ik heb een BAAN, het verzorgen van twee pony's :?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

ik heb een BAAN, het verzorgen van twee pony's :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 21:13

Ik was vandaag voor de tweede keer naar mijn nieuwe verzorgpony's geweest. Het gaat om een shetlander van 1.07 en een tinkerveulen. Met die shetlander mag ik ook mee gaan rijden, maar mijn eerste poging tot zit eindigde meteen op de grond, dus ik wacht maar even tot ik een fatsoenlijk zadel heb...

Maar goed, ik was er vandaag voor de tweede keer, vorige keer ook alleen een beetje geborsteld, en een beetje leren dat ze op commando stil kunnen staan en zo...

Word ik vandaag gebeld door de eigenaresse, VLAK voordat ik er ben, "sorry ik kon niet meer komen, in het boekje staat wat je eventueel zou kunnen doen, en ik heb wat voor je neergelegd, namelijk wat centjes.. en ik wil dat je dat meeneemt!" Nou goed, dus ik rijd daar het erf op (ze staan bij een boer) ik loop naar het hok waar alle spullen liggen...

LIGT DAAR GEWOON 10 EURO!!!!!! ik dacht daar ligt 3 euro of zo maar 10!!!!!!!! echt belachelijk veel.

Ze had al meteen in het begin gezegd dat ze me een vergoeding wilde geven. maar 10 euro!!! voor twee keer komen en een beetje poetsen!!! ik had al zitten denken van of ik dat aan zou nemen of niet, ik vond het eignelijk niet kunnen betaald worden voor iets dat ik leuk vind... maar aan de andere kant zou ik ook niet willen betalen...

Ik heb besloten het geld dat ik eventueel krijg in een potje te doen, en daar dan af en toe iets leuks voor de paardjes voor te kopen. Want niet aannemen staat zo ondankbaar, wel aannemen voor eigen gebruik dan voel ik me schuldig, dus dan lijkt dit me de beste oplossing! ik heb wel even in het boekje geschreven dat ik 10 euro toch ECHT te veel vind!


jeetje, en tegenwoordig moet je juist betalen!

rare wereld hiero!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:22

Toch wel erg tof, en ik vind het heel goed wat je doet, door het op te sparen en dan af en toe wat te kopen!
Zo merk je wel dat je gewaardeerd wordt!

:evaw:


Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:24

Wat leuk zeg!
Ik zou het ook opsparen en iets leuks of nuttigs voor de paardjes kopen.

Kijk, zonder handen!!!
Baf..au..
Kijk, zonder paard...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:27

echt leuk.. de man bij ons langs heeft 2 anda's.. een meisje die femke en ik weer kennen die krijg daar ook voor betaald.. gewoon zoveel dat ze haar huidige baan heeft opgezegd en zij gaat af en toe eens naar spanje om daar met de anda's les te krijgen wat hij ook betaald..
ze is der dan wel elke dag van 9 tot 6 en alles moet heel netjes zijn duss

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:00

Word duur grapje als het een gewoonte word om je te betalen! Maar ben je nu gestopt met oscar??

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 22:09

nee ik combineer het voorlopig. Eind december is er op mijn manege een onderlinge paarden wedstrijd, die wil ik heel graag nog met oscar rijden. Dus tot die tijd ga ik ongeveer 2 a 3 keer naar oscar en 1 keer naar sanne en speedy. Dan kijk ik even oe het cmbineren uit heeft gepakt, gaat dit niet meer lukken dan geef ik oscar op..

er komt namelijk bij sanne en speedy waarschijnlijk dus ook nog een d-pony te staan van iemand anders die ik waarschijnlijk ook nog mag verzorgen... dusse ik krijg het nog druk....

als dat van die d pony echt zo is dan ga ik voortaan op de zondag naar sanne en speedy denk ik...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:11

Heel goed dat je dat op gaat sparen om weer terug in de paardjes te stoppen ,
dat is erg leuk tegenover de eigenaresse ook , super van je hoor ! OK dan!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:22

Hm... hebben ze daar ook een binnenbak bij oscar???Eind december is dan nog wel een maand maar het weer kan zo omslaan en of je dan nog veel kan rijden! Leuk iig dat je het voorlopig even zo probeerd! Paarden blijven leuk!! Let wel op dat je niet teveel op je schouders neemt!

