Gerinkel uit de doodskist....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Gerinkel uit de doodskist....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 13:43

De familie van de overleden 32-jarige Marc Marchal uit het Belgische Rochefort stond raar te kijken toen zijn mobiele telefoon over ging. De man was met zijn motor verongelukt en zag er niet meer toonbaar uit. Bij zijn begrafenis werd dan ook de kist dicht gelaten.

De familie stond rondom de kist Marchal om afscheid te nemen toen plots vanuit de kist gerinkel klonk. Sommige aanwezigen schrokken zo dat ze in paniek naar buiten renden, waarna de ondernemer de kist opende om de man zijn zakken te legen.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35030

Je suis Charlie.



Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:44

Hahahaha, best grappig. Youp van het hek heeft er ook een stukje over, best wel hilarisch. En het kan dus echt Knipoog

Vandaag even geen achterhaalde quotes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:46

Het zal je maar gebeuren!! Schandalig eigelijk dat de gene die de man in zijn kist gelegd heeft daar niet even aan gedacht heeft. Alsof het allemaal al niet erg genoeg is.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:56

Jakkes, die mensen moeten zich rotgeschrokken zijn! Ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd wanneer je afscheid neemt van een geliefde... Wel slordig dat ze hem niet van tevoren hebben gecontroleerd.

* To Belg, or not to Belg *

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:59

Wat voor merk was de mobiel? Goede reclame voor en de batterij, en de schokbrekende kwaliteiten.

Europe is our playground

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:09

*LOL* Nee het is te erg om mee te lachen...hihi Maar ik kan me voorstellen dat het voor de aanwezigen even flink schrikken was.

puntje puntje puntje

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:13

Ohh nee je zal het maar meemaken, jeetje ik zal me echt te pletter schrikken.
Toen ik dit las moest ik wel stiekem lachen hoor.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:18

Het zal je maar gebeuren... dat verwacht je natuurlijk niet Scheve mond !

Ik moest stiekum ook grinniken Bloos , en dacht ook al 'wat gaan die batterijen van die telefoon lang mee!'. Die van mij zou na 2 dagen al lang zijn uitgevallen (waarschijnlijk eerder al Knipoog )...

Ook wel vreemd dat hij gewoon in zijn "motorkleren" wordt begraven kennelijk? Ik heb er geen verstand man, misschien dat hij er zo erg aan toe was dat hij niet meer omgekleed kon worden Verward Verward

En degene die hem belde, wist kennelijk nog niets van het ongeluk af Verward

Nou, apart nieuwsbericht hoor Lachen !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 14:21

De commentaren van de lezers van het bericht. die onder het berichts staan: ik heb in een deuk gelegen...

En dat mobieltje: niet alleen reclame voor de batterij en schokbrekende kwaliteiten, maar ook voor het bereik Haha!

Je suis Charlie.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:28

Cassidy schreef:
De commentaren van de lezers van het bericht. die onder het berichts staan: ik heb in een deuk gelegen...

En dat mobieltje: niet alleen reclame voor de batterij en schokbrekende kwaliteiten, maar ook voor het bereik Haha!


Hee ja, ik heb ook even op die site gekeken, en de commentaren gelezen, ik lag ook dubbel... Haha! Haha! Bloos !

Maar ik vind het wel raar hoor, is het nou wel echt gebeurd of is het een broodje aap verhaal >;) ???

Als het echt waar is, dan vind ik het toch vrij slecht van de begrafenisondernemer, dat die telefoon niet eerder is ontdekt Verward

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:33

Als het niet zo wrang was, kon ik er toch wel om lachen hoor Clown !!
Tjeetje, het zal je maar gebeuren Scheve mond !!
De reacties van sommige, waren af-en-toe wel hard, maar humoristisch Tong uitsteken !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:40

hallo, euh Mark zouden we maandag iets kunnen gaan drinken??...
Schijnheilig
proximus brengt mensen dichterbij Tong uitsteken

haha dus denk er aan eerst je zakken ledigen voor je de kist in gaat

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 14:40

grandeur schreef:
Maar ik vind het wel raar hoor, is het nou wel echt gebeurd of is het een broodje aap verhaal >;) ???


Ik denk zomaar dat het waar is. Omdat het lijk niet meer getoond mocht worden zal de begravenisondernemer wel niet alle taken hebben gedaan die bij een normale begravenis komen kijken.
En in ieder geval niet alle zakken nagekeken....

Je suis Charlie.

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:44

Tja haha het lijkt wel een belgenmop Haha!

Edit:
Een van de reacties op fok:
Tja, moet je je GSM nou ook al uit doen tijdens je eigen begrafenis?

WAAR MOET HET HEEN MET DE WERELD!


*LOL* *LOL*

puntje puntje puntje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, AmberG, Axxy, BLEXBot, Britta31, Dana02, dormy, FransienE, Jolantje246, lazy, lindo, linoleum, meintje, Soepkipje, Steenbok12, tengeltje11, Zebrastreep, zonneglans en 62 bezoekers