soepdieet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 11:29

op aanraden van mijn schoonzusje ga ik nogmaals het soepdieet uitproberen! (ik heb echt een heel lief schoonzusje! en zij is afgelopen jaar (begonnen met dat soepdieet, maar daarna is het haar heel gemakkelijk gelutk om haar eetgewoonten te wijzigen, waardoor ze niet is aangekoimen, maar alleen maar verder afviel) meer dan 10 kilo afgevallen, zonder dat het haar enige moeite of ellende heeft gekost!

Mocht iemand interesse hebben in het dieet, geef maar een gil, dan geef ik het hier wel!


Morgen ga ik de ingredienten kopen, dus dinsdag beginnen en dan 7 dagen...

ik ben benieuwd, hoop zo dat het me gaat lukken!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:08

Ben wel benieuwd, dus schrijf het maar op Lachen

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 13:52

Voor Manon:

"recept voor de koolsoep;

hele of halve groene kool 450 g sperciebonen
6 uien 1 blikje tomatensap
2 groene paprika's 1 groot blik tomaten in stukjes
1 bosje sjalotjes 1 pakje soepmix
1 bosje selderij peper naar smaak
6 wortels kruiden naar smaak
1 a 2 blokjes vlees of kippebouillon
half kopje azijn

Snijd de schoongemaakte groenten, doe alle ingredienten in een pan en voeg zoveel water toe dat de massa bedekt is. Tien minten laten koken en daarna laten sudderen tot de groenten zacht zijn. Eet hiervan zoveel je wilt en wanneer je wil.

Menu voor 7 dagen

EERSTE DAG alle soorten fruit behalve banaan

TWEEDE DAG verse groenten rauw of gekookt, hou het bij bladgroenten, dus geen bonen erwten of mais
op deze groente dag mag je tevens een grote gekookte aardappel met wat boter.

DERDE DAG groenten en fruit
geen aardappelen of bananen

VIERDE DAG bananen maar niet meer dan 8 stuks, drink zoveel karnemelk als je wilt

VIJFDE DAG rundvlees, kip(zonder vel) of vis, Je mag hier 250 gram tot 500 gram van eten, plus verse tomaten tot een
maximum van 6, drink tenminste 6 glazen water en neem elk geval een keer van de soep.

ZESDE DAG rundvlees, kip of vis zoveel je wilt met bladgroente, drink voldoende water en eet een keer van de soep.

ZEVENDE DAG volkoren rijst, groenten en suikervrij vruchtensap zoveel je lust, tenminste een keer de soep.


Je mag niets bakken, alle vlees of vis moet gekookt of gegrild worden. Drink bij dit dieet water, thee zonder suiker, suikervrij vruchtensap en op de vierde dag karnemelk. Geen alcohol ook minstens 24 uur na het dieet mag je nog geen alcohol gebruiken.
Als je niet smokkelt moet je na de zevende dag 10 tot 15 pond zijn afgevallen.
Onderbreek voor minimaal 2 dagen."


Mij zwager suggereerde nog dat sex (sorry modder-eters) ook goed zou helpen ter ondersteuning!!!

Dat heb ik maar voor raadgeving aangenomen, grinnik!!!!!

Zullen we samen beginnen? Das misschien wel leuk!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 18:23

Citaat:

Mij zwager suggereerde nog dat sex (sorry modder-eters) ook goed zou helpen ter ondersteuning!!!

Dat heb ik maar voor raadgeving aangenomen, grinnik!!!!!

Zullen we samen beginnen? Das misschien wel leuk!


Waarmee ging je samen beginnen Haha! Haha! Haha! Haha! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Foei Lielle!

IK weet niet of ik dit dieet volhoud maar ik zal er eens over denken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:38

Hahahaha, ik ben nu bezig met verhuizen, inpakken e.d. dus heb op dit moment nog geen tijd om daar echt mee bezig te gaan...ik denk zelf er op 1 december mee te beginnen Lachen
En dan na de kerst nog een keer *LOL*

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 10:59

Lielle:
zal ik hier maar niet op antwoorden?
grinnik!

ik sta over het algemeen ook niet bekend om mijn takt, hahahhahahahaha!

Orri:
jammer dat we niet samen kunnen, maar ach, op deze manier kan ik je misschien al wat tips geven straks!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 12:02

Tnx, eens kijken of dit werkt.. Ik hou nou eenmaal van lekker eten Vingers aflikken Schijnheilig Haha!