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:35

wow echt leuk voor je, ik ben nu nog steeds opzoek naar een goed geschikt verzorgpony / paard voor mij zelf. maar vind erg weinig in tilburg of korte omgeving, wel in drunense duinen maar dat si zo ver hilvarenbeek :S maar ja voor mij komt die tijd ook nog wel Lachen en veel succes strak met de wedstrijd met oscar Lachen

groetjes barbara

SHIVA IS MIJN STOERE MAFLINGER Lachen

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:15

hé dat is even mooi zeg. Ik denk wel dat je het goed hebt gedaan door het in een potje te stoppen. Kunnen ze mooi extra verwend worden.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:19

je krijgt het nog druk met al die paardjes Haha!

maar ik zou idd ook zeggen dat 10 euro teveel is, en ik zou het geld watb je verder nog krijgt opsparen en daar iets voor de paardjes voor kopen

waarom ga je misschien stoppen met oscar?ben niet nieuwsgierig ofzo hoor Schijnheilig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 16:32

Ik kan met oscar zeker doen wat ik graag wil, namelijk beter dressuur leren rijden. Maar daar houd het dan ook mee op. Ik ben altijd alleen, ik mag van de eigenaren niet de bossen in, en verder kom ik, ik rijd en ik ga weer, het word gewoon vreselijk saai, daarbij komt ook nog dat hij te koop staat en dus net zo goed elk moment weg kan zijn. Daarom maak ik er liever zelf vroegtijdig een einde aan, als dat ik aankom en hij weg blijkt te zijn. Mocht ik besluiten er in de december mee te stoppen, dan ga ik wel helpen met het zoeken voor een nieuw baasje....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:50

jemig je krijgt gewoon 10 euro!!!!! das echt nie normaal veel voor zo eventjes.
Maar ik vind het idd een goed idee om het op te sparen en dan iets leuks voor de paardjes te kopen.
Maar ga je nou alleen rijden op de shet of mag je hem ook mennen???
En die D-pony? ga je die ook rijden?

.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:15

leuk joh gewoon 10 € krijgen. Maar wat je zegt is wel veel en dat voor iets wat je leuk vind. Misschien is het idd wel een ideetje om zo nu en dan iets voor de paarden te kopen *LOL*
Zou de eigenaresse misschien ook wel leuk vinden.

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:11

Shiloh schreef:
Ik Met die shetlander mag ik ook mee gaan rijden, maar mijn eerste poging tot zit eindigde meteen op de grond, dus ik wacht maar even tot ik een fatsoenlijk zadel heb...

HAHA! Sorry, maar hier moet ik wel ff om lachen *LOL*
Een shetlander zit zoooo anders dan een 'gewoon' paard of pony dat het heel moeilijk is om er de eerste keren op te blijven zitten.
Je hebt je toch geen pijn gedaan hoop ik? (ook als je van zo'n kleine pony valt kun je je pijn doen)

Maar leuk dat je zoveel geld ervoor krijgt! Ik zou dnek ik ook neit weten wat ik ermee moet doen, maar ik denk dat je een hele goede keus hebt gemaakt om er spulletjes voor de pony's mee te kopen. (misschien wel een zadeltje!)

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 20:57

hey hey..

ja anne het was ook zeer lachwekkend. Ik denk ik ga er gewoon eens opzitten. (de eerste keer dat ik er was) dus ik zwier mijn been eroverheen (ik had halstertouw aan twee kanten van het halster vastgemaakt) 1, 2, 3, hups ik zit erop.. vervolgens ga ik een beetje verzitten, niks aan de hand, ik leg mijn benen eraan... VROOOOOOOEEEEEEM BOK BOK BOK BOK BOEM!!!!

hahaha

ik mag het diertje ook gaan betuigen ja. Ik weet niet hoe het met die d-pony zit, ik weet niet of het de bedoeling is dat ik die ook ga verzorgen, maar die is niet van de monique waar speedy en sanne ook voor, maar van een andere monique...

ik had haar een mailtje gestuurd met dat ik 10 euro teveel vond. Stuurt ze terug, nee dat is niet te veel, ik ben gewoon super blij met je, en je hebt het gewoon verdiend...

wel leuk om te horen, maar ikke blijf het teveel vinden!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Googlebot, siloux, SusanH en 42 bezoekers