Sinterklaas is weer in het land

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Sinterklaas is weer in het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 13:14

Ja, het was gisteren weer zover. We hebben de Sint weer binnengeleid in onze stad. Het was vreselijk klereweer dus we hebben weer wat afgezien maar de paarden hebben weer genoten van alle aandacht (en snoepgoed Vingers aflikken ). Het ging weer super alleen waren er op een gegeven moment van die rotjongetjes in het publiek die met rotjes gingen lopen gooien Boos! We liepen achter de fanfare dus het rotje hoorden we gelukkig niet zo erg hard, maar wat een idee zeg om zoiets te doen. Maar goed dat we thuis oefenen met een klappertjespistool Haha!
Ik zal van de week de foto's wel weer bij ITP zetten want die staan nog op de digicam.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:43

wat leuk joh!!! ja er zijn altijd wel een paar verpesters die met van die KLOTE rotjes gaan gooien... maar verder was het wel leuk hooir ik!!
ik wacht op de fotos

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:28

leuk hoor, gelukkig zijn de paarden er niet van geschrokken

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:53

Sjonge jonge zeg, wat een idioten! Zo ben ik dus afgelopen oud en nieuw met mijn paard over de kop gevlogen toen iemand zo grappig was een rotje (of iets anders wat in elk geval knalt) achter haar te gooien. We zijn dan over de kop over een heg gedondert, maar daarna ben ik gelijk teruggelopen en heb ik dat jochie (van de adrenaline) zo vreselijk de huid volgescholden dat hij in zijn jas kroop en afdruipte. We hadden niks hoor, behalve de schrik goed in de benen.
Gelukkig is het helemaal goed afgelopen voor je. Goed dat jullie al geoefent hadden!