trouwzaken???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

trouwzaken???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 18:45

de trouwjurk is er inmiddels dus, maar zijn er nog bokkers die goede adressen hebben voor schoenen, lingerie, kettings en de rest Haha!

groeten alja

ps het liefst wel een beetje in het noorden

ONDERSCHRIFTLOOS


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:23

Hai Hai,

Ik ga in 7 februari trouwen en ik heb uiteindelijk maar voor schoenen gekozen die nog achter in mijn kast stonden, en heb ze op laten lappen door de schoenmaker! De schoenen in de winkels vond ik niets en die ik in boekjes zag moesten ze speciaal bestellen en dan was je ook verplicht tot afnemen. En dat vondt ik wat riskant voor schoenen van ruim € 150,00. Mijn jurk is nog niet af, ik zou eigenlijk morgen avond gaan passen maar ik ben momenteel ziek Boos! hij wordt wel heel erg mooi! Wanneer is jouw dag?

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 19:35

ik ga 21 mei trouwen en heb vrijdag een jurk gekocht, ben helemaal in love met die jurk maar heb verder dus nog niets..
en heb je ook al een ketting enzo???

ONDERSCHRIFTLOOS

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:36


Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 19:38

nee eigenlijk niet of het moet van de laatste tijd zijn

ONDERSCHRIFTLOOS

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:43

Jammer dat je zover woont want hier in HHW zit een winkel die schitterende sieraden heeft.

De winkel heet ienemienemut, misschien dat er ook nog ergens anders filialen zijn.

Helaas hangt er wel een prijskaartje aan.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:20

Eigenlijk doe ik alleen parels om, wat eigenlijk verboden is omdat het bruidstranen zouden zijn!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 22:53

Ik heb mijn schoenen destijds gewoon op de markt gekocht, deze dingen heb je toch maar 1 dag aan, tenmminste, ik die van mij een 1/2 ben na de fotoshoot overgestapt in mijn nikies. Haha!
In Hardenberg zit wel een bruidszaak, weet alleen de naam even niet meer, hier hebben ze ook wel accesoires.
Mijn lingerie heb ik gewoon bij een lingeriewinkel gekocht, hier hadden ze ook kousebanden.
Qua juwelen moet je gewoon kijken wat je zelf mooi vindt, ik had op mijn dag een parelketting van mijn oma om, een erfstuk.

Heel veel plezier iig gewenst op jouw grote dag!!

Veni, vidi, vici

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 23:35

ik heb in hardenberg de jurk gekocht maar hun verwezen me juist naar een andere winkel voor de accesoires Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:51

Als ik jou was zou ik nog even wachten met de schoenen, want in maart zal de voorjaars/zomer collectie weer in de schoenwinkels zijn en zijn er genoeg wit tinten in de gewone schoenwinkels te koop zijn. Mijn advies is dus nog even te wachten met je schoenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:09

Ik heb mijn schoenen inderdaad ook eind maart gekocht (wel toevallig omdat ze mooi vond) en de verkoopster zei dat dat de beste tijd was voor bruidschoenen omdat dan de nieuwe collecties uit zijn.
Ik had als ketting een ketting om die ik al eens van mijn man had gehad en de oorstekers had ik ook van hem gehad (en vind ik ook mooi Knipoog en combineerden goed ).
Ik weet helaas voor jou alleen hier in het zuiden leuke winkels voor schoenen en accessoires. Ik zou wel even rondneuzen want er zit best veel prijsverschil in verschillende merken. Ik had eerst laarsjes van 175 euro maar die heb ik afgezegd toen ik veel leukere schoenen zag die ook lekker zaten en "maar" 65 euro kostte.
Veel plezier met het uitzoeken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers