lovetrouble..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 16:48

Zucht..Ik heb dus sinds een tijd een vriend,Robin. Het gaat hartstikke goed, maar er is toch een klein probleempje. Nou ja klein, zo'n 1.80 schat ik Scheve mond\
Bij het begin: Heeel lang geleden, bij het boeken ophalen stond daar een jongen bij ons van school boeken uit te 'delen'. Zal hem even K noemen. Hij stond toen een beetje met me te flirten, verder tegen niemand gezegd ofzo want ik dacht dat ik het me wel weer zou verbeelden. Woensdag had ik een feest en wie was daar..juist, K. Hij kende me nog, begroette me heel enthousiast en na me een tijdje aangestaard te hebben, waar ik erg zenuwachtig van werd even met hem gedanst in het voorbijgaan. Later kwam hij naar me toe: "Hoe heet je?" Mijn naam gezegd, en dat ik die van hem wel wist, maar helaas vergeten was.Waarop hij net deed alsof hij beledigd was dus ik:" jij wist die van mij helemaal niet" Wat hij toen zei, vond ik echt zo lief...."Jawel hoor, ik heb net namelijk een beetje rondgevraagd dus ik weet meer dan je denkt"
Ik vond dat zo schattig dat zo'n jongen, populair en knap type mij echt leuk vond! paar dagen met de twijfels rondgelopen, ik vind hem echt leuk, maar zaterdag zag ik Robin weer. Alle twijfels vergeten, ik hou van Robin, ik wil alleen Robin enz enz. Gister is hij de hele dag bij mij geweest, ik wist het toen helemaal zeker, maar vanochtend op school was ik wel zo zenuwachtig. Nee, weet niet waarvoor. Wel dus, om K weer te zien. Viel nogal tegen, hij ontliep mij, keek expres de andere kant op, totdat ik op gegeven moment recht voor zijn neus ben gaan staan en hoi heb gezegd. Was zo leuk om te zien, hij keek nogal down, maar op dat moment straalde hij helemaal, en toen ik stiekem achterom keek stond hij me na te kijken,big smile op zijn gezicht.
ik moest het even kwijt, advies is meer dan welkom, ik ben echt hartstikke gek op mijn vriend,maar het lijkt me niet echt een goed teken dat je bij het zien van een andere jongen je hart een slag overslaat, en je de hele dag gestresst bent omdat je hem misschien ziet.Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens zin heb om were helemaal naar de stad te fietsen(=uur fietsen)om Robin weer te zien, terwijl ik als ik een keer bij hem ben alles weer ben vergeten.Ik hoop dat jullie bokkers het wel een beetje bergijpen,de rest van de wereld namelijk niet Lips are sealed



Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 17:02

hmm....ik zie idd wat in je verhaal... Je zit echt in een lastige keuze...Maarjah, als je bij Robin bent en je vergeet K. maar als je bij K. bent en je vergeet Robin niet...dan voel je meer voor Robin natuurlijk!!
Anders vraag je of Robin naar JOU toe komt... Voor liefde moet je ook wat over hebben meissie... Je kunt misschien ook niet Robin en K. naast elkaar zetten er afvragen wat Robin heeft wat K. niet heeft of andersom!! K. ken je nog zo kort (denk ik)
Ik zal lekker bij Robin blijven... Jullie hebben geen problemen (dacht ik zo) en zolang er nog nix aan de hand isz moetne jullie gewoon lekker bij elkaar blijven!!
En deze situaties zul je vast wel veel meer tegenkomen!! Dus vergeet K. en denk maar lekker verder aan Robin... Je zult vast nog wel meer K.'s tegenkomen de tijd dat je met Robin heb!! Dusz ga gewoon voor Robin!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 17:03

Het klinkt misschien (weet t wel zeker) een beetje l*llig, maar ik bedoel t zeker niet zo..
Ik ken t maar als te goed (geen NL, geeft niet), ik ben er achter gekomen dat ik het mezelf allemaal maar aanpraatte. Waar niks mis mee is, maar t is nogal vervelend als je al een vriend hebt. 't Is tevens the good thing of love, maar ja, daar heb je op dit moment niet zoveel aan.
Tsja, ik zou mijn vriend er niet voor opgeven, want wie weet hoe snel dit weer over is, maar ik ben dan ook heel goed in stilletjes in een hoekje zitten en wachten tot t over gaat... En dat gebeurt vanzelf...

