Weinig slaap, alcohol, paarden, jongens, shows...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Weinig slaap, alcohol, paarden, jongens, shows...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 23:07

Kortom... P&K Tong uitsteken
Nouja, zie titel: mijn verslag Knipoog Oke, ik zal het ietwat uitbreiden.

Vrijdag bracht mijn moeder me naar P&K en heb ik wat rondgelopen, gepoetst, shows bekeken, stands bekeken, het gebruikelijke Knipoog .
Ook een aantal bokkers gezien, zoals Nimber (duuh), Billy en Ilindra.
Ik had aan Craignethan beloofd om 'n kwartiertje in de Shire-stand te zitten terwijl zij show hadden. En ergens voor of na die show zat ik met Ivon, de eigenaresse van de Shires te kletsen. Zij had het in haar rug gekregen nadat ze na 4 maanden niet gereden te hebben weer op Rhona was gestapt, dus ik zei voor de grap: "joh, dan rijd ik toch 'n show voor je Knipoog ". Zegt ze tot m'n volle verbazing: "Ja is goed! Dan rijd jij toch de shows op zaterdag". Wow! Ik? Wow! . Nog wat verder afgesproken en ik was écht stomverbaasd en vrolijk. Party!! Ik mag show rijden Party!! spookte er steeds door m'n hoofd *LOL*
In de Groningershow in de kleine ring moesten Anouk (piggie!!!) en ik als kleine kindjes in 'n hoekje met de bal gaan overrollen en daarna kregen we speelgoed en 'n koekje Vork . Echt iedereen lachte ons uit, maar we zagen er wel heel cute uit geloof ik. En ik hoop dat er geen foto's zijn gemaakt *LOL* .

'S avonds hebben Anouk (piggie!!!) en ik ons doodgevoetbald, terwijl alle rode bodywarmers bier aan het zuipen waren. Ondertussen was het ook heel gezellig aan het worden in de Groningerstand. Ik geloof dat er errug veel alcohol door heen is gegaan dit jaar Schijnheilig
Om 1 uur hielden Anouk en ik het wel voor gezien en wilden gaan slapen. Ja, dat hadden we gedacht, er ging nog behoorlijk wat bier doorheen bij de rode bodywarmers en die waren dus ook niet stil . Zo rond 'n uur of half 5 toen ik naar de wc moest, kwam ik er 'n paar tegen en heb gedreigd dat ik Kim op ze af zou sturen als ze nu niet stil zouden zijn. Toen waren ze heel erg braaf en stil *LOL* Maarja, toen was ik over m'n slaap heen en kon niet meer slapen. Tegen 'n uur of 6 viel ik in slaap en om half 7 stonden we op. *argh*

Zaterdagochtend gingen we nog even thee drinken bij de jongens op het bovenste balkon. .Was op zich wel gezellig, maar daarna snel naar beneden om de paarden verder te verzorgen, we hadden ze al gevoerd, maar Lodewijk moest ook nog even 'uitgelaten' worden.
Daarna kwam Roel en mochten Anouk en ik op de Shires, Rhona en Bonnie, rijden. Nou, wat supergeweldig! Zonder zadel op die 2 reuzen, dan voel je je zó klein, maar ook zó super. Ik had 'n smile op m'n gezicht die er niet meer af ging *LOL*
Ondertussen kwam de show van de Shires steeds dichterbij en ik werd zenuwachtiger en zenuwachtiger. Het zou tenslotte pas de 4e keer zijn dat ik op Rhona stapte en dan meteen 'n redelijke volle showring in... *Help* Nagelbijten / Gniffelen . Maar met het losstappen en rijden gaf Rhona me steeds meer vertrouwen en op 'n gegeven moment liep ze zelfs lekker relaxed (naar mijn idee). Toen moesten we de ring in en toen veranderde ze jammer genoeg weer meteen in dat ik-wil-aan-Bonnie-vastplakken-monster. Ik had het idee dat het er belabberd uitzag, ik wilde naar links, dat werd 'n beetje rechts, maar goed. Het scheen er goed uit te hebben gezien en het was ook wel geweldig om te doen *LOL*
Nogmaals, Ivon, Liesbeth, Roel en Jan, hartstikke bedankt dat ik die show mocht rijden Lovers
Kim en Janneke gingen op Orbaldo en Lodewijk 'n Pas De Deux rijden. Helaas was de bak te groot uitgezet en klopte de proef niet meer zo perfect, maar dat viel niet eens zo erg op. Het was vooral geweldig om naar Orbaldo te kijken, die liep zo geweldig mooi en braaf! Z'n eerste keer in zo'n enge ring en hij vertrok nog geen spier Kwijl Hij wordt ook zoveel mooier onder het zadel! Echt geweldig gewoon!
De menclinic die de Groningers gaven was erg leuk om te zien en ook leuk om mee te helpen.
Ondertussen liep ik af en toe nog even bovenlangs om met de jongen van het licht te babbelen. Ik vind dat echt reuzeinteressant al die knopjes, duurde dan ook niet lang voor ik door had welk knopje waarvoor was.

Zaterdagavond gingen alle lastige rode bodywarmers naar stad, op 2 na. Dus hebben Anouk en ik gezellig met hen zitten kletsen en voetballen. Dat voetballen was nog best lastig, want 1 van die 2 jongens woog zo'n 107 kilo en dat gewicht gebruikte ie ook *grom*. Daar kan ik met m'n 60 kg niet tegenop hoor . Ik had na afloop weer 'n boel blauwe plekken aan m'n verzameling toe te voegen >;)

Zondagmorgen weer thee gedronken op het balkonnetje en daarna de stand weer gefatsoeneerd. Heel veel in de stand gezeten en moe geweest. Het duurde écht lang voor ik 'n beetje behoorlijk wakker was. Tussendoor heb ik weer heel veel boven gezeten bij Martijn en ik heb bij 'n aantal shows het licht geregeld, terwijl Martijn met de Spotlight bezig was. Was superleuk om te doen. Krijg nu hier thuis ook de neiging om met de lichtknopjes te spelen *LOL* . Ook heb ik bij shows van Bokkers geprobeerd te regelen dat het zo licht mogelijk was in de bak, zodat er tenminste goede foto's gemaakt konden worden. Ik heb alleen geen idee of het heeft geholpen Verward .
Ook bij Tineke Bartels mocht ik aan de lichtknopjes zitten. Ik moet zeggen dat het erg verleidelijk was om hetzelfde te doen als bij Anky vorig jaar: "mogen die vlekjes uit, Joker vind ze eng" Extreme duivel . *Grijnz* dat was vorig jaar gewoon zo leuk. Maar dit jaar had Martijn genoeg geleerd en heeft me tegengehouden om dat te doen Knipoog

De Pas De Deux van Kim en Janneke ging weer super. Met het afzadelen van Lodewijk, was ik nog zo stom om hem te laten ontsnappen. Ik had het laatste stukje touw in m'n hand terwijl ik z'n achterbeen van 'n deken aan het afhalen was. Hij schudde met z'n hoofd, het touw schoot uit m'n handen en *vroem* weg was Lottie. "Yiehaa! Ik ga naar Orbaldo toe!" dacht ie *LOL*
Gelukkig kon Lia (Ilindra) hem snel weer pakken en stond Lottie daarna weer braaf en onschuldig in z'n stalletje te kijken "Ik deed toch niets Schijnheilig ".

Zo, de ietwat uitbreiding is 'n best lange uitbreiding geworden geloof ik. Nouja, ik het het iig errug naar m'n zin gehad en wil Kim heel erg bedanken dat ik mee mocht als Groom. Volgend jaar wil ik zeker weer naar P&K, of als groom van het Groninger Paard, of als rode bodywarmer (die lui verdienen €500-€600 in zo'n weekend)
Het was gewoon weer super Haha!
Alleen heb ik nu wel zó'n ontzettende spierpijn gekregen. Ik had ook al zo'n 3 maanden niet gereden, en om dan zo'n anderhalf uur op 1 dag ineens weer op een reuze Shire te ziten en daarna nog 2 avonden heel hard tegen 'n bal te gaan trappen was niet zo goed voor m'n beenspiertjes. Ik lijk wel 'n kreupele oude geit Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:12

Een top verslag! Jij schrijf altijd alles zo leuk op *LOL*

Zeg, weet jij waar rooie bodywarmer Ferrie(y?) woont? Dacht dat ie ergens van deze kant af kwam.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:17

Leuk verslag!! Bij welke shows heb je aan de knopjes gezeten?
Een paar shows voor Tineke reden wij nog.
En ik heb Orbaldo en Lodewijk alleen in de stal gezien.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 23:18

Jup, die kwam uit Breda geloof ik. Maar ik denk dat Kim en/of Anouk dat beter weten, die kennen hem al stukken langer

En bij welke shows ik aan de knopje heb gezeten, eeh, Friezen, Shetlanders, Shires, Hackney, New Forest, Groninger. Redelijk wat. Maar ik weet het niet meer precies. Bij de meeste shows hoefde er niet zo veel te gebeuren, alleen robo-huppelepup aanpassen als ze over de middellijn reden

