Gevlogen!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 18:58

Ik ging ff samen met Shaienne en een ander meisje dat haar pony bij ons heeft staan, een beetje springen in de bak met Balou...
Het ging best wel goed, helemaal omdat ze al best wel lang niet regelmatig niet gereden wordt. Want die eigenaresse komt bijna nooit en ik kon voorheen ivm school ook alleen maar in de vakantie. Naar goed het was toch maar voor de lol.
Alles ging goed, en je merkt ook wel dat ze het echt leuk vindt... Lachen
Maar bij de laatste hindernis (niet parcours ofzo, maar ik vond het genoeg geweest) sprong ze erover heen en een paar galopsprongen later, struikelde ze en viel ze op haar knieen...
Ja en ik werd er dus overheen gelanceerd. Ik lag in het zand en keek om en zag dat ze op haar knieen zat en toen weer opstond. Nou iedereen heel hard lachen natuurlijk. En ik had nog wel voor het rijden gezegd dat ik er al heel lang niet afgevallen was en al helemaal niet van Balou.... En zelfs afgeklopt!!
Ik had gelukkig nergens pijn ofzo en Balou ook nergens last van, alleen heeft ze wel echt zand gehapt en een beetje d'r neus opengehaald door het zand, maar niks ergs ofzo...
Zelfs op het bit zat zand!!!
Het was alleen echt heel grappig, jammer dat ik het zelf niet kunnen zien, dan had ik echt dubbel gelegen!! *LOL*

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik



Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 19:01

arme balou zo'n schaafwond! ze keek volgende keer beter maar er wel sneu bij! Ik vond het ook erg jammer dat ik het niet heb gezien Extreme duivel Cool

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:12

gelukkig niets ernstig gebeurd.

trouwens kom jij volgende week ook nog naar Apeldoorn naar de hengstenkeuring??????

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 09:50

Ja!! Ik kom..... tralalalalalala Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 15:01

echt oliebol dat ik dat net niet heb gezien! vond het wel een zielig gezicht bij Balou

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 15:03

Hm, ik lees dat berichtje van mij net over dat ik naar de hengstenkeuring kom...
Maar als je dat anders opvat, staat er iets heeeel ranzigs..... FOEI Dorée!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, marte_kandia, Monique1963, nick_en_ik, WillemijnL en 17 bezoekers