WRAN bestuursvergadering

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

WRAN bestuursvergadering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 23:45

Het volgende berichtje stond op de site van de WRAN: 13 december is weer een uitgebreide bestuursvergadering. Het bestuur van de WRAN wil de leden in de gelegenheid stellen om vragen aan het bestuur te stellen. Stuur je vraag naar het e-mail adres van de WRAN: WRAN@planet.nl. Na de vergadering krijg je per e-mail antwoord. Vragen die van algemeen belang zijn worden op de site gezet.
Misschien een idee ?

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:52

Francisca schreef:
Misschien een idee ?


OK dan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:09

Handig, dat adres wist ik nog niet Lachen

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:53

Lijkt mij een mooie gelegenheid om alle dingen die nu op Bokt zijn besproken tav Jan Trel en de WRAN, daar aan de orde te brengen!

Ik ben alleen geen lid... Scheve mond

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:40

Henriette, dan ben je dus niet welkom...Haha!. Heb het geprobeerd, heb het de heer Trel gevraagd, en het antwoord was "Nee". Moet je lid voor zijn. Maar om nou lid te worden van een vereniging die niet open staat voor nieuwe potentiele leden....daar bedank ik voor.

De WRAN heeft mij blijkbaar niet nodig. Ik de WRAN ook niet.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 18:00

Cassidy schreef:
Henriette, dan ben je dus niet welkom...Haha!.

Dit is een bestuursvergadering, hoef je dus niet naar toe. Maar je kunt wel mailtjes sturen met vragen en suggesties. Dus ook als je geen lid bent. En inderdaad gezien alle discussies die zich hier afspelen, kun je dus nu initiatief nemen en je vragen stellen. Ik heb niet met de discussies meegedaan, maar wel gevolgd. Maar er zijn veel mensen die wel met de discussies hebben meegedaan dus wellicht voor hen een idee Knipoog