en ook de 2e selectie achter de rug!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

en ook de 2e selectie achter de rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 22:49

Vandaag had ik de 2e selectiewedstrijd in Geldrop.
Vorige selectie was ik 1e dus ik vond dat het vandaag maar weer goed moest gaan. Tong uitsteken
Ik moest jammer genoeg in de grote bak rijden. Waar ook losgereden wordt. Daar is dan een ring afgezet met witte hekjes.. Had me al voorbereid dat ze dat erg spannend ging vinden.
Best lang van te voren los gaan rijden en ze was echt heel gespannen. Boos! Soms nogal een bommetje. Vooral in de galop..
Ze vond de reclame en de hekjes ook erg eng... Fijn!! Dacht dus dat het echt onwijs slecht zou gaan.
Toen mocht ik eindelijk. Me gemeld, en gelukkig duurde het wel een paar rondjes voordat ik kon beginnen zodat ze een beetje kon wennen aan de hekjes.
Nou de proef voelde echt super aan. Sommige dingen konden natuurlijk netter, maar ik was heel erg tevreden. Camilla was wel heel erg kijkerig, maar toch ontspannen. Er zat namelijk een deur langs het juryhokje en daar kwamen heel veel mensen doorheen telkens dus telkens deur open en dicht. Boos! En dat vondt ze nogal interessant.. Maar ze had zich echt keurig gedragen verder dus ik was heel tevreden.
Om 5 uur was EINDELIJK de prijsuitreiking. Echt irritant zeg.. als je als 1e moet starten en er zitten 28 mensen in je ring. Boos!
Er waren 7 prijzen, en ze begonnen dus bij 7. Toen ze die gehad hadden dacht ik ach nu word ik toch niet meer omgeroepen. (vooral omdat er zoveel mensen in mn ring netjes gereden hadden!)
Maar.. toen ineens waren ze bij de 4e plaats! En dat was ik. OK dan! Echt super!
165 punten. OK dan!
Nu heb ik alweer 13 winstpuntjes.
Ik sta nu op nr 1 voor de kring. (wel een gedeelde plaats jammer genoeg Tong uitsteken)
Nog 2 selecties te gaan (beide op hetzelfde terrein als vandaag Tong uitsteken) ben benieuwd!! OK dan!


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:53

Echt supergoed van jou en Camill hoor! OK dan!
Jullie gaan super zo! en na de selecties lekker rustig aan in de l1 beginnen, gaan jullie makkelijk redden

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:22

Zoo echt netjes joh van de 28!! Gefeliciteerd met je punt!! In welke klasse zit je nu???

Live,LOve,'ndLaugh

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 15:39

In de B nog. Knipoog
Ga denk ik na de selecties beginnen in de L1.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:59

Super joh!
Op naar de kampioenschappen!!! (en naar de L!)
Als je in zo'n groot deelnemersveld hoog eindigd mag je west wel een beetje (een beetje heel erg Knipoog) trots zijn!!

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:46

goed zoooooow ik zei toch dat het goed ging komen! ga zo door joh met je Kwijl paardje Camilla Haha!


simongek

Berichten: 5337
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:54

Gefeliciteerd. 28 starts is wel errug veel inderdaad en dan zulke punten OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers