112 weekend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ynsie
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: schiedam

112 weekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 00:02

Mensen leer hier van en ga noooooit met je paard over een veerooster!Echt afschuwelijk om te zien Huilen

eindelijk fotos!!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 00:10

Inderdaad!3 jaar geleden heeft mijn oude Sound ook eenzelfde ongeluk gehad.Het meisje dat er toen op reed maakte een buitenrit en ging ook over zo'n zelfde wildrooster.Dit paard kwam er heel goed vanaf maar mijn Sound is nooit meer de oude geworden.Heeft een 4 uur durende operatie gehad om alles weer aan elkaar te hechten,en bleek na 4 weken toch ook nog het griffelbeen gebroken te hebben.Ze is er nu nog wel steeds,maar loopt ontzettend scheef.Dus nogmaals:NOOIT OVER EEN WILDROOSTER RIJDEN MET JE PAARD!!!!!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 01:49

Ik snap sowieso niet dat mensen ineens bedenken dat ze over een veerooster kunnen rijden. Die dingen zijn gemaakt om vee tegen te houden, geen oversteekplaats. Leer dan liever gewoon hekken openen en sluiten vanaf het paard.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 01:59

ja idd niet zo slim nee!
er zitten altijd hekjes naast die roosters is het dan echt zoveel moeite om daar doorheen te gaan?

Dag lieve mama...

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 02:12

idd !! kheb ooit gezien dat een koe erin kwam nadat die was ontsnapt, brak meteen alles, egt zielig begon die kei hard te *loeie* egt zielig Boos!

KRAAKPIEP

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110629
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 09:56

ik heb ooit eens gehoord dat er een meisje te lui was om door het hek naast een rooster te gaan,en er dus ook met een verzorgpony overheen ging.Dat dier kwam natuurlijk met zijn been erdoor heen en brak het ook!

Vreselijk!!!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:11

stom stom stom kan ik alleen maar zeggen ... ze zijn speciaal voor vee gemaakt. En dan gaan ze er ook nog eens over heen lopen ... Het is hard om te zeggen maar dan moeten de mensen eigenlijk niet gaan Verdrietig omdat hun paard ingeslapen moeten worden vind ik eigenlijk. Oke het is wel zielig maar dan nog. Je kiest er zelf voor om over zo'n ding te lopen terwijl je weet dat een paard daar makkelijk doorheen kan glijden en zijn been kan breken

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:13

Het verbaast me dat een paard er over heen wil lopen.

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:15

Ik heb het ook gezien en heb echt met afgrijzen zitten kijken. Hoe haal je het in je hoofd om met je paard over een wildrooster te gaan? Dat is imo vragen om ongelukken...
Gelukkig leek het paard niets gebroken te hebben. Maar dat is meer geluk dan wijsheid.

* To Belg, or not to Belg *

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:26

bij ons in de buurt hebben we ook van die roosters..maar bij ons zijn speciala knoppen ervoor om die stroom uit te zetten dan kunnen paarden er dus gewoon langs..

Karaat_the_newforest op Instagram

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:38

ik snap niet dat mensen zo dom zijn, die dingen liggen er toch niet voor de kat z,n .... en dan nog wel wel met een paard van een ander, lang leven het verandwoordings gevoel.!!!!!!!!! (of was het een eige paard, maak trouwens niet uit)

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:01

Ik heb die "ruitster" (zoals de politie zei) wel even uitgescholden ja. Dat pokkewijf, je gaat toch niet over een wildrooster. Ze zouden haar voor straf een dag lang met haar been in het wildrooster moeten laten ziteen.

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:19

Hoe bedoel je brainless

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:46

Wat is er dan precies gebeurd?

Het is inderdaad ontzettend dom om daar over heen te gaan met een paard. Boos!
Ik snap alleen niet dat paarden dat durven, die van mij durven er niet eens bij in de buurt te komen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:01

Bij ons hier in de buurt heb je ook veerooster, sommige zijn best te doen met een paard... die spijlen zitten zo dicht op elkaar dat een paard daar nooit doorheen zou kunnen schieten.
Maargoed, mijn paard durft daar toch niet overheen, gelukkig maar.

Maar ik heb 112 weekend dus niet gezien..... wat is er dan precies gebeurt???

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:48

ja idd wat is er precies gebeurt.

En hoe kan iemand uberhoubt in zn hoofd halen om over zo n rooster heen te gaan!!!! Uit luiheid???? Ze zouden dat mens nooooit meer in de buurt van een paard of ander beest in de buurt moeten laten komen! Debiel!