Sterkte! Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 17:16

Dankjulliewel..Ik weet precies wat je bedoelt Laui, je gaat zoveel over een bepaald iemand nadenken dat je zonder diegene te zien al verliefd kan worden. I know. Het is alleen,dat was ik vergeten er bij te zetten, ik zit al zo te twijfelen over Robin..het klopt op de een of andere manier niet!Die spanning is er nooit geweest, niet van mijn kant dan. Hij vond mij meteen al leuk, ik hem niet. Iedereen heeft op me ingepraat, uiteindelijk is het er toch van gekomen, maar er mist iets. Als ik aan hem denk, voel ik niks, ik hou wel van hem, maar ben nooit echt verliefd geweest. Vraag me af op wat voor manier ik van hem hou en, zoals mijn lieve allerbeste vriendje net zei, of het niet is omdat ik een vriend wou en hem toevallig tegenkwam..zucht!
En ik vind het minder geslaagd dat het naar jeugdhonk is, had wel zoiets verwacht,maar wou juist advies van de bokkers met wat meer levenservaring!)
_________________
Alles waar jongens goed voor zijn, zijn ze niet goed in!!(hoewel..je hebt uitzonderingen n'tuurlijk!)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margje op 2001-10-22 17:17 ]</font>

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 17:53

Ik denk, dat als je Robin al niet gelijk leuk vond en het je hebt laten aanpraten, hij toch niet je droomboy is?
Maar om nou gelijk naar K. tegaan terwijl je hem nog niet kent, lijkt me ook niet zo slim idd. Moeilijk geval Scheve mond\
Hmmm ik zou gewoon met K. omgaan, gewoon wat beter leren kennen en als je hem dan nog leuk vindt, dan toch voor hem kiezen.
Want als jij er steeds tegenop ziet om naar Robin te gaan is het natuurlijk ook niet leuk meer he...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 18:29

als je er een beetje tegen op zit om naar robin te gaan dan zal het vroeg of laat uitgaan dat is gewoon iets waar van je ziet het zit niet 100% goed

heel veel sterkte ermee!
en ik denk dat het misschien toch de beste keus is hoe moeilijk het ook zal zijn om de knoop door te hakken en het uit te maken met robin en misschien na een tijdje wart met k. te nemen daar heb je toch wel andere gevoelens voor

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 17:46

Jah..misschien wel.maar het is zo moeilijk, als ik er aan denk dat het uit zou zijn met Robin voelt dat al helemaaaal niet goed! Ik ga er goed over na denken, alles op een rijtje zetten en niks overhaasten, dat zal wel het slimste zijn...

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:08

Als ik jou was, zou ik Robin om wat tijd vragen. Even twee weekjes elkaar niet zien...

Maar, die twee weken ook niet met K. praten.

En na die twee weken voor jezelf de beslissing nemen of je met Robin verder wilt of niet.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 20:45

Ten eerste:terug bij algemeen, *grijnz*.Dankjewel!
En dat twee weken niet zien..dat maakt niet eens zoveel uit, we zien elkaar maar 2 keer ofzo in de week, omdat we het allebei druk hebben met school enzo en het en uur met de bus is Scheve mond\ . eigenlijk ga ik dus helemaal niks doen, ga gewoon verder met Robin maar houd het wel in de gaten. Ik moet me ook niet door de eerste de beste jongen die mij leuk vindt het hoofd op hol laten brengen, want het gebeurt vast wel vaker(klinkt arro,maar zijn niet mijn eigen woorden Lachen ). Nou is K niet zo maar een jongen maar toch...Je moet wat over hebben voor een relatie, en er moeite voor doen!

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:11

Weet je Margje, ik had hetzelfde als jij.
Een jongen waar ik niet echt gek op was, maar die wel helemaal gek op mij was. We zouden gewoon een keer samen naar de bios gaan, na een hoop gepraat van een vriendin van mij, die mij persee wilde koppelen. De bios was hartstikke gezellig, maar verder was er wat mij betreft geen echte echte 'vonk', zoals er bij hem dus duidelijk WEL was.
Ik zag hem op school en op i-net. Verder kwam hij ook iedere dag naar de boerderij (speciaal voor mij Lachen ). Maar daar werd ik ook niet echt happy van, zag hem gewoon overal en dus te vaak.
En ik was niet echt verliefd op hem, wat dus ook al niet meehielp.
En ondertussen vond ik eigenlijk stiekem een jongen die ik nog niet zo lang kende ook een beetje leuk. Maarja, verder niks meegedaan, omdat ik dat gewoon heel erg banketstaaflig vond.

Uiteindelijk heb ik het na 1 week 'uitgemaakt', voelde me er gewoon niet happy bij, maar vond het zo banketstaaflig ten opzichte van Roy, omdat die wel gek was op mij.
Toen ik naar huis fietste na een rotdag, was het ineens *PING* ik maak het uit! Ik was wel opgelucht toen het uit was. 'Wat een vrijheid ineens'

Ik denk dat je gewoon moet doen wat 'je hart je ingeeft'. Dat heb ik gedaan en dat luchtte gewoon heel erg op.
Kijk het nog een tijdje aan (heb ik ook gedaan, 1 week Haha! ) en ik denk dat er dan vanzelf ineens een *PING* komt.

Succes!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:07

wat is dat moeilijk allemaal he aaarg ik wort er gek van ik heb dus echt het zelfde probleem

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:02

tja ik vind het een rotsituatie maar als ik dit lees ben ik jaloers op je aandacht en op je verliefde gevoelens.heerlijk is dat nml.*zucht*

oops sorry hier heb ik je natuurlijk helemaal niet mee geholpen

soms is het beter om te zwijgen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 22:58

hey,
nou bedankt allemaal, maar ik had dus gisteren besloten dat ik lekker met Robin door zou gaan, ik ben verliefd op hem, ben hartstikke gek op hem.
Helaas ging net de telefoon(de telfoon!!!!!hoe erg kan het!) dat hij het toch maar uit wou maken, vond mij nog steeds heel leuk maar het ging niet,we zagen elkaar te weinig. Verder was er nik,dat was de enige reden. Heb net zijn beste vriend gesproken, die zei dat Robin had gezegd dat de aftsand te groot was(nounou,son tot veldhoven),dat ik te jong en te druk was. Au... Huilen

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 01:50

nou..het is niet echt nuttig wat ik ga zeggen maar..MANNEN!!Er zitten een paar tussen waar je echt je chocola niet voor hoeft af te zweren Haha!
Gelukkig...ja er is hoop!!..zijn er nog uitzondering die het wel snappen.Maar ja..zie dan maar net een uitzondering te vinden.
In elk geval veel succes!!En 1 pluspunt..je hoeft geen keuze meer te maken.

groetjes
janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-01 19:05

Hmm...geen keuze.. Haha! Nee liefdesverdriet valt me honder procent mee, kpon er op school maar een keer nie tegen toen ze hem met een stel af zaten te zeiken,maar dan zijn mijn lieve vriendinnetjes er gelukkig voor me.
Kjel(ja,dat is ene naam) schijnt nog steeds geinteresseerd te zijn, en hij is niet de enige Verward Ik snap er helemaal niks van, nooit een jongen kunnen vinde en opeens..

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 19:19

hahaha:)
Tja soms vallen jongens juist op het meisje wat het minst opvalt.Maar wel hartstikke leuk voor jou natuurlijk!!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 20:57

Jahoor,Ik heb een beetje een zelfde probleem.
Ik heb al 2,5 jaar een vriend, waar ik knetter gek op ben en heel veel plannen mee heb. Ik heb nu al een tijdje een hele goede vriend erbij, via I'net.
We hebben elkaar nu 2 X gezien en t is onwijs gezellig en lachen met ze 2en.
Nog steeds ben ik helemaal voor Mario, ookal is die andere jongen ook erg leuk en aardig. Ik zou niet verliefd op die andere jongen kunnen worden,maar hij is gewoon leuk.
Alleen hij is dus wel knetter gek op mij en kan t niet lang volhouden om alleen vrienden te zijn met mij. Dus ook een dubbele situatie.
Maar volg je hart, dat is het belangrijkste en je ahrt is t eerlijkste! *LOL*
Maar geniet van je jeugd!
Liefs Linda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie