een aantal manegepony's/paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

een aantal manegepony's/paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 22:30

hier een paar manege pony's en paarden! ze vonden de digi erg interessant daarom is niet alles even goed gelukt!

bliksem komt in een apart topic Tong uitsteken

hier is:

Radna, een rus.. in de les ontdeugend op stal niet echt lief, maar staat wel lief op de foto! Haha!
Ach gut
Afbeelding

Jultin, een fjord, gefokt op de manege.
Afbeelding

Shane, een (s)tinker, op stal erg lief in de les erg ontdeugend.
Afbeelding

Boris, een rus, de zoon van Radna. (radna zie je er vaag achter)
Afbeelding

Olaf, een haflinger, de lieveling van Soraya (olaflover13)
Afbeelding

Irming, de zus van Jultin, ook een fjord, wel erg lieve pony, geeft in de les wel eens een bokje maar is voor de rest best saai.
Afbeelding

Sammie, een fjord van 1.60m een paardje die het liefst overal in hapt Tong uitsteken
Afbeelding

en even tussendoor, het dekje van chinou, wel een beetje vies... het is roze.. (chinou is een vos)
Afbeelding

en zie hier.... Lachen Lachen Lachen

Viktor, 2 jarig welshje! daarachter Dimanche en een stukje Chinou
Afbeelding

Novaja, een beetje zenuwpees in de stal houd niet van poetsen en opzadelen..
Afbeelding


Sheba! het oudste manegepaardje! 25 jaartjes is ze al en ze doet nog steeds haar best ze is de laatste tijd wel vaak ziek en heeft haar pensioen eigenlijk wel verdient!
Afbeelding

even tussendoor:

Linda (heidilover13) met stalkat Tong uitsteken
Afbeelding

Dimanche! ook 2 jarig welshje met 1 maanoog Lovers, daarnaast viktor
Afbeelding


en toen... kwam miranda's (fjordahluver) vader ons halen...
Afbeelding

de autostoel Tong uitsteken
Afbeelding

en mooie foto van miranda Haha!
Afbeelding

dat was het weer in een ander topic bliksempje!


doeidoei
marjon

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:33

Leuke foto's marjon! Tong uitsteken
Echt lieve manegepaardjes hebben jullie!
Wat kijkt Mir intelligent op die foto Schijnheilig grapje mir! Kusje
Irming vind ik mooi!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:39

haha mirrie Lovers Tong uitsteken

leuke foto's

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:41

het zijn echt manegepaarden he.... Scheve mond



zooooooo ontzettend cute Lovers

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:43

Manege de Zwaanshoek o.i.d.?
Heb daar een tijdje terug gekeken op de site van hun, vond het er niet erg ehh.. erg mooi uitzien. Weinig stro in de stallen ook Scheve mond

Maar ik ben er natuurlijk niet geweest, kan er niet over oordelen Lachen

Ze zien er wel echt uit als van die manege-paardjes.. naja, ze zijn volgens mij wel liev Lovers

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:44

lieve paarden maar staan ze daar allemaal al met zadel in stal?? of moesten ze toevallig net rijden??

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:45

Leuk pony's en paarden hebben ze daar hoor!! Ik vind die Novaja echt een beauty Lovers

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 22:50

Myrna schreef:
lieve paarden maar staan ze daar allemaal al met zadel in stal?? of moesten ze toevallig net rijden??


ik kom altijd samen met miranda (fjordahluver) al een uur van tevoren, dan poetsen we samen met de instructrische alle paarden en pony's en zadelen we er een paar op... voor de les erna Scheve mond en sommige pony's voor onze eigen les omdat sommige mensen zo laat komen Boos!:(:(:( eigenlijk vind ik dat iedereen zijn eigen paard maarmoet poetsen en opzadelen. de singels zitten trouwens op het 1e gaatje en hoofdstellen hebben ze nog niet aan.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:52

tja,misschien wil je dit niet horen...

maar ik vind ze er matig bijstaan.
stands zijn toch aardig ouderwets ,weinig tot geen stro op de grond,donkere stallen.

de ponys ,behalve 1 tinker en fjord zijn niet echt mooie ponys,tuurlijk gaat het er daar niet om,ze moeten lief zijn en dat zullen ze vast zijn.
en waarom staat een 2-jarige pony ook in zo'n stand?
ik hoop dat hij dan wel aan zijn beweging komt..

maar veel plezier met je lievelingen ,hoor!

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:01

casanova schreef:
tja,misschien wil je dit niet horen...

maar ik vind ze er matig bijstaan.
stands zijn toch aardig ouderwets ,weinig tot geen stro op de grond,donkere stallen.

de ponys ,behalve 1 tinker en fjord zijn niet echt mooie ponys,tuurlijk gaat het er daar niet om,ze moeten lief zijn en dat zullen ze vast zijn.
en waarom staat een 2-jarige pony ook in zo'n stand?
ik hoop dat hij dan wel aan zijn beweging komt..

maar veel plezier met je lievelingen ,hoor!



Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben!! ik durfde het eignelijk ook niet te zeggen omdat het zo banketstaaf was. Ik weet het bij ons op de manege staan ook sommige paarden er niet al te netjes bij! maar de meeste paarden worden netjes gepoetst en ja je hebt er wel eens wat lastige paarden tussen ziet die niet lief zijn in de stal en dan is het natuurlijk ook enger. Maar ik vind eigenlijk ook dat het er niet helemaal ok uitziet! misschien in het echt beter maar dat zien wij natuurlijk niet.

Je had ook gereageerd op mijn berichtje. natuurlijk moet iedereen zijn eigen paard opzadelen als di epersoon toch te laat komt gaat van zijn eigentijd af! hij betaald netzoveel als jullie maar dan voor minder minuten! zo simpel is dat!

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 23:07

Myrna"]
[quote="casanova schreef:
tja,misschien wil je dit niet horen...

maar ik vind ze er matig bijstaan.
stands zijn toch aardig ouderwets ,weinig tot geen stro op de grond,donkere stallen.

de ponys ,behalve 1 tinker en fjord zijn niet echt mooie ponys,tuurlijk gaat het er daar niet om,ze moeten lief zijn en dat zullen ze vast zijn.
en waarom staat een 2-jarige pony ook in zo'n stand?
ik hoop dat hij dan wel aan zijn beweging komt..

maar veel plezier met je lievelingen ,hoor!



Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben!! ik durfde het eignelijk ook niet te zeggen omdat het zo banketstaaflig was. Ik weet het bij ons op de manege staan ook sommige paarden er niet al te netjes bij! maar de meeste paarden worden netjes gepoetst en ja je hebt er wel eens wat lastige paarden tussen ziet die niet lief zijn in de stal en dan is het natuurlijk ook enger. Maar ik vind eigenlijk ook dat het er niet helemaal ok uitziet! misschien in het echt beter maar dat zien wij natuurlijk niet.

Je had ook gereageerd op mijn berichtje. natuurlijk moet iedereen zijn eigen paard opzadelen als di epersoon toch te laat komt gaat van zijn eigentijd af! hij betaald netzoveel als jullie maar dan voor minder minuten! zo simpel is dat!
[/quote]

ik vind ook dat de paarden er niet goed uit zien, maar wat kan ik er aan doen?! als ik het geld had zou ik bliksem kopen en hem ergens anders zetten, maar ik ga er echt niet weg omdat ik bliksem dan moet missen , wat kan ik er verder doen dat ze er niet zo goed uit zien?

dat voor die 2 jarige vind ik ook zielig hoor daar word ook niks mee gedaan, en als ik het zou vragen zou ik dat toch niet mogen, daar vinden ze me toch te min voor!

en over die fjorden vind ik wel onzin, ze zijn op mijn manege niet zo van alle pony's moeten netjes lopen, en trouwens die fjorden kunnen ook heus wel wat! ik vind het juist hardstikke leuk dat er fjorden staan!

en dat die andere mensen zo laat komen gaat niet van hun tijd af... we hebben gewoon 1 uur les en daar betaal je voor! voor de rest niet.

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 23:08

oja en nog wat.... die donkere stallen, dat valt in het echt reuze mee vind ik! dat lijkt misscien alleen maar zo omdat de flits heel licht is... ja logisch dat de rest dan heel donker lijkt! de stands zijn helemaal nog niet oud hoor dat lijkt misschien ook alleen maar zo. en dat stro.. tsja, ze mogen wel wat vaker opstrooien ja, maar als er opgestrooid word krijgen ze wel genoeg hoor!

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:17

Nou eigenlijk kan je er wel wat aan doen!! ik rij ook een manege pony en daarvan zou je echt niet zeggen dat het een manege pony is en dat hetzelfde met de paarden/pony's waar vriendinnen van me oprijden wij verzorgen ze gewoon goed!! paard waar ik op rijd heeft altijd kapotte mondhoeken mijn vriendin smeert er wat vaseline volgens mij op eignelijk net zo'n soort labelo maar dan voor paarden. als iedereen een beetje die paarden goed verzorgd en borsteld ziet het er veel beter uit!! en waarom pak je zelf niet stro en gooi het in de stal dat doe ik ook als ik vind dat het niet goed genoeg is.. maar meestal is dat wel gewoon!! wij maken ook zovaak met heel wat mensen de stallen schoon de witte muren worden dan weer wit!! als iedereen zo meehelpt is het heel snel gedaan!! als je echt om die paarden geeft kan je ook zelf een handje meehelpen!! Afbeelding
dat is mijn manege paardje!! ok er ligt op de plek wat je ziet weinig hooi dat klopt maar ut is een vreetzak hoor!! maar ok ik vind dit nou egt heel een verschil als met jou paarden als ik eerlijk moet zijn en dat is niet om jou af te katten ofzo ik geen gewoon me mening dus je moet dit natuurlijk niet persoonlijk opvatten.. en nou is mijn paard ook wel erg goed verzorgd omdat er wedstrijden en al mee worden gereden.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 09:55

leuke pony's
die fjord irming heeft wel een cole voorpluk zeg

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:47

wat een leuke pony's hoor

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:58

Shane Kwijl Olaf Kwijl Irming Kwijl Whaha die vind ik erg lief Lovers Voorderest leuke foto's.

Men_Sven

Berichten: 2571
Geregistreerd: 02-09-03
Woonplaats: Texel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:02

Een fjord van 1.60????

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 16:15

Myrna schreef:
Nou eigenlijk kan je er wel wat aan doen!! ik rij ook een manege pony en daarvan zou je echt niet zeggen dat het een manege pony is en dat hetzelfde met de paarden/pony's waar vriendinnen van me oprijden wij verzorgen ze gewoon goed!! paard waar ik op rijd heeft altijd kapotte mondhoeken mijn vriendin smeert er wat vaseline volgens mij op eignelijk net zo'n soort labelo maar dan voor paarden. als iedereen een beetje die paarden goed verzorgd en borsteld ziet het er veel beter uit!! en waarom pak je zelf niet stro en gooi het in de stal dat doe ik ook als ik vind dat het niet goed genoeg is.. maar meestal is dat wel gewoon!! wij maken ook zovaak met heel wat mensen de stallen schoon de witte muren worden dan weer wit!! als iedereen zo meehelpt is het heel snel gedaan!! als je echt om die paarden geeft kan je ook zelf een handje meehelpen!! dat is mijn manege paardje!! ok er ligt op de plek wat je ziet weinig hooi dat klopt maar ut is een vreetzak hoor!! maar ok ik vind dit nou egt heel een verschil als met jou paarden als ik eerlijk moet zijn en dat is niet om jou af te katten ofzo ik geen gewoon me mening dus je moet dit natuurlijk niet persoonlijk opvatten.. en nou is mijn paard ook wel erg goed verzorgd omdat er wedstrijden en al mee worden gereden.


nou wij mogen niet zomaar iets op een paard gaan smeren, wij zijn gewoon "lessers"en ik probeer de paarden ook gewoon goed te verzorgen maar in mn eentje kan ik dat toch niet? ik doe dat samen met miranda en mijn instructrische omdat de rest zo laat is Boos! wij kunnen niet 20 paarden in 1 uur goed poetsen?!

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 16:16

Nadinetjuhh schreef:
Een fjord van 1.60????


ja gaaf he Haha! Sammie is dus 1.60 en we hebben er nog 1, Bassie... voor foto's van hem moet je even in fjordahluver's profiel kijken! of in mijn profiel staat ook misschien 1 foto.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:20

Heey Jon! Leuke foto's hoor Lachen

En Nadinetjuhh, idd een Fjord van 1.60... Daar hebben we er 2 van op de manege staan!

Die foto van mij is wel heel lomp! Schijnheilig

En sorry hoor, maar het zijn niet onze paarden en wat kunnen wij er aan doen? Ik vind zelf ook dat het ze er niet erg goed uitzien, maar wij hebben er niks over te zeggen, ik heb er al zovaak naar gevraagd! En dat stro valt echt wel mee, ze krijgen echt wel genoeg! Wij borstelen de paarden ook goed, en geven ze aandacht enzo, maar we komen er 1x in de week, want ik heb niet zoveel tijd, ook nog een verzorgpony enz... Dus wat zouden we dan aan kunnen doen? Niks!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:26

Leuke foto's!
En ja ze zien er niet geweldig uit maar ze hebben het echt niet slecht hoor.
En ik wist helemaal niet dat Sheba al zo oud was!
Eiegenlijk heeft ze wel een pensioen verdient ja

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:30

Yranta en Trixy dan? Die zijn ook zo oud hoor! Sheba is ook volgens mij niet de oudste...

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:34

Ja volgens mij is Yranta de oudste

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 16:37

fJoRdAhLuVeR schreef:
Yranta en Trixy dan? Die zijn ook zo oud hoor! Sheba is ook volgens mij niet de oudste...


monique zei dat Sheba de oudste was?! Verward maarja...

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:40

Leuke foto's!
En wat zijn er veel Fjordjes op de manege waar jij rijd..
Leuke paarden op de fotos!