Relschoppers voedbalwedstrijd in beeld!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Relschoppers voedbalwedstrijd in beeld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 12:31

Gisteravond werden bij opsporingverzocht beelden getoond van relschoppers bij een voetbalwedstrijd. Met als doel zo deze mensen op te sporen/pakken. Hier is ook weer veel commentaar op gekomen.
Wat vind jij? Dat dit mag of niet?

Persoonlijk vind ik dat de politie dit middel moet kunnen gebruiken om daders op te kunnen pakken. Het argument dat deze getoonde beelden de daders bij hun omgeving' tekenen' vind ik onzin: ze hebben het toch gedaan!? En niet de beelden maar de daad zelf 'tekent' de relschoppers, lijkt me. Ze hebben zich misdragen en moeten daar de gevolgen van ondervinden. Zij hebben ook geen medelijde met hun slachtoffers gehad, anders konden ze niet zo te keer gaan, want het ging er hard aan toe.

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!



Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:54

Ik ben het er helemaal mee eens.

En dt die mensen getekent zouden zijn voor hum omgeving Boos! Wat denken ze van de mensen die ze in elkaar slaan of schoppen, zijn die dan niet getekent voor het leven Verward

Ik vind het een prima plan om dit soort ellendige problemen aan te pakken.

Ik snap zowiezo niet waarom mensen dat doen? Wat is er lollig aan? Die mensen zijn gewoon verwend, hebben niks beters te doen met hun leven. We zouden ze eens in het stadion moeten zetten en dan zelf de dupe laten zijn van relschoppers en zo! Ha, dan piepen ze wel anders! Boos!

Op zoek naar de zon!!!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:33

ik heb daar zo'n hekel aan he?!aan al die gevechten om voetbal... pff tuurljik moet dat kunnen om die beelden op tv te tonen om op die manier erachter te komen wie de daders zijn...

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:50

Prima initiatief. En de reactie van de supportersvereniging vond ik echt zwaar absurd, die snappen er echt niks van. Stelletje smerige raddraaiers....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie