Sinterklaas is weer in het land hoor! %^@#&*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Sinterklaas is weer in het land hoor! %^@#&*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 19:38

Word ik nou zo gek van he, ik kan in deze tijd van het jaar nooit gewoon over de weg stappen of maaktnietuit waar, of ik krijg de een na de andere opmerking naar m'n hoofd.. Hee, het paard van Sinterklaas! Waar is je mijter? Hee, daar is Americo! Enz. enz! Ik ken alle grapjes al uit m'n hoofd en als iemand zoiets zegt kan ik er gewoon echt niet meer om lachen, en dan kom ik weer zo mukkig over natuurlijk Scheve mond 5 december is trouwens hoogepunt, dan zit iedereen achterstevoren in de auto en op de fiets om vervolgens te concluderen dat het inderdaad hetzelfde paard was als die ze in het dorp zagen! Verward haha niet dus, lijkt me niet veilig voor de sint Haha!


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:45

haha zoiets krijg ik ook altijd..
maar mijn paard haha moet al lachen als ze erover beginnen die durft nog nie eens bij zon maf iemand in de buurt te komen haha
ik besteeds er niet zoveel aandacht aan..

Jolanda28
Berichten: 73
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:46

Ach laat ze maar effe kletsen! Alhoewel het wel vervelend is.

Een uurtje op rug van een paard is goud waard.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:54

Lijkt me ook niet bepaald leuk Haha! Voor een keertje kan het nog wel grappig zijn.
Maar als ze er mee door gaan is de maat vol Tong uitsteken

Ik zag vandaag zelfs nog een sinterklaas autorijden Scheve mond


Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:57

heel irritant ja en dan heb ik nog niet eens een schimmel maar een bruine Verward ! Het is met Arsen wel al een stuk minder dan met de halve fjord die ik af en toe rijd Blond

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:58

Ah joh, laat ze lekker banketstaaf.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 20:00

haha ja ik vind het ook niet erg ofzo, ik kan er alleen niet meer echt om lachen..!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:05

Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar ja, voordat je het weet is Sinterklaas weer afgelopen.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:09

gelukkig heb ik een Haflinger, als ze haar maar niet gaan zien als een vieze Americo

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:10

Leuk he, om eigenaar te zijn van een schimmel ? Knipoog *LOL*
Bij Helion zijn de eerste Americo-fans ook al opgedoken, 'k vind het wel geinig hoor !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:26

Hihi! Ik verzorgde een aantal jaar geleden een weekje een schimmeltje van een vriendin van me. En wie kwam ik middenin de polder tegen; een verdwaalde (en verdwaasde) sinterklaas met zn pieterbazen. Er werden natuurlijk ook weer de nodige opmerkingen over en weer gemaakt, maar uiteindelijk toch de sint maar weer de weg gewezen Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:28

wees blij dat je het alleen met sinterklaas-tijd heb! Ik heb het dag-in dag-uit. Hey, ik dacht dat eht een hond was! Ben je je hond aan het uit laten? En allemaal van dat soort sjit...

Oscar schreef:
Bij Helion zijn de eerste Americo-fans ook al opgedoken, 'k vind het wel geinig hoor !


Ja, de 1e keer is het ook grappig, de 2e keer niet meer en de 3e keer erger je je eraan...

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:29

heb ik ook hoor! en dan heb ik nog niet eens een americo bij me, maar het invalpaard van sinterklaas met de naam pepernoot. Haha! die zo zwart als de nacht is.
heb vorig jaar bij gebrek aan een americo met m'n fries sinterklaas na school gebracht. werd een paar weken later nog herkent met het invalpaard van sinterklaas. *LOL*

Hoe beter ik de mens leer kennen,
hoe meer ik m'n hond waardeer!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:36

Marieke_456 schreef:
wees blij dat je het alleen met sinterklaas-tijd heb! Ik heb het dag-in dag-uit. Hey, ik dacht dat eht een hond was! Ben je je hond aan het uit laten? En allemaal van dat soort sjit...


Het gaat het hele jaar door. Alleen zo rond deze tijd is het echt heel extreem. Dan kun je je bijna niet meer vertonen op straat.

Maar over het gehele jaar genomen krijg je nog andere opmerkingen vanne: Eej kijk: Pippi!! (Langkous)
Offe, OOOHHHHH MIJN PRINSES OP HET WITTE PAARD Stoom uit je oren

Aach, voor je het weet, is sinterklaas weer voorbij en kunnen we weer van de rustigere momenten genieten Haha!

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:47

Hahaha ik vind het wel lol, alleen om dat nou altijd mee te maken..

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:57

Vonnie84 schreef:
Maar over het gehele jaar genomen krijg je nog andere opmerkingen vanne: Eej kijk: Pippi!! (Langkous)
Offe, OOOHHHHH MIJN PRINSES OP HET WITTE PAARD Stoom uit je oren



Die zijn erg! Bloos
Gelukkig heb ik er nog geen last van.. Ik ga als er niemand op straat is Clown

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:28

Nooit gezegd dat het het broertje of zusje van Americo is??? DIe oooh zoooo graag ook eens wou zien waar Americo altijd heen moet!??

Of zijn jullie de bijzondere 'grooms' van de Sint.......??

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:46

Heel bekend ! Een aantal jaren geleden belde er (blijkbaar)iemand op die vroeg of hij mijn paard kon lenen voor de intocht van SK. Mijn moeder nam de telefoon op, de speech ging ongeveer zo: "meneer, heeft u een hekel aan Sk of zo ???? wilt u dat de kinderdroom van 100-en kinderen verstoort wordt door het feit dat Sk nog niet eens in de BUURT van dit paard kan komen ivm rode cape en mijter etc. ?? bent u wel goed bij uw hoofd ? dit paard lenen staat gelijk aan moord op Sinterklaas!!"

ik had het zelf niet beter kunnen uitdrukken..... Knipoog

Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:46

ik ken je probleem... ze zeggen ook aldoor tegen mij als ik met Sam langs de weg ga ''ben je het paard van sinterklaas aan het inrijden??''
kom op he..! je ziet zoiets toch wel..?
maar het bracht mijn vriendin en mij wel op een idee...
we gaan gewoon als zwarte pieten met het paard van sinterklaas op pad... Schijnheilig
we zien wel..*LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, Ceffyl, desireeee_x, IASCrawler, lina1998, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers