Mijn feestje met BartVB

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:09

Het zat al een tijdje in de pen, maar nu was het toch echt tijd voor een meeting met Bart. Welingelichte kringen waren op de hoogte overigens.

Ietwat verlaat (1,5 uur) kwam Bart eindelijk in Amsterdam aan, deze keer in een keer de juiste route genomen trouwens, knappe Bart.

Eerst even bij Lab geweest om even grasjes te snoepen in het zonnetje, mijn Lab bewees meteen dat zelfs een welopgevoed paard niet bestand is tegen ernstige groene waas, wat er op neerkomt dat Lab haaaaast had. Tijdje grasjes gegeten terwijl ik druk was met bijpraten over van alles, Bart had zijn camera bij zich en probeerde een knap plaatje te schieten van een etende Lab, of dat gelukt is zullen we nog wel zien.

Amsterdam is een belevenis en dus gingen we de stad in, nadat we de auto op een uiterst gunstig punt geparkeerd hadden eerst even koffie, fristi (Bart dan, ik lust het niet) met taart gedaan op het terras van de Jaren, aan het water. De bediening was traaaaaag, zo traag dat je dus bijna aan je pakje boterhammen toe bent als ze eindelijk eens komen. Maar soit, na een tijdje was daar dan eindelijk de taart, overigens goed voor een stevige lunch. Na de taart een rondleiding kriskras door de stad, de highlights dus. Bart had zijn camera bij zich en fotografeerde er lustig op los, godzijdank was er ook iets interessants te fotograferen, zoals ME busjes en ME te paard.
Wandeling vervolgde via de Leidsestraat en Leidseplein naar het Rijksmuseum alwaar we een onvervalste Amsterdamse auto-brommer aanrijding mochten aanschouwen, overigens zonder gewonden, alleen de taxi had auw.
Via de Gouden Bocht terug naar de Munt en via het Rokin naar de Dam, helaas waren we net te laat voor de demonstratie tegen de oorlog.
Opnieuw tijd voor koffie in Ovidius in Magna Plaza, de bediening daar had duidelijk geoefend op 'blank stare bij bestelling klant', briljant dus weer, wonder boven wonder waren de koffie en de thee doorgekomen. Na de koffie en thee weer wandelen via Oudezijds Voorburgwal en Kalverstraat, In de Kalverstraat is een Bart Smit (andere speelse Bart), waar Bart iets van zich af moest fotograferen dat iets met Barbie te maken had en paarden.

Vervolgens was het tijd om Lab te rijden, terug naar Ouderkerk dus weer. Von en Dorus waren er ook, dat was extra gezellig. Bart en Dorus konden dus saampjes op het bankje bij de bak naar ons rijden kijken.
Na het rijden kreeg Lab nog wat extra knufjes van Bart, Labje blij.
Inmiddels liep het tegen elfen en dan kom je in Amsterdam dus in een snackbar terecht, er moest immer nog gegeten worden, want de taart was inmiddels wel gezakt.
Daarna nog even een wandelingetje langs Artis en de pakhuizen en weer naar huis. Bart heeft nog wat verwoede pogingen gedaan om mijn pc op te voeden, maar dat is niet helemaal gelukt. Uiteindelijk was het ver na kinderbedtijd en vertrok Bart weer richting zuiden, terug naar huis na een hele gezellige dag in Amsterdam, foto's volgen nog.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:30

ik wil ook labje ziehien.hee lov,ben je getrouwt met bart???was da nou?ikke iets gemist.ooooo welke leuke bokker zoekt nog een bokvrouw,vrijgezellig ben ik iig!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:32

hmmm je slaat het reisje naar las vegas voor een vlug huwelijk snel over wat flauw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:35

Sanderijn, laat ik hier maar even niksjes op zeggen, maar hoe oud ben je precies??? Lab is overigens zeer benieuwd naar jou, hij heeft ook een lijstje met most wanted bokkers.

Marjolein, sssssst.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:45

Ja ik wil Labje ook zien...al heeel lang Cool

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 23:45

aha das cool!hmmm tink moet ook maar eens zo'n lijst maken.een zwarte lijst haha }> nee grapje.ik kom echt gauw gauw gauw

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-10-21 23:47 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 00:26

En de fotos zijn ook klaar Lachen
Zie:

http://www.vanbragt.com/fotos/?set=Bokt ... ode=thumb&

Etende Lab:
Afbeelding

Trage bediening
Afbeelding

Fristi met gebak
Afbeelding

ME-ers met paard
Afbeelding

Bart Smid rules Knipoog
Afbeelding

Amsterdam By Night
Afbeelding

Rest van de fotos staat dus op de site!

Maar was dus een heeeeeeel leuke dag! Erg gezellig en Lab is echt ongeloofelijk cool (voor een KWPN-er anyway Knipoog)..

Thanks, Lov!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 00:31

Afbeelding
deze is mooihooi!

Afbeelding
ugh die slagroom ziet er definitief niet gezond uit!was ie soms niet houdbaar meer Tong uitsteken

Afbeelding
owwwwwatzitjoupoetskistvol
ikkrijgerspintaanspraakgebrekvan

Afbeelding
cute cute cute Lovers

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-10-22 00:34 ]</font>

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 00:33

Leuke foto's!
En we moeten hier dus verder niks bij gaan denken? Zoals het ontstaan van de naam lovely VB }> ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 00:39

tja het is natuurlijk wel een beetje laat geworden....

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 08:49

mijn nieuwsgierigheid wordt alleen maar groter, maar jullie dagje en de foto's zijn heel leuk.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:13

Ik mis alle foto's van de las vegas trip.
maar leuke foto's en ik krijg spontaan zin in een stuk appelgebak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:16

Van Vegas zijn de foto's helaas mislukt. Een van Bart's foto's is wel van een rijtje huizen dat net naast de Stopera staat, maar daar zijn we alleen langs gereden met de auto, die trouwens ook net niet op de foto staat.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:17

Mhhh lovely we willen toch mee info hoor Haha! .
We zijn ook NIET nieuwsgierig verder Verward.

Mijn maag begint spontaan te rammelen van die appeltaart jammie zeg *LOL* .

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-10-22 10:19 ]</font>

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:39

Archhh, Bart nee he? die foto van die kras?!?
Dorus kon net het woord kras weer zonder stotteren uitspreken, kan ik nu weer van voren af aan beginnen met mijn therapie!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 11:50

Tinka is evil Extreme duivel <br>Afbeelding<br>

Leuke foto's allemaal, mooi paardje Lovely!
Ziet er gezellig uit die stadstour Lachen

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-10-22 11:50 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 13:18

oooohw jaloers klinkt errug leuk hey sannie zullen we samen lab gaan meeten?