hé, kan er iemand dan het produktnr van Equimax aan mij bezorgen. Het staat nl niet op de website en aangezien ik een dus een oude catalogus heb staat equimax er nog niet in.
ik krijg hem altijd van iemand, en die had hem dus ok al. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de divoza catalogus zelf ook thuis krijg? Moet je hem dan bestellen via de site? Of moet je eerst een product hebben besteld, zoat je 'geregistreerd' staat bij hen en dat je hem dan automatisch krijgt?
Nou, ik heb dus gemerkt dat het niet uitmaakt of je geregistreerd staat, een goede klant bent of helemaal geen. Ik heb al bijna twee jaar geen nieuwe catalogus gehad. Een vriendin van mij krijgt hem wel altijd en wij zijn precies hetzelfde geregistreerd. Heel gek. Je moet onder het kopje suggesties even een email sturen dat je er een wilt. Ik heb het ook al meerdere keren gedaan, maar krijg maar steeds niks. Iedereen om mij heen wel en ik eens in de zoveel jaar alleen...
Ik heb net deze email weer verstuurd. Ik denk dat ze zo langzamerhand gek van me worden daar. Ik heb wel gehoord dat ze op zijn, maar dan kunnen ze toch even een mailtje sturen na die andere 8?
Ik heb dit gemaild: Ik zou graag een nieuwe catalogus bestellen. Ik heb er eentje van 2 jaar oud en iedereen die ik ken krijgt automatisch elk jaar een nieuwe, waarom ik niet?
Vreemd, ik heb nooit iets gezien van een aankondiging op hun website en er ook dus geen ontvangen. Maar kan er iemand het produktnr van Equimax aan mij bezorgen aub.