nachtelijk avontuur.heel vreemd!om kwart voor drie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 03:10

snachts ,ik lag wakker en ik had de balkondeur open staan,hoorde ik alsmaar een piepende hond,af en toe blafte hij.met dat teun(ja ik logeer hier een tijdje)op het balkon ging kijken hield het op.ik ben daarna gaan kijken en aan de overkant van de weg brandde ineens licht bij de paardenstal.ik zag wat bewegen en het licht ging uit.ik vond dat echt hoogst vreemd.midden in de nacht een piepende hond en licht bij de stal.dat kan toch niet normaal wezen?
teun en ik hebben ons kleren aan het lijf getrokken en zijn gaan kijken.bij de stal zagen we niks.in de verte hoorden we steeds een pony hinniken.ik ben toch bij de paarden die binnen stonden gaan kijken.
het licht ging aan door mijn beweging,dat moest er dus net daarvoor ook zijn gebeurt.maar toen hoorde ik geklop.ik riep teun en vroeg of hij klopte.niet dus.ik vond het echt raar.de paarden waren rustig.het licht ging vanzelf weer uit.ik vertrouw het eigenlijk nog steeds niet.we zagen niks en zijn terug naar huis gelopen maar ik heb echt een heel vreemd gevoel.tuurlijk het kan een kat ofzo zijn geweest die de beweging van het licht veroorzaakte maar hoe verklaar ik dat geklop dan?
en nee dit is echt geen fabeltje,we zijn echt wezen kijken en hebben echt dat gehoord en gezien!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 03:30

Klopgeesten? Eng hoor, brrr... Dat je dat durfde, zo midden in de nacht. Nou ja, met iemand anders zou ik het ook nog wel durven... Was leuk om je nog ff via PB te spreken op dit nachtelijke tijdstip! Ik ga zo ook proberen of ik nog wat uurtjes kan slapen, maar ik vrees dat het bij proberen blijft. Nou ja, daar gaat een mens ook niet dood van. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 08:00

Waarschijnlijk een kat of een rat die door de sensorstraal is gelopen, en dat kloppen.... werkend hout? (nuchter typje, sorry.... *LOL* )
Maar wel dapper dat je bent wezen kijken!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 12:30

nou de paarden staan vanochtend gewoon buiten dus er zal wel niets gebeurt zijn gelukkig.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 13:10

brrrr eng! maare je bent weer thuis lees ik is alles weer goed? *hoop*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 16:33

nee ik logeer hier alleen tijdelijk omdat ze bij mijn broer de wc en douche verbouwen.het is helaas over tussen ons

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:55

he jakkes dat zou ik dus echt niet durven!
Gelukkig is er niets gebeurt!