Clinic Lammert Haanstra

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Clinic Lammert Haanstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 02:38

Cheese! Ik ben Zondag op een clinic van Lammert Haanstra geweest.Helemaal top wat een inspiratie geeft die man.Een goed in elkaar gezette clinic met als uitgangs positie:Het paard in zijn waarde laten maar toch de baas zijn.Super. Sander bedankt voor de gastvrijheid. OK dan! OK dan!


ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:55

Leuk om te lezen. Ik heb me opgeven om 12 december te gaan, hoop dat ze mijn paard uitkiezen!!! Want we kunnen elke hulp gebruiken!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


SophieB
Berichten: 412
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:42

Ik ben vorig jaar ook naar een clinic van hem geweest. Heb er veel aan gehad, kwam over een dood punt heen met longeren door zijn uitleg OK dan! .

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:11

Ik had al gelezen over de clinic van zondag! Wij longeren niet zo veel, maar het lijkt me wel eens leuk om bij te wonen (en misschien gaan we er wel meer van longeren).

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 22:42

Het is niet alleen maar longeren het is gewoon de hele kijk die die man op paarden(en mensen) heeft.Ik heb les van hem gehad op het federatie centrum in Ermelo in de tweede fase Orun.Heel erg leuk iedereen heeft altijd graag zijn lessen gevolgd.

....Mama mag ik pony les geven?
-'tuurlijk kind.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:02

Ik heb ook jaren geleden 'ns een clinic van hem gezien bij stal de kok.
was erg indrukwekkend, die man kan zeker fantastisch met paarden omgaan!!!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:06

Onlangs heb ik het boek van Lammert Haanstra gekocht en longeer ik mijn paard nu met dubbele lijnen.
Weet iemand een site waar en wanneer de clinics gehouden worden? Ik zou er graag eens eentje bijwonen Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:11


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:14

Ik ga gelijk even kijken *LOL* Dank je wel!! Haha!

*edit* Heb even gekeken, maar Exloo ligt voor mij helaas te ver weg, 250km Bloos! . Ik wacht wel tot hij wat dichter in de buurt is Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 08:55

Ik ben ook geweest, afgelopen zondag! Het was idd zeer leerzaam. Het goede van hem vond ik dat het een zeer nuchtere man is die zijn relaas begon met de mededeling dat niet zijn methode 'de beste' methode is en dat je die ook écht moet gaan gebruiken. Ik heb veel dingen ervan geleerd om mee te nemen in mijn eigen trainingsprogramma. Ook kom je er door zo'n clinic achter wat je 'voorheen' allemaal goed of 'fout' (lees: anders) deed.
Heel leerzaam en informatief!

(Trouwens ook een hele leuke vent met nog een potje humor ook!)

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:44

In de nieuwe BIT staat een oproepje voor mensen die graag mee willen doen met een clinic van hem. Er zal dus een loting gehouden worden. Lijkt me heel interessant zo'n clinic, misschien geef ik mezelf ook wel op.

...

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:59

Begin januari is er een clinic in Exloo, volgens mij 7 januari. Daar ga ik ook kijken, lijkt me heel interessant

^&+ 20 mei 2016

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 22:53

de site van Lammert heet:www.lammert-haanstra.nl daar staat alles in over de clinic's en wat ze kosten enzo.Volgens mij was hij zeer binnenkort ook weer op het federatie centrum maar ik kan me vergissen.

....Mama mag ik pony les geven?
-'tuurlijk kind.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers