Arme Mango tot over zn oren verliefd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Arme Mango tot over zn oren verliefd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 17:53

Mijn paard is verliefd op zijn buurvrouw Missty en hij wilk haar altijd een
knuffel geven en soms vind ze het niet erg, maar 9 vd 10 x bijt ze hem gewoon weg en mijn paard blijft haar knuffelen, doet nooit zn oren naar achteren als ze dat doet, maar blijft gewoon heel lief echt een verliefde sukkel!!! Behalve als het op eten aankomt dan is meneer gewoon heel gemeen omdat tie denkt dat tie tekort komt hihihihi!!

Als Missty aan het rijden is kan Mango niet wachten tot ze terug is hij blijft hinniken en rondjes draaien in de box, en gooi Missty nou niet alleen los nee meneer moet echt mee anders is tie beledigd echt geweldig!!!

wilde ik effe kwijt ik vind het zo schattig mijn arme verliefd paardje. Lovers

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:19

Zo zie je maar weer dat ook bij paarden liefde blind maakt... Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:37

Ja, lekker irritant isie dan, hij schreeuwt de hele manege bij elkaar. Pas stond Missty in de buitenbak (zondagochtend) en wij zaten aan de koffie en we konden Mango binnen horen schreeuwen. Uiteindelijk heeftie gewonnen, want ik geloof dat Yvon hem er maar bij is gaan zetten, de slimmerd.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 15:13

Marije_jiplover schreef:
Ja, lekker irritant isie dan, hij schreeuwt de hele manege bij elkaar. Pas stond Missty in de buitenbak (zondagochtend) en wij zaten aan de koffie en we konden Mango binnen horen schreeuwen. Uiteindelijk heeftie gewonnen, want ik geloof dat Yvon hem er maar bij is gaan zetten, de slimmerd.



ja hij is er bijgezet hihihihihihi wat een slimpie he!!!

gisteren na de les ston L'esprit een beetje raar te doen (die was dus heel erg hengstig) hij achter haar lopen joh en flemen en doen en toen knuffelen ik heb zo'n stom paard ahahahhahahaha

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:18

Toeties is ook verliefd op Zoë. zo pittig, ze staan dag en nacht samen op het land. Maar ze gaan niet gek doen als een van de twee weg gaat.
Maar altijd saampjes, Zoë mag zelfs uit zijn bakje biks eten, nou als je toet een beetje kent, dan moet ze wel heel bijzonder voor hem zijn....

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 17:23

nou met eten niet hoor dan is tie weer ouwerwets Mango hihiihhihi oren plat en alles is dan ikke ikke en de rest kan stikken hihihi

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:37

Zo heeft Camilla ook een vriendinnetje. Lovers
Staan samen in de wei, en tegenover elkaar op stal.
Alleen als ze eten hebben vinden ze elkaar minder lief. Op de wei delen ze wel het eten. Lovers En het stomme is dat ze de andere pony die erbij staat wegjagen! Arme pony..
Als Cherrie (Camilla's vriendinnetje) in de wei staat, en Camilla binnen.. Dan blijft Camil ook maar rondjes draaien en hinniken.. schoppen tegen de staldeur enz enz..
Wij rijden vaak samen buiten, en alleen dan zijn ze allebei super braaf.. Als ik met andere ga, of het baasje van Cherrie.. dan zijn ze niet zo braaf. Knipoog
Maar ze zijn wel altijd heeel schattig samen! Lovers

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 14:34

Leuk he, ben blij dat dit geen rare gewoonte is want
ik vond het soms echt niet normaal maar ik ben blij dat
andere paarden dit dus ook hebben!!