Goede waterdichte deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Goede waterdichte deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 20:32

Ik ben nu toch wel een beetje op zoek naar een deken voor sting. Hij droogt zo langzaam op als hij erg gezweet heeft. En om hem nou nat in de wei te zetten of 1 uur uit te stappen (doe ik nu wel, dat uitstappen, maar begint me nu wel op mn zenuwen te werken)
Ik zoek dus een: Waterdichte deken, mag gevoerd zijn, maar hoeft niet per se. maatje 185, maar dat zal met bijna elke deken wel bestaan. Ook hoet liefst minder dan 100 euro. of niet veel meer Haha!:D
Iemand een goede ervaring met een deken???

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:39


Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:43

Sting schreef:
Ik ben nu toch wel een beetje op zoek naar een deken voor sting. Hij droogt zo langzaam op als hij erg gezweet heeft. En om hem nou nat in de wei te zetten of 1 uur uit te stappen (doe ik nu wel, dat uitstappen, maar begint me nu wel op mn zenuwen te werken)
Ik zoek dus een: Waterdichte deken, mag gevoerd zijn, maar hoeft niet per se. maatje 185, maar dat zal met bijna elke deken wel bestaan. Ook hoet liefst minder dan 100 euro. of niet veel meer Haha!:D
Iemand een goede ervaring met een deken???


Eigenlijk zou je er ook dan een zweetdeken bij moeten kopen. Als ik mijn paard heb uitgestapt zweet ze vaak nog onder het zadel, dus dan doe ik haar +_20 minuten (ligt eraan) een fleecedeken op, en die neemt al het vocht op. Zodra ze droog is haal ik de deken eraf en wissel ik hem om voor de winterdeken. Volgens mij is het ook niet heel verstandig om je paard een niet ademende deken op te doen als hij nog nat is.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:46

Ik vind de dekens van Horseware erg fijne dekens. Dus de Rambo's en de Rhino's. Voor Dennis heb ik een Rhino, ik heb hem vanwege de maat uit engeland moeten halen maar het is echt een super deken.