Citaat:
Bij ons hier in de buurt heb je ook veerooster, sommige zijn best te doen met een paard... die spijlen zitten zo dicht op elkaar dat een paard daar nooit doorheen zou kunnen schieten.



Dan NOG!!! daar moet je Dus ook niet over heen gaan.... Boos!


Wij hebben ook wildroosters in t bos. Nou daar was t gewoon afstappen en hekje open doen hoor!!! Nu hebben we gellukkig een ander pad zodat we niet meer in de buurt van die enge dingen hoeven te komen!!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:51

Er zijn dus wel wildrooster waar je overheen kan met een paard, maar dan liggen de trailies heel dicht tegen elkaar. Deze zijn bedoeld om klein wild tegen te houden en hier is dus ook geen hekje naast.
De echte wildroosters met grote ruimtes tussen de tralies zijn niet te nemen met een paard.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:55

Vanavond komt 112 weekend toch pas??? Wat is er dan gebeurd?

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:58

DEESenJAMBO schreef:

Citaat:
Bij ons hier in de buurt heb je ook veerooster, sommige zijn best te doen met een paard... die spijlen zitten zo dicht op elkaar dat een paard daar nooit doorheen zou kunnen schieten.



Dan NOG!!! daar moet je Dus ook niet over heen gaan.... Boos!




Citaat:
Er zijn dus wel wildrooster waar je overheen kan met een paard, maar dan liggen de trailies heel dicht tegen elkaar. Deze zijn bedoeld om klein wild tegen te houden en hier is dus ook geen hekje naast


Datsoort roosters heb je bij ons in de buurt dus ook!!
En dan moet je er wel overheen als je naar het bos wilt wat daar vlak achter ligt

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:01

bij mensen die ik ken van de ponyclub zijn op eennacht de pony's met veulens uitgebroken. Daarvan is dus ook een veulen in zo'n rooster gekomen, echt zielig. Die moest ook heellang op stal blijven.

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:13

o sorry, ik wist niet dat er roosters waren waar paarden gewoon overheen konden. Excusemoi Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:48

Maar wat is er dan gebeurd?

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:53

Citaat:
Paard klem
Een amazone maakt zaterdagochtend een ritje met haar paard door Sint Jansklooster. Wanneer de brug niet open gaat besluit ze een andere weg te nemen. Ze moet hiervoor wel over wildroosters heen, maar dat is volgens haar geen probleem. Tot het mis gaat bij het derde rooster.
Bron:©2003 RTL/de Holland Media Groep S.A.

Dit heb ik dus van de site van 112 Weekend.

Ze is dus over de wildroosters gegaan omdat de brug niet open ging?Ik snap niet wat een brug ermee te maken heeft,bedoelen ze geen hek Verward
En dan ook nog denken dat het geen enkel probleem is om er overheen te gaan*hersenloos*noem ik dat

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:21

Ik heb het niet gezien, maar het lijkt me vreselijk om naar te moeten kijken! Vind het een heel eng idee dat mensen zo onnadenkend handelen!
Gelukkig neemt mijn paard me sowieso in bescherming voor dat soort domme acties, want die bange poeperd durft daar echt niet over heen...

Maar als je zo'n dapper paard hebt, dan moet jij als amazone je paardje juist in bescherming nemen!! Word hier super triest van? Hoe kan je zoiets nu in je hoofd halen??? Boos!

anhiza

Berichten: 291
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:36

er zijn toch wild roosters EN vee roosters...zijn toch 2 verschillende dingen?
ik heb de uitzending ook gezien en daar hadden ze het over veeroosters!
wij gaan namelijk weleens in hoenderloo met de paarden op vakantie en om in het bos te kunnen komen moet je daar over wildroosters (zijn ook geen hekjes naast) die spijlen liggen bijna tegen elkaar aan en kan je dus overheen (iedereen moet op die manier het bos in met z'n paard)
ben toch wel erg geschrokken van de uitzending het zag er lelijk uit!
vandaar even mijn '' vraagje'' tussendoor WILD-en VEEroosters zijn toch 2 verschillende soorten roosters (aangezien we volgend jaar weer gaan heb ik toch even de schrik te pakken...)

Hilde: Tunar x Daisy 13-05-1987

Cindie: Rubus B X Zepp
Evalina:Nando x Ahoy


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers