McDonalds

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Eten van de Mac gaat er bij mij wel in!

Absoluut!
41 (53%)
Af en toe
28 (36%)
Neh...
7 (9%)

Totaal aantal stemmen: 76


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

McDonalds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 13:38

Ik vind de Mac dus echt helemaal niet zo lekker. Als ik bij de Mac ga eten denk ik altijd oh lekker, maar als het dan op is, was het weer echt niet lekker. Vieze slappe broodjes, hamburgervlees dat naar karton smaakt en altijd van die smerige lauwe zoete augurken erop!
Het enige wat ik wel echt heerlijk vind is de frietsaus!
Laatst bijgewerkt door Dorée op 19-11-03 13:40, in het totaal 2 keer bewerkt

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:39

af en toe, zeker niet wekelijks, nog geen eens maandelijks
vind het ook niet zo super, en ga dan liever naar een 'gewone' snackbar

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:11

Super lekker Vingers aflikken Alleen ik moet echt niet te veel bestellen, ik zit echt heel snel vol door de Mac, maar ik ga iig liever naar de Mac dan naar een snackbar in de buurt.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:15

Ik eet niet bij de mc'donalds uit principe.

De manier waarop zij aan hun rundvlees komen, en de milieuvervuiling die door al het kunstof dat ze produceren ontstaat vind ik niet netjes.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:21

Neh....ik hou er niet zo van...

Dan als ik er eet, nog het liefst een mc salad shaker...

Maar kom er eigenlijk nooit

Het leven is een gebakje!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:24

Als ik met vrienden ergens ben en we hebben honger wil iedereen altijd naar de Mac. Nou ja, mee dan maar. Ik ben dol op hun mcFlurry's, de rest vindt ik niet zo.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:55

Af en toe vind ik het wel lekker. maar vlees eet ik daar dus niet he!
ik vind de franse frietjes en de mayo wel lekker!!! En natuurlijk de mcflurry!

.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:15

Veel vegetarisch hebben ze daar niet en ik eet geen vlees dus ik ga er niet vaak heen
Als ik er ben dan eet ik gewone portie frites met mcdonalds-mayo, dat vind ik wel heeeel erg lekker

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:47

Ik kan de mc flurry aanbevelen Haha!
Vingers aflikken
Dat is t lekkerste!En je wordt er altijd zow donderse vol van, als je zown mc chicken op hebt, dan kan je de komende 3 uur niks meer dr bij, opzich niet zo erg Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:31

De Mc flurry's cappucino zijn zeker wel lekker!!
En de muffin ook,
Mc kroket gaat er ook nog wel in, maar echt eten hoef ik niet zo vaak bij de mac..

Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:39

Ik kom er zelden, misschien twee keer in het jaar of zo. Maar dan gaan een groentenburger, wat frietjes en een flurry er best wel in hoor.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:23

Vooral de Big Mac en de Mc flurry's cappucino zijn erg lekker. Tong uitsteken vooral als je ernstige honger hebt. Of in de stad bent, dan is een happymeal ook te eten vooral die ehum soms leuke dingetjes die er dan bij zitten. Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:45

Ik vind de Mac (en de Quick en de Burgerking) en al die andere hamburgertenten absoluut walgelijk... Ik eet er dus praktisch nooit... een enkele keer eens omdat ik er beland samen met vrienden... maar eet dan wel niks en wacht tot ik thuis ben om te eten ofwel eet ik een salade ofzo... Het enige wat er lekker is zijn de milkshakes (maar die drink ik ook maar zelden omdat ik er bijna niet kom Haha!)

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:39

Ja hoor, lekker zo af en toe.
Bij mij gaat het er wel in!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:44

Absoluut bij mij gaat eten van de Mac er bijna altijd wel in!!! Maar hoeveel keuzes ze altijd hebben bij de Mac de hamburgers uit het Happy Meal blijven de beste Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:50

Bij mij gaat de mac er ook goed in, we gaan regelmatig als we een tussenuur hebben om school naar de mac toe. Alleen lust ik alleenn de mac kroket, dus echt vel keus is er neit voor mij, maar dat krijg je als je een zeikerd ben met eten Haha! Bloos Maar de friet met saus en mc flurry m & m gaat er ook altijd wel in hor

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:55

Ik vind het ook niet zo lekker hoor.. ik kom er dan ook zelden.. Patatjes zijn er standaard koud toch? en de hamburgerbroodjes neigen naar klef.. Als ik de neiging heb tot ongezond eet ik liever ergens een ECHT patatje! Ik ga dan ook voor de Neh.. Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:02

ja hoor af en toe Kip Nuggets zijn goed te doen net als frietjes met veeeel saus Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:08

Hmm echt lekkers hoor Vingers aflikken Als het niet zo ongezond zou zijn, zou ik er vaker heen gaan. Toevallig ga er ik aanstaande vrijdag met een vriendin. Hebben jullie er wel eens ontbeten? Moet je zeker een keer doen en dan de Mc Muffin nemen, die is zooo lekker! *LOL*

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:31

Ellende schreef:
Ik eet niet bij de mc'donalds uit principe.

De manier waarop zij aan hun rundvlees komen, en de milieuvervuiling die door al het kunstof dat ze produceren ontstaat vind ik niet netjes.


Helemaal mee eens. Ik boycot ze gewoon en moet er niets van hebben, ook al hébben ze lekker ijs, ik ga gewoon naar de snack daarvoor!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:38

Ik eet ook nauwelijks bij de mac. Als ik er wat eet, is het ook altijd zonder saus, of ik neem zo'n salade ham-kip (lekker!:D)

beetje offtopic: Ik ben wel een keer met mijn pony naar de mc drive gegaan, was heel erg leuk! Ik heb toen een happy meal genomen, zonder drinken hihi, want het moest mee in mijn rugzakje terug naar stal waar we zijn gaan smikkelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:48

Ik heb enkel de McKroket gehad, en die is wel goed. Ik heb een keer een hamburger bij de BurgerKing gehad, en het broodje en het vlees Misselijk Friet is ook wel aardig, meestal dan toch. Ik heb idd wel eens wat koud gehad, maar ach, je gaat naar een Fast-food dus kan je geen kwaliteit verwachten. Het enige waar ik me aan erger, is dat ze niet snappen is dat ik een gróóte friet wil, en een kleine 7-up. Wat krijg ik, een kleine friet en een grote 7-up Rolleyes

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:59

Yamyamyam! Vingers aflikken Food van de Mcdonalds gaat er bij mij altijd wel in Tong uitsteken
Vooral de saus is echt Vingers aflikken

    Dance to express, not to impress.

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:47

Ja de Mc gaat er bij mij ook wel in Vingers aflikken
jum jum

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:01

Ach ja alles smaakt een beetje hetzelfde en je moet er niet te vaak heen gaan, maar voor af en toe is het best te doen en vooral handig als je onderweg bent en weinig tijd hebt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, GoogleAdsense en 17 bezoekers