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:37

cool Lachen ik wil ook als rode bodywarmer.. Tong uitsteken haha

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:39

wat een super leuk verslagje zeg!
word dr helemaal vrolijk van!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 23:41

paardenfan schreef:
cool Lachen ik wil ook als rode bodywarmer.. Tong uitsteken haha

Yeah right, mag je eerst ietsje groter worden hoor... Extreme duivel
Ik wil jou d'r ook helemaaaaaaaaal niet bij hebben *bats*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:58

Leuk verslag heb je geschreven Lachen !
Volgens mij moet jij nu in coma in je bed liggen Tong uitsteken ?!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:27

haha ik schrijf straks wel een verslag Jantina mag eerst.
Wij zijn nogal hersendood op dit moment

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:35

Dat was een geslaagd weekend dus, zo te horen! *LOL*

Ik heb het dit jaar moeten missen, kwam niet bij Den Bosch in de buurt. Maar leuk dat je die show hebt mogen rijden, daar zijn toch hopelijk wel foto's of filmbeelden van hè? Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:40

Ik ben weer helemaal opgeknapt! Eerst buikje vol gegeten bij de Mac, nog even gezellig zitten en kletsen en dan lekker in een echt bed slapen!
Net heerlijk heet gedouched, dat waardeer je dan plotseling veel meer Haha!
Mijn hersentjes komen weer op gang, kan ik Ava nog even in het licht bekijken en vervolgens weer naar het hogere noorden vertrekken!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 13:03

Zóó, vanochtend om half 7 opgestaan om naar de paardenmarkt te gaan, (ik heb me in kunnen houden en niets gekocht Knipoog ) nu nog even bokken en daarna snel m'n nest weer in, bijslapen!

Karin, ik heb echt géén idee of er foto's zijn gemaakt, ik heb wel wat geflits gezien, maar of dat bokkers waren Verward Het zou idd wel leuk zijn als daar foto's van waren, want ik ben wel benieuwd hoe het er uitzag. Het zat iig heeeeerlijk

Kim is Ava echt zo cool als je dacht? Ben heel benieuwd naar haar .
En Jantina jij had toch nog 'n best goed luchtbed bij je? En dan toch zo blij zijn met 'n echt bed Knipoog ?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:26


piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:15

jaja, het was weer gezellig. ohja liberty....ik weet op zich niet waar ferry woont. tis de derde keer dat ik em tegenkom op p&k maar ik weet et echt niet. kheb et em wel een keer gevraagd, maar dat ging dr in et ene oor in en bij et andere dr weer uit.
he astrid, heb jij een emailadres of tel.nr van martijn. misschien dat marco die ook wel heeft, anders ist wel jammer, die was echt tof! Cool
en ik hoefde maandag gelukkig niet naar school. anders zou et erg fout zijn gegaan in de lessen.
maarja. et was weer gaaf en assie en ik geven ons volgend jaar gewoon op voor rode bodewarmer. leuk weekend en nog lekker verdienen ook.
toch as?

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:38

leuk verslag... Dus een super dag gehad?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 20:01

Jaa! Is helemaal goed Anouk!
Volgend jaar gaan wij rode bodywarmer zijn

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:12

Ouch en ik maar werken Boos!
Maar uh als jullie volgend jaar een rode bodywarmer aan hebben kom ik er vast een keertje zonder problemen in!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 20:44

Unitas schreef:
Ouch en ik maar werken Boos!
Maar uh als jullie volgend jaar een rode bodywarmer aan hebben kom ik er vast een keertje zonder problemen in!

Jaja, werken... ik heb je net 1 keer in de stand zien zitten geloof ik Tong uitsteken De rest van de tijd was je 'kwijt'.

Had je problemen met binnenkomen op P&K? Vaag... ik kon zelfs zonder deelnemerskaart (die was ik vergeten Frusty ) zomaar binnenkomen. Of zou dat zijn gekomen omdat ik 'n meisje ben en de jongen die aan de poort stond degene was die mij vorig jaar wilde zoenen... Schijnheilig

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:15

hahaha, ja je moet je connecties hebben, dan ben je zo binnen. astrid kan je daar meer over vertellen

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:34

piggie!!!! schreef:
hahaha, ja je moet je connecties hebben, dan ben je zo binnen.

daar kan ik ook over mee praten Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 16:45

o? Vertel Haha!
Ik had ongewilde connecties trouwens Scheve mond

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:44

assie"]
o? Vertel Haha!
Ik had ongewilde connecties trouwens Scheve mond
[/quote]
ene bokker die Liberty heet Schijnheilig Schijnheilig
[quote="assie schreef:
Ik had ongewilde connecties trouwens Scheve mond

ai wat dan?