vervolg op de peesschede ontsteking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

vervolg op de peesschede ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 15:41

vandaag was de dag, dat ik naar het ziekenhuis moest, op naar Hoorn, helemaal verdwaald, omdat ze nieuwbouw hebben, dus 2x een poli 12 Verward tja wij moesten nog naar het oude gedeelte Scheve mond
nou tijdje gewacht, werden we in ene kamer gezet, en toen kwam er iemand binnen en ik d8: WOW wat een SLD(super lekker ding) Haha! haha bleek het een dokter in opleiding te zijn, wahaha, nou hij was echt leuk! Bloos Tong uitsteken hij wat vragen stellen(ook vanwege me diabetes) en naar me hand gekeken

naja toen ging hij overleggen met de chirurg, kon me lach echt niet inhouden Vingers aflikken toen kwamen ze terug en die chirurg ff kijken...
nou die hiel verhaaltje, over dat ie raar vond dat die verdikkig zo hoog zat, naja blabalbla ik kreeg een hormoon preparaat ingespoten
dus zustertje klaar gemaakt, en mijn pa zei al: oh nou dat moet lukken, aangezien je toch elke dag 4x spuit
maarja toen ik die naald zag........ Bloos dus die chirurg en sld kwamen weer terug.... chirurg ging ff uitgebreid op me hand tekenen en toen stak ie zo scheef de naald erin, nou lekker in je HAND! auuuuuuuuuuu
zo langzaam.... en er zat vet veel in die spuit, maarja je kon dat niet in 1x er in spuiten......en duurde maar en duurde maar, op een gegeven moment zei ik: hmmmm kan er toch niet zo goed tegen......... en die sld heel pittig, zijn arm om me gelegd Tong uitsteken (vond ik maar als te mooi Knipoog )
naja dat was het laatste en ik werd weer wakker op ene bed Bloos! Haha!
haha wt bleek, ik was ff paar minuten weg en die sld had me ff op bed getild whaha als ik er zo aan terug denk vind ik het wel lachwekkend

ik heb nu ene opgezette hand(zit allemaal vocht in) en doet behoorlijk zeer, moe binnen 6 weken over zijn anders gaan ze alsnog opereren
en ik mot hem veel bewegen, dus ik mag lekker paardrijden(helaas is me paard niet goed Boos! Huilen )

ziekenhuizen zijn soms toch nog ergens goed voor Tong uitsteken

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:50

hahaha geweldig, soms is zo'n ziekenhuisbezoek toch nog niet zo erg he? Knipoog
wat is een peesschede?
iets bij je hand? :s

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:21

En....heb je zijn nummer!!! *LOL*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 20:43

haha nee dat niet
tja das gewoon een pees die verdikt is, de schede ik geloof ik een koker die om je pees zit, daar zit de verdikking, waardoor de pees moeilijk kan bewegen, en dus je vinger soms vast komt te staan
naja het is geen pretje...... me hand is pijnlijk en nog erg dik!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:49

Jij snapt nu wel waarom ik geneeskunde studeer toch Schijnheilig Haha!

Ik ken dat gevoel...Ben niet helemaal lekker geloof ik, en boem dan lig je Bloos Echt superirritant...Ik heb dat weleens met bloedprikken Bloos

Wat is er trouwens met tobias Verward

sterkt met je hand en ik hoop dat je niet geopereerd hoeft

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:53

Heej ik was vanochtend nog in het Streekziekenhuis voor mijn verstandskies, moest jij in het WFG wezen??

haha een beetje flirten met de sld, lachen *LOL*

hopelijk komt het snel helemaal goed met je hand.