En Jantina is weer thuis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

En Jantina is weer thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 20:34

Bietje brak, bietje suf, maar verder OK dan!

Donderdagavond was ik al vertrokken richting Bathmen, omdat ik anders nooit op tijd aan zou komen.
Kimmetje haar optrekje even bewonderd en haar stallen en buiten- en binnenbak wat onderkwijld Rolleyes

Gezellig samen met Anoukje geslapen, dat viel toch best mee he Anouk? *LOL*

Paarden op de trailer, bij Lia in de auto en hup... naar Den Bosch. Onderweg bakkie leut gedaan bij de benzinepomp, een wereld ging voor me open Knipoog Haha!

Eenmaal in DenBosch heb ik me daar prima vermaakt. Veel gezien, veel genoten en veel plezier gemaakt.
Ook de nachtrust viel me alles mee, ondanks mijn smalle matje en wat kleine nachtelijke "onderbrekingen" heb ik prima geslapen! De eerste nacht had ik het een beetje koud, maar ik geloof dat andere mensen daar meer last van hadden als ik zelf Schijnheilig

Jeetje... ik probeer hier een beetje een verslag te tiepen, maar ikkom er achter dat ik zoveel gezien heb, dat ik het allemaal niet meer zo goed weet. Veel prachtige stamboek-stands, mooie paarden/ponies (stippies! Haha! ) prachtige wagens, tuigen gezien, veel gezellige mensen gemeet, waar ik veel mee heb gelachen.

Lia en ik "spraken" Stef nog op de stribune tijdens de vrijheidsdressuur-show van een spaanse hengst, maar of zij wist dat wij het waren??
En wie waren de drie meisjes die terwijl ze de stamboek-hal uitliepen naar de grote showring naar mij zwaaiden? Volgende keer even voorstellen dames

Vanochtend na een welverdiende nachtrust en een heeeeeerlijk hete douche (wat waardeer je dat zeg, na een weekend zweten en niet douchen!) Kim haar Ava eens bekeken. Wat een leuk ding zeg!
Een beetje een bol buikje nog, maar een koppetje om van te genieten!

Kim en Jos hebben mij weer netjes in Meppel afgeleverd waar ik de trein nam richting Leeuwarden en vandaaruit richting de boot. Thuis aangekomen stonden de grote vosse-dames al naar me te hinniken vanuit de stal, niets zo fijn als je eigen paardje knuffelen Lovers

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30628
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:23

Leuk verslag ook weer!! Lijkt me een gezellig lang weekend!
Ik heb jou niet gezien, althans niet bewust.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:42

jantina schreef:
Lia en ik "spraken" Stef nog op de stribune tijdens de vrijheidsdressuur-show van een spaanse hengst, maar of zij wist dat wij het waren??


Whaha, nop Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 00:08

Ik wist wel wie je was hoor Jantina (tenminste, de helft van de tijd wel Haha! ). Ben ook nog een beetje brak en suf, zal wel over zijn voor volgend jaar P&K toch (en dan nemen we Hendrik weer mee *LOL* ).

En was Melchior al gegroeid ?? Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 09:28

Ik had Hendrik wel gemist hoor Liesbeth! Hij was zo groot en sterk! En nog een echte heer ook
Maar ik moet zeggen, jouw Roel is ook sterk hoor! Voor dat ik het wist zat ik op dat grote paard, viel er zelf bijna overheen Haha!
Maar hij haalt het toch niet bij Hendrik, sorrie Roel.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:43

Dus jij ook al een super dag gehad.. Volgens mij is voor iederen P&K super geslaagd

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:56