Wie heeft er een KWPNer waarvan de vader Animo is?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Wie heeft er een KWPNer waarvan de vader Animo is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 10:54

Ik heb zelf een KWPNer waarvan de vader Animo is en ik ben laatst in een ruitershop een foto tegen gekomen van een halfzusje van hem. Dat wekte mijn nieuwsgierigheid op, hoeveel fam. Mullino heeft. Lachen En hoe deze paarden er dan uit zien en zijn.
Zijn moeder heet Hullino (ook een KWPNer stermerrie, haar vader weet ik even niet uit mijn hoofd.) Verward
Mullino is een paard met een grote bek en een klein hartje. Hij wil best voor me werken *LOL* maar wel als ik de afwisseling erin hou. Hij kan M2 lopen en springen vind ie super, alleen zijn techniek is nog niet zo goed. Zijn gangen zijn zo vloeiend, wat erg lekker zit. Hij heeft een witte druipbles en een witte onderlip en tevens twee witte onderachterbenen en hoeven. Verder is ie donkerbruin en op sommige plekken eerder zwart. Hij wordt in april 10.
Ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen, bedankt alvast voor reacties. Lachen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:32

Tygahno heeft een animo. Die is drie en nog niet zo lang onder het zadel

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:34

Wij hebben een 4 jarige Animo op stal uit een Flemmingh moeder.
Lijkt sprekend op Animo zelf.
Een zeer dominant dier, helaas wat te klein, maar heeft veel potentie voor het springen!

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:06

Een meisje bij mij uit de klas heeft ene animo. Heel groot (geloof iets van 1.74), zwart. Verder springt ze M met hem. En meer weet ik niet.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:30

Leuk! Ik dacht dat animo al 22 is dus dan kan ie het nog best op zijn oude leeftiijd! En mijn Mullino is ook niet zo groot en ook niet dominant. Hij is 1,60m en ja hij heeft ook veel potentie voor springen!!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:30

Oja ik zit nu bij kvika thuis vandaar!