Fenomenaal Olie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Fenomenaal Olie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 00:04

Het is spul tegen het schuren wat ik sinds kort gebruik.
Het heet Fenomenaal Olie van Excellent. Maar het resultaat is nu nog niet zichtbaar. Heeft iemand hier ervaring mee?? werkt het goed??

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:18

Ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik verkoop het zelf maar heb het nog niet geprobeert.
Mijn shetje heeft in de zomer (sinds we in Drenthe wonen) ook erg last van zomerexceem, heeft hij eerder nooit last van gehad maar hier is het veel erger dan in het westen. Nu is het alweer een beetje over maar voor dat het volgend jaar weer begint wil ik er ook wat aan gaan doen.
Ik ga zelf Fenonolf gebruiken (is ook van Hofman-Lieves), daar heb ik betere berichten over gehoord, maar ik ben ook erg benieuwd over de resultaten bij Fonomenaal dus als jij mij op de hoogte zou willen houden? Of iemand anders natuurlijk die op Bokt zit en Fenomenaal gebruikt.
Ook mensen met ervaring met Fenonolf zou ik hun ervaringen willen weten (ik wil graag weten wat ik verkoop Haha! )

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 11:36

Niemand ervaring mee?

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 11:37

T@nj@ voor mijn paardje is het trouwens niet tegen zomerexceem, maar tegen het schuren van zijn manen. (hij schuurt maar op een plekje, waar het nu al heel kort is)

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:54

Ja het is voor alle soorten jeuk maar bij mij zou het puur zijn voor zomerexceem hoewel mijn mini nu ook zijn staart op 1 plekje begint te schuren en een van de Welshjes ook en zomerexceem kan het volgens mij niet meer zijn......
Dus misschien dat ik de fenomenaal ook maar eens ga proberen.

Dit is tevens een schopje Haha!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 21:31

Ik heb resultaat!!!!

Eerst schrok ik me wild, omdat Arie's manen helemaal pikzwart werden op de plekken waar we hem hadden behandelt. (je moet geloof ik eerst 1 maand ofzo 2x per dag en daarna 1x per dag en dan niet mee) En nu kun je dus resultaat zien! die plekken zijn zwart en daar onder komen hele witte manen te voorschijn. Het ziet er nu echt nog niet uit, maar het groeit wel. Nog wel even gedult dus.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 01:21

Goed he!
Ik heb het nog steeds niet gebruikt maar de kleintjes beginnen nu allemaal een beetje te schuren dus ik moest het binnenkort ook maar eens gaan proberen.
Hoe gaat het bij die van jouw nou met schuren? Is dat over gegaan?

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 12:26

Volgens mij schuurt hij nou niet meer, dus het werkt wel. Nou maar hopen dat het heel snel aangroeit. Het ziet er echt niet uit zo, allemaal van die korte zwarte sprietjes met daaronder wit Verward