook zo'n hekel aan.
Voorbeeldje.Ik heb het geluk dat Amber een goed uitgepakte kruising is waardoor veel mensen dus ook vragen wat voor ras het is.Als ik dus zeg dat het een kruising is dan keren ze vaak hun hoofd om en zullen dus nooit niet vragen wat voor kruising.Dan is mijn paardje ineens te min,maar wat als ik zou zeggen dat het een NRPS-er(zijn vaak ook kruisingen)?Is het dan wel goed.Die vraag heb ik me al zo vaak afgevraagd maar nog niet het lef gehad om het te vragen.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:27

mickydo schreef:
eerst riepen ze al dat tinkers sloom zijn en nix kunnen enzo


WHAHAHA * LIGT DUBBEL*
Hihi ze hoeven Tara van Rennie geloof ik dan niet uit te proberen...Ik zat nog niet en vloog al bijna door de bak..De gang stap kende ze niet...En dat is een echte Tinker!!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:47

tttssss wat een verwaande ****!! Ik heb ook zo'n hekel aan zulke mensen! Ik heb ook al een paar keer zulke opmerkingen gekregen... "Waarom heb je eigenlijk een ijslander?" Tsjah, welke gedachte zou daar dan achter zitten?!
Gelukkig sta je nou op een andere stal. Lijkt me vreselijk om zo nagekeken te worden omdat je geen zz-dressuurpaard hebt! Wees blij dat je een tinker hebt ==> Superpaarden! Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:54

Dit was op de eerste stal waar wij stonden ook wel een beetje zo (voornamelijk springstal).
Wij losten dit op, door ze altijd een "stapje voor" te zijn Knipoog !
Wij zeiden zelf al meteen, dat het eigenlijk super was, dat wij geen springpaarden hadden en dus dat ze niet bang voor konkurentie hoefden te zijn Tong uitsteken !
Toen wij uiteindelijk daar op stal zijn begonnen met cursus grondwerk te nemen en wij binnen de korst mogelijke keren zeer wel-opgevoedde paarden hadden, waar je zonder enig probleem mee naar buiten kan (100 % bom-proef Knipoog ), werden wij wel met hele andere ogen bekeken Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:39

Tsja, bij dat soort mensen moet je gewoon met oogkleppen op gaan lopen, gewoon negeren, want ze veranderen toch niet en zulke mensen blijven er altijd wel. Nou ja, jou paard kan hun niet boeien, maar wat kunnen die lui jou eigenlik boeien?
Ik trok me er een tijdje geleden er ook nog wel wat van aan, maar het maakt hun toch niet uit, ze hebben gewoon iets nodig om te over te zeiken zodat ze zichzelf een beetje omhoog kunnen halen... Gewoon triest dus. Lekker doen waar je zelf zin in hebt, daar heb je hen niet bij nodig! OK dan!

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:04

Nou dat vind ik ook ik heb ook net een tinkertje gekocht en ben er super blij mee er is meer dan dreseur laat die snobjes maar lekker in hun sop gaar koken denk ik altijd

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:14

vind ik ook! niet iedereen heeft een paard voor de sport!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:26

tsja... 'daar moet je boven staan' zou mijn moeder wel zeggen, en deze is ook goed 'wees jij nou maar de wijste'.... Knipoog

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 08:10

Wat stom zeg! Heus niet iedereen heeft een paard om er wat mee te bereiken. Veel mensen vinden het gewoon veel leuker om er lekker recreatief mee bezig te zijn.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 08:27

pff die mensen zijn irritant ja

z krijg ik altijd commentaar als ik met mijn dressuurpaard ga springen/crossen/buitenrijden/etc etc

'dat is niet goed voor hem' en 'stel dat hij zich blesseert, zonde van jullie toekomst'

die dingen krijg ik dan te horen

zelfde zoals ik hem met 2 merries in de wei zet waar hij graag achterop springt(laat gecastreerd Knipoog ) en ja dan loopt ie wel eens wat wondjes op omdat mn 2 merries niet altijd even blij met hem zijn

nou en? moet ik hem dan heel zn leven voorzichtig behandelen en nooit eens lekker gek met hem doen tijdens het rijden, en hem nooit de kans geven om met zn 2 vriendinnetjes te spelen in de wei?

nee, mijn paard is mijn maatje en ik doe er mee wat ik wil, en laat hem gewoon lekker paard zijn!vind ie veel fijner!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 08:32

Trek het je niet aan, jij toont tenminste aan dat jij van je paard houdt! Lovers Maakt niet uit of je er wat mee kan bereiken op wedstrijdvlak! Jij wilt er tenminste plezier van hebben , en jij krijgt er liefde van, Lovers en je geeft hem liefde! Ik ben er zeker van dat jij gelukkiger bent dan zij! Clown Zij hebben misschien wel een vorm van jaloezie , aan hun reacties te merken, ze zijn jaloers, omdat jij je *droompaard* al wel hebt gevonden, en dat jij gelukkig kan zijn met wat je hebt, zij moeten als maar meer om gelukkig te kunnen zijn, en beter zijn, dus ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers, laat ze gewoon maar doen, jij bent gelukkig, dus laat het niet aan je hart komen!!! Ach gut

Nog veel plezier met je Tinker! (Ik vind het trouwens PRACHTIGE paardjes, ik droom ervan om er ooit ook zelf ééntje te hebben! Maar daar zal ik nog even mee moeten wachten! Bloos ) Jij hebt er al vast meer mee bereikt dan zij ooit in hun hele leven gaan bereiken. Denk je ook niet? Verward

groetjes, Esther

PS, met een beetje geluk (vooral voor hen dan Tong uitsteken) begrijpen ze ooit nog (liefst zo snel mogelijk Knipoog ) dat zij verkeerd waren, en dat een paardje meer is dan alleen een *voorwerp* dat prijzen voor hen kan winnen, en hen knapper laat *lijken*! Tong uitsteken Ooit zullen ze wel begrijpen dat er ook liefde in een paard zit, en dat er meer is dan alleen maar een goed shiek paardje te hebben, dat je ook een team moet vormen. En dat ze ook plezier aan hun paardjes kunnen beleven met wat kleinere eisen op te stellen, Schijnheilig toch? Tong uitsteken Clown

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...


scallie

Berichten: 168
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:00

zou ik me geen bal van aantrekken

jij rijdt tenminste voor het plezier en de vriendschap van je lieverd

zij zijn gewoon verwaande snobs die die wedstrijden ws zelfs doen om aandacht te hebben en uit prestige drang

daar dient een dier toch helemaal niet voor

heb trouwens je profiel bekeken en je hebt echt een prachtig mooi paardje!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:33

scallie schreef:
heb trouwens je profiel bekeken en je hebt echt een prachtig mooi paardje!


zeg dat wel! Eentje om verliefd op te worden! Lovers Echt een prachtige Tinker!!! Bloos Ik droom er al van,... Haha!

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:36

Laat ze maar kletsen. Ze zijn het helemaal niet waard om je druk over te maken! Dat ze jou en je paard niet in je waarde laten wil meer over hun zeggen dan over jou. Geniet jij van je paard en laat zo'n mensen links liggen, leuk paardje trouwens!

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:49

Ik vind het nergens op slaan!! Ik vind dat iedereen zelf moet weten waarom hij/zij paardrijd het maakt niet uit of je het voor de lol doet of echt puur om boven aan op wedstrijden te rijden... je moet iedereen laten doen wat ze leuk vinden Bloos Schijnheilig ! Dus als jij lol hebt met je tinker... wat maakt het dan uit dat je niet helemaal boven aan erbij rijdt Verward ?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, ikkedus, LuffB, miicchhellee, Miran en 31 bezoekers