kur met Imi!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

kur met Imi!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 13:08

Sinds een paar maanden hebben we een nieuw PRE showteam opgericht. Iedereen deed al zijn eigen ding en we hebben besloten dat samen te voegen tot 1 show.
Ik neem de kur op muziek voor mijn rekening, in Barokke stijl: Le Danse Baroque.
Mooi kostuumpje aangeschaft, wit hengschtie had ik al Knipoog
Muziek van Malcolm mc Laren.

Opeens bleek ons debuut op P&K te zijn en moest ik nog vaart maken, dus in 2 weekjes de kur erin gestampt. Ik heb hem 1000 keer gereden: in de auto, in mijn slaap, op mijn werk enz.

Zenuwachtig was ik niet, hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, dus dat verwachtte ik deze keer ook niet. En inderdaad, ondanks de zeer beroerde bodem waar hij echt last van had en zich wat vasthield en de zeer beperkte mogelijkheden tot losrijden heeft ie het prima gedaan.
Thuis was ik nog wat aan het klungelen geweest met de series, maar als het moet....dan rijd je gewoon en dan gaat het goed!!! Thuis ben je teveel bezig met: beter, nog beter, best!

's avonds moest ik onverwacht nog in de kleine ring en dat was een regelrechte aanfluiting. 1 minuut buiten stappen en dan passageren en galopspirouettes doen....dat kan niet...
Hij heeft zijn best gedaan, ik was (en ben!) supergelukkig met 'm!!! Lovers

De anderen uit mijn groep hebben het ook fijn gedaan. De striptease vond ik echt super. We gaan nu bij alles de puntjes op de i zetten en perfectioneren.

Jammer genoeg heb ik bijna geen andere shows gezien. Voor Kim was ik jammer genoeg te laat. Wel iemand van bokt gezien die op een pony (haflinger?) zat, en er eentje voor had aan een lange teugel....echt super om te zien. Cool

Foto's van onze show zijn binnenkort te zien op www.paardenfoto.nl

X Suzanne

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:04

Die die jij hebt gezien was Scherps Lachen

Ik vond jouw show echt super! Ik wist niet dat je meereed, maar toen Pam de naam Imatador noemde had ik zoiets van: he wacht! Die ken ik *LOL*
Het zag er super uit! Zelfs de jongen van het licht vond jouw show leuk en dat wil wat zeggen aangezien die echt niƩts met paarden heeft Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:34

Was jij er wel? Ik had het er nog met Roy over. Zit me nu alleen te bedenken wie jij precies was, heb wel iemand zien losrijden met een zwart kostuum, maar dacht niet dat jij dat was....

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:47

Jullie hadden een mooie show. Maar een van jullie was toch zo schaars gekleed? Dat vond ik wat minder mooi.

Maar voor de rest top hoor!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:14

Ik heb helas alleen je show ij de kleine ring gezien.
Het begin was veel spanning (kan ook niet anders als ze een losrijdring vergeten Boos! ) maar toen hij eenmaal los was zag het er goed uit hoor!
Ik ben jaloers

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 11:10

He Jurga! Ik reed van onze show als eerste, op een soort walsmuziek. Ik had een barokke kostuum aan: zwarte rok en zwart jasje met goud...en een hele lange blonde paardenstaart Haha! helemaal echt natuurlijk OK dan!
Als je ons hebt zien losrijden was ik degene op de grootste...

Degene die schaars gekleed was deed een striptease.

Ik vond het 's avonds echt voor geen meter gaan, maar 's middags was ik heel tevreden.

By the way...bij het uitrijden van het terrein pakten we bij de slagbomen een stoepje mee: lekke band trailer !!!! Boos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:52

Ik heb het laatste stukje gezien toen je in de grote ring reed en ik vond het jammer dat ik het eerste deel niet gezien had! Zag er echt mooi uit, mooie muziek ook!
Het zag er heel netjes en verzorgd uit.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:49

Reed jij los tussen de paarden van de Singlefooters dan? Die heb ik dus bewust gezien, maar ik zag geen blond haar, vandaar dat ik zei dat jij het niet was. Plus dat ik dacht dat het paard niet wit genoeg was Haha!.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:56

Was een super show!!!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:04

Jurga schreef:
Reed jij los tussen de paarden van de Singlefooters dan? Die heb ik dus bewust gezien, maar ik zag geen blond haar, vandaar dat ik zei dat jij het niet was. Plus dat ik dacht dat het paard niet wit genoeg was Haha!.



heb je die toerist met dat fototoestel die helemaal verliefd was op die witte andalusier ook gezien? Dat was ik Tong uitsteken