Mijn moeder ligt in het ziekenhuis...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Mijn moeder ligt in het ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 20:47

Een maand geleden is er bij mijn moeder een gezwel vergroeid met de baarmoeder ontdekt. Eerst dachten ze dat het misschien kanker zou zijn, maar al een geluk was het dat niet.
Gisteren is mijn moeder binnengebracht, al helemaal zenuwachtig. Ze zocht eerst nog boeken, vond er geen(mijn zus kwam af met een boek met een moord etc ) en toen heb ik haar maar Sjakie en de chocoladefabriek gegeven, van Roald Dahl Lachen.
's Avonds heb ik dan gebeld naar mijn moeder(in het ziekenhuis) en ze hadden juist haar darmen leeggepompt Ziek . Maar daar had ze al een geluk geen last van.
Vanmiddag op school heb ik heel de tijd aan haar moeten denken, hoe het zou gaan.
Thuisgekomen bleek dat ze op de ontwaakkamer lag en mijn vader was al verschillende keren langsgegaan. Het ziekenhuis ging uiteindelijk dan maar bellen. Mijn vader begon echt heel zenuwachtig te worden, rond te lopen enz. Ik begon de afwas te doen, was op te hangen, taken te maken voor school(tegen vrijdag) en mijn broer en zus waren ook heel ongerust. Zelfs mijn hondje at niet Scheve mond .
Uiteindelijk is mijn vader toch nog eens gegaan, omdat het bellen vrij lang duurde.

En nu, krijgen we juist telefoon dat mijn moeder ontwaakt is, en alles met haar in orde is Lachen. Pling Echt alle spanning viel eraf, zelfs Maya was al een beetje mee in spanning (via msn).

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:50

jeetje, een gezwel is niet niks!! Hopelijk is je moeder er snel weer bovenop ik wens jou en je familie veel sterkte

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:52

Wat erg voor jullie, Karolien..
Hopelijk komt ze er snel weer bovenop!
Sterkte!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:25

Heel veel sterkte de komende periode..Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:32

Ja, ik was ook gespannen hoor, is ook niet niks hoor. Als ze maar niet ontwaakt, maar mooi dat ze nu wakker is. En dat ze lekker mag opknappen Lachen Wanneer ga je op bezoek bij haar? Of mag ze naar huis?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:45

Jeetje, het is inderdaad spannend om zo in onzekerheid te moeten zitten. Gelukkig maar dat met je moeder alles in orde is. Ik hoop dat ze snel weer op de been zal zijn.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 22:01

Ah echt super dat het nu in orde is! Eindelijk die spanning eraf!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 22:04

De ontwaaktijd was dus blijkbaar normaal(3-4 uur) maar dat betekent wel dat ze 3-4 uur hebben moeten opereren Scheve mond.
Ze mag waarschijnlijk maandag of dinsdag naar huis Lachen.
En morgen kan ik waarschijnlijk 10-15 minuutjes bij haar op bezoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:02

Sterkte en beterschap voor je moeder. Ik hoop voor jullie dat ze snel opknapt enniet veel pijn heeft.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:08

He jakkes Karolien, dat zijn geen leuke dingen. Waar ligt ze, in Brasschaat?
Nu dat ze geopereerd is hoop ik dat ze heel snel weer opknapt. Doe haar maar de groetjes van mij.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:10

Ik wens haar heel veel beterschap, wat fijn dat alles goed gaat nu, hopelijk heeft ze een snel herstel.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:21

Ook van mij beterschap Lachen ! Ik hoop dat ze snel weer naar huis kan Ach gut !!

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:51

Veel beterschap voor je ma !!! Ach gut
Als ze thuis is zal ze wel snel terug te been zijn.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:56

Heel veel beterschap voor je moeder en heel veel sterkte voor jou en je familie.