groepsverkrachting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

groepsverkrachting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 16:50

Hebben jullie dat gehoord op de radio? Een paar minderjarigen zaten gewoon ergens bij een vriend thuis, een paar jongens en een meisje. Komt er een vage bekende langs of hij gebruik mag maken van het toilet, dat mocht....... nog meer indringers, gaan ze haar verkrachten, terwijl de anderen moesten toekijken. Een van hen weet echter de camera te bemachtigen en te ontsnappen en ging naar de politie. Ze hebben er al een paar. Ik hoop dat ze heel zwaar gestrafd worden, want dit gaat nooit meer goed komen! Maar ja, het softe beleid in Nederland....... ze zullen wel weer "begrip' krijgen voor hun daden.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:54

Ziek dit Misselijk

Meer kan ik er niet van maken...

Ja, je zou ze op eenrijtje voor de muur moeten zetten en dan stenen geven aan voorbijgangers om te gooien... Alleen is dat geen hulp voor het meisje natuurlijk...

Trieste mensen weer dit, gadverdamme...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:56

En het ergste is nog dat de daders minderjarig zijn, dus over een paar jaar gewoon weer vrij rondhuppelen Frusty
En dat meisje en degene die toe moesten kijken zijn over een paar jaar nog echt niet ër over heen"

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:58

Nee, dat had ik nog niet gehoord. Maar wat moeten die daders ziek zijn, zeg! Dit is toch niet normaal meer... Jakkes. Maar goed dat alles gefilmt is. Dat klinkt misschien raar, maar nu hebben ze in ieder geval bewijs...

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:00

Jezus dan ben je echt ziek in je hoofd zeg! Lips are sealed
Echt geen woorden voor gewoon, bah! Misselijk
Arm kind, die zal voor dr leven wel een 'trauma' hebben...

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:07

ik had het ook nog niet gehoord.
en ze zijn nog minderjarig!!! echt helemaal gestoord
als ze nou al zoiets doen ben ik benieuwd hoe ze later worden.

voor zoiets moeten veel zwaardere straffen komen!
hier komen ze misschien gewoon met een werkstraf vanaf

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:19

ik had het nog niet gehoord, maar ik snap niet dat mensen dit kunnen toelaten!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:26

Getver wat vreselijk!!Wat erg voor dat meisje ook zeg!!
Martelen moesten ze die daders!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:29

Helemaal debiel... je akn natuurlijk de ouders niet de hele schuld geven, maar kan er niet iets meer respect voor anderen bijgebracht worden tegenwoordig?

"De politie heeft een groep van drie jongens van 14, 15 en 16 aangehouden voor de verkrachting van een meisje in een woning in Amsterdam. Het drietal droeg maskers en was gewapend. In de woning dwongen ze zes tieners toe te kijken en seksuele handelingen bij zichzelf te verrichten.

De drie filmden het hele gebeuren, een van de aanwezigen wist de camera uit de handen van de verkrachters te pakken en te vluchten. De politie werd gewaarschuwd waarop de daders het pand uitvluchtten.

Een van de drie verdachten bleek een bekende van het verkrachte meisje te zijn. Hij had aangebeld met een smoesje om zichzelf toegang tot de woning te verlenen. Er waren op dat moment geen volwassenen aanwezig. Even later kwamen ook de andere twee verdachten binnen. Die begonnen met het beroven van de aanwezigen, dat ontaardde echter al snel in verkrachting."

Bron: www.fok.nl
(edit: stukje wat duidelijker gemaakt)
Laatst bijgewerkt door Eline op 17-11-03 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 17:30

Verkracht en gefilmd door jongens in Oost
(Van een verslaggever)

AMSTERDAM - Drie jongens van veertien tot zestien jaar hebben in de nacht van 16 op 17 oktober een meisje 'op gruwelijke wijze' verkracht in een woning in Oost, temidden van haar vrienden. Dat heeft de politie vanmorgen bekendgemaakt. De verkrachting is door de daders vastgelegd op video. Aan de hand van de beelden heeft de recherche de jongens vorige week kunnen arresteren.

Het meisje en een groepje jongens, allemaal van vijftien tot zestien jaar, waren in de woning, waar geen volwassenen aanwezig waren.

Een vage kennis van de jongen die op het adres woonde, belde aan met het verzoek het toilet te mogen gebruiken. Hij ging weer weg, maar kwam later terug. Toen één van de andere jongens later vertrok, kwamen twee gedeeltelijk gemaskerde, gewapende jongens de woning binnen. Waarschijnlijk gaat het om bekende van genoemde kennis.

Ze bedreigden de pubers, beroofden hen en stalen spullen uit de woning. Vervolgens verkrachtten de jongens het meisje en dwongen ze enkele van de andere pubers seksuele handelingen te verrichten. Eén van de daders filmde alles met een videocamera, die hij in de woning had gevonden.

De rechercheurs van de Sociale Jeugd- en Zedenpolitie hebben volgens de politie zelden zo'n ernstige verkrachtingszaak meegemaakt.

Op een onbewaakt ogenblik kon één van de slachtoffers met de videocamera uit de woning vluchten. Aan de hand van de beelden kon de recherche vorige week de verdachten aanhouden. Eén van hen heeft inmiddels een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.

Bij huiszoekingen vond de recherche een deel van de spullen die bij de overval waren buitgemaakt.

Alle drie de verdachten zitten nog vast. Het onderzoeksteam denkt met hen alle daders te hebben gepakt.



© Het Parool, 17-11-2003

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:31

Zal er inderdaad wel weer op gegooid worden dat ze een slechte jeugd gehad hebben....
Gatverdamme wat ziek weer zeg.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:32

Ik denk trouwens niet dat er sprake is van een soft beleid in Nederland desiree, maar een beleid dat achterloopt. Vroeger was het nooit nodig om minderjarigen lang en hard te kunnen straffen, maar dat is onderhand door de actualiteit ingehaald. Nu is het wachten op wetgeving die er op inspringt, maar wetgevingsprocessen zijn nou eenmaal traag....

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:37

Ander ding: het is niet echt een onderwerp waarmee je stemmen kan scoren: 'D66 is voor het harder aanpakken van kinderen. Zo willen we kinderen van 14 jaar levenslang achter tralies zetten" doet het niet zo goed tijdens de verkiezingen....

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:37

Ieuw, wat erg... Zielig voor dat meisje, en voor de 'toeschouwers'... Jezus, dan ben je echt ziek

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:47

zeker wel, laat ze een vriendin krijgen die wat dingen met hen willen uitspoken.... zo'n soort van hoertje zeg maar.... is niet banketstaaf bedoeld ofzo...

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:55

Echt erg dit! Je kan je toch niet voorstellen dat er mensen zijn die zo ziek zijn. Ik Misselijk echt van ze!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:55

djeez ik las het op teletekst en had echt zoiets van hoe bedenken een stel minderjarigen zoiets! en wat moeten hun met wapens???

maar ja ze zullen wel 'verminder toerekeningsvatbaar' worden verklaard en een slechte jeugd hebben gehad en er met een voorwaardelijke straf vanaf komen Scheve mond
zo gaat dat in nederland.....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:04

Die zijn imo zwaar gestoord en horen in een gesticht. Ik denk niet dat die ooit überhaupt normaal gefunctioneerd hebben, laat staan dat dat ooit mogelijk zal zijn... Maar ook daar zal wel geen plek zijn.
Dat zijn gewoon kínderen! Hoe komen die daarop? Waar haal je dit soort gruwelijke ideeën vandaan?

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:58

Nou ik moet zeggen dat ik het beleid in NL ook erg soft vind. Toevallig heb ik er vandaag een spreekbeurt over gezien in de klas. Veel te soft. Sorry maar als zoiets in Amerika gebeurt krijgen ze heel wat jaren! En hier in Nederland heel wat weken Ziek Nederland is echt een land wat met zich laat lopen op een aantal gebieden!

Ik heb trouwens ook foto's gezien van die cellen... het zijn net hotelkamers! Bloos! Je kunt ze net zo goed in een advertentie van een hotel plaatsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:02

We hadden het laatst over de doodstraf.
Nou hier mag het dus van mij.
300 % bewijs materiaal en als je zoiets al doet op die leeftijd, word je echt nooit meer normaal.
Verschrikkelijk, je zou dat meisje maar zijn, die heeft haar hele leven grote wonden in haar ziel!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:47

Dit is echt ziek Misselijk

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:58

14, 15 en 16! Dat is toch ongelovelijk ziek. Op hun 20e zijn ze seriemoordenaar?? Misselijk

miekie

Berichten: 723
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Axel, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:14

ik was van de zomer op vakantie met een groep vrienden naar centerparcs.. laatste avond is dr een vriendin van me verkracht..
echt heel moeilijk te begrijpen enzo allemaal.. die gast had die avond gewoon gezellig bij ons in het huisje gezeten. wat gedronken, mee gelachen.. en daarna ff vriendinneke van me verkracht.. echt zooo ziek!!
die gast was trouwes 18. weten wat voor straf? paar maanden voorwaardelijk dacht ik en n werkstrafje..
jahaa... daar leert hij vast van dat het niet mag.. get real Scheve mond

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:20

Sjonge jonge, onbegrijpelijk dit. Zo'n meisje zal dit de rest van der leven bij zich moeten dragen, echt vrselijk.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:38

Bah, vreselijk. Dit is zo ziek! Pff, kan ik toch echt niet begrijpen hoor. Als het aan mij lag kregen ze levenslang, of toch op zijn minst een groot aantal jaren! Maarja, het ligt niet aan mij, en er zullen wel verzachtende omstandigheden zijn zeker Boos!.