kat morsdood gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
litla
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: drachten

kat morsdood gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 19:21

mijn kat is vanavond dood gereden snik Huilen
ik zat tv te kijken en toen werd er aangebeld en een man had onze kat in handen hij zij aleen sorry wat heb ik daaraan? ik had liever een leefende kat gehad dan sorry maar dat kon nu niet meer Huilen Huilen Huilen
dit had ik wel kunnen doen voor mijn poes maar ik doe ik maar niet
snik


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:30

Sterkte ermee! Ach gut
Die meneer is tenminste niet doorgereden en zo eerlijk geweest om
netjes langs te komen.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:31

Vreselijk inderdaad..
Maar wel heel goed van die man dat hij toch even aanbeld en vertelt wat er gebeurt is, de meesten rijden gewoon door..
sterkte!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Charaz

Berichten: 24263
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:34

Vreselijk, denk dat die man ook niet wist wat hij moest zeggen. Maar wel goed dat hij eventjes heeft aangebeld met je kat, is nog minder fijn om je kat kwijt te zijn en haar dan in de berm te vinden.

Of als klein kind horen dat poes kwijt is en maar wachten en wachten tot poes terug is.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:35

De laatste 3 regels snap ik alleen niet.

Arme poes. Scheve mond Toch goed dat die man even aanbelde, anders was ze niet meer thuis gekomen en wist je niet wat er met m gebeurd was

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:37

Vreselijk....
Maar inderdaad heel netjes van die man dat hij langsgekomen is. Denk dat je hem dankbaar mag zijn. Hij heeft ten slotte ook niet met opzet je kat doodgereden, hij zal vreselijk geschrokken zijn.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:50

wat vreselijk voor je, maar zo'n man doet het niet expres, dat is het risico dat je neemt als je het je kat gunt om buiten te lopen, ze kunnen plotseling de weg oversteken.
heel veel sterkte

Z1+1

litla
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 19:59

we hebben nu nog 4 katten en dit is de eerste keer in mijn leven!!!!!

litla en pretty lover

boemel

Berichten: 8273
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:52

Ik begrijp best dat je er erg verdrietig om bent. Dat zou ik ook zijn.
Ik vind het knap van die man dat hij zelf aan de deur komt.
Daar heb ik best respect voor.

M1+10

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:17

Wat erg voor je, het is vreselijk om een beestje te verliezen waar je veel om geeft, sterkte!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:18

ik vind het onterecht dat je die man nu schuld geeft van het gebeurde. Hij zal het erg genoeg gevonden hebben, maar de schuld ligt bij jou: je moet dat dier niet zomaar rond laten lopen en vervolgens iemand anders de schuld geven als hij niet meer kan uitwijken. Dat is afschuiven van verantwoordelijkheid.

De hond is de betere mens

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:36

Vreselijk, maar wel aardig van die man om langs te komen en het gezegd te hebben. Ik denk dat die man ook erg geschrokken is! Sterkte!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:46

Sterkte! Toch mag je idd die man dankbaar zijn. Hij doet zoiets niet expres, en zal zelf ook geschrokken zijn. Let wel: als je kat nog had geleeft, was je ook blij als hij hem terug had gebracht zodat je er nog mee naar de DA had gekunnen. En dat had hij zekers te weten ook gedaan!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Inez
Berichten: 102
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: Lelystad / Ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:56

wat erg zeg!
Toch mag je die mag idd dankbaar zijn, want een tijd geleden lag er bij ons een dode kat voor het huis, en er waren mensen die er gewoon over heen reden! Toen heb ik hem samen met iemand daar weg gehaald.

Sterkte ermee!
Inez

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:57

litla schreef:
ik had liever een leefende kat gehad dan sorry maar dat kon nu niet meer Huilen Huilen Huilen


Dan moet je hem binnen houden en niet los op straat laten lopen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:01

wees idd blij dat die man aan de deur kwam, anders had jij je flink zorgen zitten maken over je kat. Tuurlijk is dit ook niet leuk (beslist niet zelfs) maar ik vind het super van die man dat hij het is komen zeggen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:31

Wat erg voor je. Ik wens je veel sterkte. En ik begrijp best dat je boos bent op die man, ik was ook boos op die mevrouw die Tycho had doodgereden, maar aan de andere kant, die man is het netjes wezen vertellen. Hij heeft er niks aan kunnen doen, katten kijken meestal totaal niet uit.
Ik heb het ook mee gemaakt en hou al mijn (nu) 7 katten binnen en weet je... ze vinden het niet eens erg.

Kijk, zonder handen!!!
Baf..au..
Kijk, zonder paard...

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:57

heel erg veel sterkte....
mijn kat is ook een keer dood gereden alleen dan door mijn moeder....
t was natuurlijk niet expres maar toch...
het ergste was nog dat mijn kat 3 jonkies had... ze leven gelukkig allemaal nog.
ik heb toen een katje uit het nestje gehouden en dat geeft je wel steun...
maar je moet idd blij zijn dat die man het kwam zeggen... anders wist je nooit wat er was gebeurt...
maar hopelijk heb je nog een ander dier waar je steun bij kan zoeken Ach gut

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:35

Ik weet hoe vervelend het is.
Mijn kat is 2 weekjes terug doodgereden. Gewoon in onze eigen straat, 2 huizen verderop lag hij in de tuin (heengekropen of geslingerd???).
We weten niet precies wat er gebeurd is.

Ik mis hem nog elke dag, ik denk ook niet dat we ooit nog zo'n lief katje zullen vinden.
Wees maar blij dat die man hem nog netjes is terug komen brengen.
Er zijn er zat die het geen reet interesseert en gewoon zo'n beestje laten liggen. Maar goed, je schrikt je natuurlijk wel helemaal te pletter.

Zie dit topic; heeft mijn zus geschreven.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=166990&highlight=


Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:56

Aaah wat vervelend!
Heel erg veel sterkte!
een meisje bij mij in de klas die had ook een poes en die is ook doodgereden, ze waren aan het eten en hadden niks gemerkt..
Het was zelfs voor hun huis op de straat...

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:50

Jee..erg hoor..weet precies wat het is.
sÁvonds rond 23.30u werd mijn kat om de hoek doodgereden. Dierenambulance werd gebeld, maar kwamen hier niet aan de deur, terwijl hij een bandje met naam omhad. Ik maar wachten en zenuwachtig zijn. Naar mijn werk en toen ik thuis kwam hadden ze gebeld...
Dat is al erg, maar zo lang wachten ook.
We hebben kort erna een katje uit het asiel gehaald. Deze zit binnen en af en toe in de tuin. Eerst aan een lijntje en nu los. Hij weet niet dat ie over de schutting kan. Da's mooi..anders hadden we toch schrikdraad gemaakt. Ik wil dat risico nooit meer lopen!
Sterkte.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Miran

Berichten: 4431
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:56

Dat is dus een van de redenen waarom onze kat ook niet verder dan de tuin mag komen.

Litla, ik vind het heel sneu voor je, en wil je heel veel sterkte wensen, maar je kan niet die automobilist de schuld geven. Katten duiken vaak ineens de weg op, en dan kun je niet meer remmen, of je nu wil of niet. Hij is nog wel zo netjes geweest dat dier langs te brengen, dus je hebt het recht niet om onaardig over hem te doen.

tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:39

veel sterkte met je verdriet,ik weet wat je voelt.

vind heel netjes dat ze de kat bij je aan de deur hebben gebracht ipv laten liggen ,soms kan je niet verhinderen dat een kat oversteekt en je die per ongeluk raakt anders zou deze meneer hem echt niet bij jouw aan de deur zijn gekomen
dit is beter dan je kat platgereden midden op weg vinden en dan het moeten begraven ,heb ik gehad
of je raakt een zwerfkat en rijd gewoon heel hard door terwijl arme beestje de sloot inslingert,bewusteloos
gelukkig zag mijn moeder het gebeuren en heeft haar de sloot uitgevist een weer bij bewustzijn gebracht , ze is nu geopereerd aan haar beschadigde oog en gelukkig niks gebroken

geluk bij ongeluk voor haar ,ze heeft weer een fijn tehuis gevonden
bij ons Haha!

manonnoertan

Berichten: 104
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:19

Ooooooooooooooooooo!
wat sneu voor je kat echt wel!

ZoRrO jE rIjDt SuPeRrR lKkRrR!!!!!

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:22

heeeeeeeeeel veeeeel sterkte

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, kionasuppie en 3 bezoekers