Niet geweldig, maar ik ben tevreden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 22:05

Nou, voor mij was het vandaag voor het eerst binnen op concours dit jaar en ik was bang dat madam weer af zou slaan......ik ben er maar lekker vroeg op gaan zitten, uitgebreid losgereden zonder al te veel problemen, in het begin keek ze wel steeds in de spiegel daar (hee, ben ik dat? echt? schrik!) en toen er iemand een deken ophing was ze even bang, verder nix aan de hand. Toen moest ik de proef nog natuurlijk. Ik heb rustig de tijd genomen met om de ring rijden etc. Ze deed niks! (nog niks, dacht ik toen) Uiteindelijk ging het best lekker, hoewel ik toch aan een paar oefeningen niet toekwam omdat ze door m'n been heen liep, de open bakdeuren waren echt eng!
Ik was al hartstikke blij dat ik de ring fatsoenlijk door kon rijden, later helemaal zonder problemen. ik was dus al helemaal blij, rijd ik een fout in de proef......Frusty zijn er direct van die bijdehante mensen die zeggen 'ja, dat heb je hè, moet je maar niet uit je hoofd rijden'........naja zeg. Laat ze oprotten. Ik doe dat altijd, en tsja, er kan eens wat misgaan...ach, ik was daar ook niet om punten te rijden maar om de ring door te komen.
Ik kon er wel om lachen, de jury niet, want ik had 153 -2 is 151 punten.......naja, ik ben de dresuurproef rondgekomen deze keer, voor het eerst sinds augustus, geweldig! Ik ben benieuwd wat het woensdag in Dwingeloo wordt, dat wordt echt de laatste keer M2 (en ik kan nog nie eens een winstpunt rijden Scheve mond\ ..... - 'k heb er toch al 10 bijelkaar)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~



Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:12

Ga je naar Dwingeloo ,veel succes daar !

Het is daar altijd moeilijk rijden vind ik .Ik ben er dus laatste jaren niet meer gegaan,was dan altijd in Ijsselmuiden te vinden.

Heb je Bach Rescue nu al in huis ?Probeer het nu je weer op de goede weg bent,je kunt toch tot 15wp doorrijden?
Succes!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 22:23

Hmm, reageren op m'n eigen topic, erg fout, maarja, d'r wordt me een vraag gesteld.....Bach heb ik me niet verder in verdiept, als het zonder kan vind ik dat toch beter.
Dwingeloo is lastig lastig ja, maar daar leer ik ook weer van, ik ben al jaaaren bezig m'n stresskonijn bomproof te maken, het hoeft helemaal niet geweldig te gaan, ik heb gewoon weer de doelstelling als ik de bak maar rond kan rijden en dan zien we het verder wel.

Ik ga haar in november echt Z starten, 't is m'n laatste ponyjaar en ik wil het zo graag. Bovendien heb ik al een hoedje *LOL* Z is altijd m'n droom geweest, het kan nu en ik ga het niet laten liggen nu. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze loopt, en dan kan ik ook Z, de meeste knopjes zitten er wel op......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:30

Hartstikke fijn Rieja, dat je in ieder geval weer lekker door de proef heen gereden bent.

En ach, je hoeft je toch niet meer te bewijzen in de M2, je weet dat julllie dat wel kunnen, dus op naar de Z en kom gezellig bij mij op die roze wolk zitten Haha! Haha! !

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:33


Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Dartel, flossies, JPitty, Mieke, NikkivanOlst, ogidni, pillow en 36 bezoekers