ervaringen met kootstra zadels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

ervaringen met kootstra zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 18:31

hallo heeft er iemand een ervaring met kootstra zowel positief als negatief?ligt het zadel goed op het paard word er god naar gekeken en hoe is de service?

alvast bedankt ik zit er nml aant edenken een zadel te latan maken voor soraya



Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:44

Waar zit Kootstra precies, want ik weet niet zeker of ze mijn zadel gedaan hebben... misschien was dat kootbroek of kootwijker ofzo... weet je welke plaats ze zitten?

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 18:46

in groningen..

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:51

Wat bedoel jij precies met Kootstra zadels Verward ?

Want Kootstra verkoopt ook gewoon een aantal bekende merken, zoals Stubben.

Of bedoel jij dat Kootstra echt zelf zadels maakt (doet hij dat? nooit geweten...) en noem je dat dan Kootstra zadels?

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:54

Kootstra staat volgens mij wel bekent om zijn kwaliteit. Heb zelf een keer een hele discussie met hem gehad. Vond zijn hoofdstellen erg duur (zocht een simpel dingetje omdat ik een pony aan het inrijden was) en hij zei dat hij alleen maar de beste kwaliteit verkocht, geen merken waar hij niet achter staat. Ik moest maar naar Divoza Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:13

Ja, ik heb mijn zadel er 2 jaar geleden gekocht. Hij verkoopt inderdaad alleen merken die hij zelf goed vindt (hoofdzakelijk Stubben).....voor de portemonnee is het minder Schijnheilig Stalgenootje heeft er 2 zadels vandaan, waarvan 1 al 25 jaar oud, en die ziet er nog heel goed uit.

Ik heb voor mijn vorige haflinger eerst een divoza zadel gehad, daar vrij veel gedonder mee gehad. Daar was ik een beetje zat van dat ik viavia bij Kootstra terecht gekomen ben. Perfect, nog nooit klachten gehad en na het aanpassen nooit problemen met niet passend etc. Binnenkort wordt het zadel ook (gratis) aangepast aan mijn huidige Haflinger.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pony2024, troi, Vecar en 82 bezoekers