Matrix revolutions

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Matrix revolutions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 13:31

Zaterdag ben ik naar de bios geweest, matrix revolutions.
zijn er al meer mensen van bokt geweest, zo niet dan ook vooral niet gaan
wat een vreselijk slechte film en dat terwijl ik deel een toch echt heel gaaf vond, deel twee al iets minder maar dit sloeg echt alles.
het is een mengeling tussen comedie en een romantische film waarin echt niets spectaculairs gebeurd. De enige echte vechtscene duurt veel te lang en lijkt op een gegeven moment op harry potter.
Dus bokkertjes houd je geld in je zak en ga opzoek naar een leuke film.
edit: stomme typfouten weggehaald
Laatst bijgewerkt door hobbelheks op 19-11-03 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:35

Same here. De dag na de premiere ook heen geweest met vrij hooggespannen verwachtingen. Film was dan ook een behoorlijke tegenvaller. Deel 2 was vooral crap door de veeeeeeeeel te lange vechtscenes, dat was in 3 wat beter maar om nou te zeggen dat 3 goed in elkaar zit? Neuh. Deel 1 was echt goed, ook hoop filosofisch achtig spul er in, deel 3 is vooral het verhaal ff afronden, brr. Beetje jammer IMO. Het is zeker wel vermakelijk hoor maar zeker geen geweldige film helaas.
BTW het is 'revolutions', geen 'revalutions'

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:41

nou jongens jullie weten me wel te motiveren... kunnen jullie er nog iets meer over zeggen want ik ben toch wel benieuwd.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:43

Ik ben ook geweest en vond hem zeker de moeite waard. De vechtscenes waren minder indrukwekkend dan in 2, en de kwaliteit van de acteerprestaties ook... zonder te veel te willen verklappen vond ik er toch wel een paar hele sterke scenes inzitten. Ik had geen hooggespannen verwachtingen, verwachtte nl al een film die slechter was dan 1 en 2, maar heb me zeker wel vermaakt...

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:57

ik ben gister geweest en vond hem wel heel leuk hoor . 2 vond ik een gigantische tegenvaller en ik snapte er niets meer van, maar 3 heeft het weer helemaal goedgemaakt.
Vooral die hele lange grote vechtscene vond ik geweldig...ik zat echt op het puntje van mijn stoel en moest mezelf eraan herinneneren dat ik ook nog aden moest halen *LOL* .
Die lange liefdes scene had er alleen wel uitgemogen en het einde had ook wel anders gemogen Scheve mond , dat einde vond ik echt nix, te simpel, te makkelijk

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:37

Ik moet zeggen dat ik hem best geslaagd vond. Ik bedoel, het is wel the Matrix, dus je krijgt stukken vechtscenes en special effects te zien. Tsja, Matrix 1 was gewoon het beste en daar zat ook een behoorlijk goed te volgen verhaal in. Matrix 2 was niet te begrijpen, dat is in Matrix 3 iets beter geworden. Lekker braindead in de bios zitten... heerlijk.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:54

Ik vond de liefdesscene juist wel leuk...

Spoiler (selecteren als je het wilt lezen):
Ik bedoel komop... een huilende Keanu Reeves... of ben ik de enige die dat er gewoon errug goed uit vind zien Lachen

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:12

1 en 2 waren top,3 was brak!zware teleurstelling.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:15

Ik vondt het echt een nadenkertje.
1 en 2 vondt ik goed en 3 daar moest ik erg bij nadenken, vondt hem niet slecht.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:16

Niet echt motiverend eigenlijk Haha!
Het is namelijk de bedoeling dat ik die film vanavond ga zien Lachen
Ik ga denk ik alsnog wel hoor, ik heb nu deel 1 en 2 gezien, dus moet ik deel 3 natuurlijk ook zien. Anders blijf ik met het gevoel zitten dat ik iets heb gemist.

Maargoed, nu ik weet hoe de film ongeveer in elkaar steekt, zijn mijn verwachtingen ook gedaald. Misschien dat ik hem dan alsnog leuk ga vinden Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:19

Same here Lachen. 1 was goed, 2 minder en 3 was wel aardig als actiefilm.

Als je naar deze film gaat met het idee dat je gewoon twee uur lang vermaakt wordt dan is ie ok Haha!, ga je er met hooggespannen matrix verwachtingen naar toe dan kom je van een koude kermis thuis Haha!.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:59

Ach, je kunt het maar weten, nietwaar? Lachen

*eigenlijk toch best wel baal dat de film knudde is* Scheve mond

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:15

Ik vond hem wel goed, vond hem alleen niet af. Het eind is zo wazig Nou moet ik ze nog alle 3 achter elaar zien

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:21

Ik vond 'm op zich wel erg leuk, alleen die laatste vechtscène vond ik idd tegenvallen en het einde vind ik ook wat minder. De laatste vechtscène zag er heel leuk uit, maar er miste iets.

darkmandeep

Berichten: 7
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Halle-Zoersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:11

matrix rulezzzzz

vondt de film echt wel goed!!
1: beste van de 3, daar zat het meeste verhaal in en was iets wat ik nog nooit eerder had gezien.
2: beetje afgezien van de 1, heel veel toffe special effects zoals op die (speciaal gemaakte) autostrade!
3: soms iets te langdradig, vooral op het einde, neo dood, smith dood, neo dood, smith dood,... maja toch blijft die goed!!

greets darkmandeep

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:32

1 vond ik errug goed doordat het nieuw was, nog nooit zoiets gezien. Special effects waren súper, maar niet overdreven. Ook was het sterke punt natuurlijk het nadenken over: wat is matrix, wat is echt, wat als wij in de matrix leven, dat het echt zou bestaan.

Dat had je in 2 al niet meer. Die vond ik echt bagger. Had je eerst 'n vechtscene van 'n kwartier, daarna 'n praatscene van weer 'n kwartier en dan weer 'n vechtscene. Was steeds te lang achter elkaar. 2 vond ik dus verschrikkelijk

En naar 3 ging ik met lage verwachtingen, dat was denk ik mijn mazzel, dat ik geen hoge verwachtingen had, want daardoor vond ik hem best oke. Niet super, want weer zat het denkwerk van 1 er niet in.
De scenes in Zion vond ik wel spectaculair, maar die 10 minuten vechten van Neo en Smith op het einde vond ik dan weer niets. Dat was te Harry-Potter achtig idd. Maar zoals ik al zei, Zion vond ik gaaf! Al die Sentinels en iedereen die dan dood gaat, of nét blijft leven en de heldendaden die de mensen dan gaan doen, dat vond ik wel spectaculair om te zien. Het was voor mijn gevoel ook niet té overdreven, niet zoals de scenes tussen Smith en Neo.
De film kon wel boeien, maar als je er heen gaat en hetzelfde als Matrix 1 verwacht aan te treffen, dan kom je echt berooid terug.
Ga je alleen voor de actie en om te weten hoe het afloopt... dan is het best 'n goede film hoor

Trouwens... er komt zeker 'n Matrix 4 in 2008 (Wat 'n verrot halfopen einde zeg...!)

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:43

Vond hem best wel goed,
afgezien van het feit dat ik er niet veel meer van snap, wat natuurlijk ook mijn haarkleur kan liggen :p!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:48

Ik vondt hem wel leuk. Vooral die hele oorlog met de sentinels. Die andere vechtscene was een beetje langdradig
We zaten in de bios wel allemaal maffe opmerkingen te maken over stukjes enzo. En iedereen stil bij dat zielige stukje van trinity en wij maar lachen Schijnheilig

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:49

darkmandeep schreef:
matrix rulezzzzz

vondt de film echt wel goed!!
1: beste van de 3, daar zat het meeste verhaal in en was iets wat ik nog nooit eerder had gezien.
2: beetje afgezien van de 1, heel veel toffe special effects zoals op die (speciaal gemaakte) autostrade!
3: soms iets te langdradig, vooral op het einde, neo dood, smith dood, neo dood, smith dood,... maja toch blijft die goed!!

greets darkmandeep


Thanx voor het verraden Tong uitsteken

Haha, nee hoor geintje Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:24

Ik heb deel 1 en 2 gezien, dus wil eigenlijk ook wel naar deel 3, maar moet zeggen dat finding nemo hem nu definitief van nummer 1 op mijn prioriteitenlijstje heeft verdreven.