is dat paardje te koop?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 21:20

werd mij gisteren door een bestuurder van een auto die we tegen kwamen op de weg (ik was aan het fietsen met tinkie)gevraagt.nee,was mijn antwoord.jammer,zegt die man.ik was compleet verbaasd!word me zomaar gevraagt of tinkertje te koop is!!!
en vandaag gebeurde er nog iets leuks.ik was weer aan het fietsen(met tink)en op een gegeven moment kwam er een auto aan,die heel netjes af remde en vervolgens met passeren groet ik,die man keek heel geinteresseerd naar tink,wat bleek,toen ik wat dichterbij kwam was het roelof bril!(bekende springruiter die bij mij in de buurt zijn stal heeft)haha grappig,hij groette netjes terug.
tinkertje was wel een boefje gisteren trouwens.met fietsen was ze super fris,en ze sprong steeds vooruit,bokkend en steeds maar harder galopperen.nou ik maakte 2 keer een super-noodstop en wel zeker 4 keer dat ik dacht:nu ga ik loeihard op mijn bek!
maar gelukkig heb ik het overleefd,vandaag was ze wel braaf overigens,ik geloof dat ze dr frisheid gisteren genoeg geuit had want vandaag was ze niet vooruit te branden!gekke meidje.maar wel mijn knappe meidje!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 21:24

weetje hoe dat komt? omdat je haar zo mooi en netjes en goed verzorgt? je moet het maar zien als een compliment.
tja sommige mensen vragen alles.
(anders kom je ook nergens he)
en leuk van die springruiter *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 21:29

Amen! Sluit me helemaal aan bij Yentl!!!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 21:29

Maf he, dat ze dat vragen. Reed met Marc vorige week die hele lange rit. Ergens vlakbij norg reed een man ons tegemoet: he, als het nou geen zondag was, wat vroeg je dan voor dat paard.... Ik heb maar gezegt: niets, ze is niet te koop.... Tsja, een beetje overdondert ben je wel!
Grappig dat Roelof Bril bij je in de buurt woont. Ik woon in de buurt van Jan Dolfing, die is hier in het noorden een vrij bekende springruiter... (heb ik vroeger toen ik klein was bij gelest)