Xonoooooo, waar bén je toch????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Xonoooooo, waar bén je toch????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:11

Waar is ie toch gebleven? ALtijd zo fanatiek op Bokt en nu......foetsie!!!

Hard aan het trainen met Buddels in Friesland nog steeds???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:14

Karen! Lachen

Ik ben er stiekem af en toe nog wel Haha! Ik lees voornamelijk met bluezarka mee, maar nu ben ik weer een weekje in Rotjeknor en kan ik weer even uitgebreid bokken

Maar eeh, ik ben nog steeds hard aan het trainen in Friesland Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:15

Xono: wat is optarren voor dialect Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:16

Oeiiiii, dat wordt dus uitkijken volgend jaar!!!! Gaat ie goed in mooi- Friesland???
Je maakt van je hobby dus blijkbaar bijna je werk........

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:24

Sugarmiss: dat is Blue Jackeroo's *LOL*

Bijna wel Karen Tong uitsteken Bud gaat super in de training (echt super!) met dank aan Diaan en Sil natuurlijk

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:35

En ga je je ooit weer eens thuisvoelen in ROtjeknor of is die kans nu nihiel..........Friesland en de schitterende omgeving van de B Jackeroo is natuurlijk wel geweldig!!!
Waar blijven de trainingsfoto's nou van Bud? We missen je enthousiaste foto- reportages wel hoor!!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:47

Ik zal binnenkort weer eens wat foto's laten maken Lachen
Ik kan me nog wel thuisvoelen in Rotterdam hoor, ik voel me nou ook wel weer thuis, alleen is Friesland gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeele malen leuker Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:00

Jeetje, Colin is back!!
Fotooos van Buddels moeten er komen, we lopen inmiddels al maaaanden achter met je reportages Cheese!
Fijn dat het zo lekker gaat daar, wat dat betreft had je het niet beter kunnen treffen...... Lovers

Wanneer koopt de familie een enkeltje Friesland???? Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:08

Nou, die is onderweg Lachen Het huis is zo goed als verkocht afgelopen vrijdag Haha! Waarschijnlijk wordt de uiteindelijk overdracht begin januari, maar mijn ouders willen er voor kerst al uit. Haha!
Binnenkort foto's! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 11:05

Waar bokt al wel niet toe leiden kan...........even gezellig stage lopen, ouders en Colin helemaal verrukt van de geweldige sfeer in Friesland bij de BJ en nu..........gaan ze zelfs verhuizen!! Geweldig Colin!!! Waar is de uitverkoren plek?? Beetje in de buurt bij de BJ??

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:29

Yup, ik blijf voorlopig nog bij de BJ wonen en ga weer bij mijn ouders wonen zodra ze een huis in de buurt hebben gevonden. Lachen Ja...waar Bokt allemaal niet toe leiden kan Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:32

Jeetje, XoNo, je gaat echt naar Friesland! Ik ben jaloers! Wat zou ik ook graag daar wonen, lekker met veel plek voor je paardje.
Hebben ze al wat op het oog daar en zoeken jullie ook naar een huis met plaats voor één paard... of misschien meer??


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:36

Nee, er komt geen huis waar je paarden bij kunt houden helaas. We willen gaan huren en Bud blijft gewoon bij BJ staan Lachen Heb het er super naar mijn zin, mooie binnenbak, mooie buitenbak, mooie kantine, goed les en ik kan er groeien Lachen En het is er nog gezellig ook Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:39

Ach joh, ze hebben daar sowieso mooie huisjes met lekker veel rust (dat is trouwens wel anders dan in Rotterdam). En als Bud bij BJ kan blijven staan, dan is dat alleen maar mooi, want aan huis heb je natuurlijk zelden een binnen- en buitenbak en ook een kantine Lachen Vooral die binnenbak is met dit weer wel erg aan te raden.

Komt er trouwens volgend jaar weer een boktkamp? Want dan ben ik absoluut van de partij! We hebben nog een aantal maanden om de BJ ploeg te overtuigen. Ik ben wel erg geinteresseerd

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:40

En je hoefsmidambitie? Helpt Wibe je daarmee?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:43

Er komt volgend jaar weer een boktkamp Het was een megasucces, heel gezellig en we hebben dikke lol gehad met zijn allen Haha!
Mijn hoefsmidambitie...sja...voor zover die er nog is *LOL* Nu ik enigzins een gaatje heb gevonden om me in de paardensport te wurmen wil ik eerst dat proberen. Lukt dat niet, dan kan ik me altijd nog op de hoefsmederij of iets anders gaan concentreren Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:49

Mooi! Wanneer er meer bekend is over een datum dan hoor ik het graag. Ik moet en zal die tijd beschikbaar zijn!
Nu je de kans hebt om inderdaad in de paardensport te komen, zou ik die kans zeker ook met beide handen aangrijpen. Ik denk dat je ontzettend veel kunt leren daar. Wel jammer als je straks niet meer op de Greup staat. Ik wil namelijk nog veel foto's zien van Magic Power Special. En ze moeten een nieuwe webdesigner vinden. Maar je bent vast ook nog wel eens in Rotterdam als je je eenmaal echt gesetteld hebt daar in Friesland.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:53

Ja hoor, ik kom nog wel in Rotterdam, ik heb er tenslotte ook heel veel vrienden en bekenden zitten Lachen
Ze hoeven ook geen nieuwe webdesigner te zoeken. Het huidige design is prachtig en alleen de inhoud moet af en toe aangepast. Gelukkig krijg ik de informatie per mail aangeleverd. Ook foto's worden per mail aangeleverd. Dus dat kan allemaal prima. Moet er eens iets drastisch veranderen aan de site, dan zal dat moeten wanneer ik weer een keertje naar Rotterdam ga Tong uitsteken

Wanneer er een datum bekend is, zullen we deze zeker op Bokt plaatsen. Maar daar zul je nog even op moeten wachten natuurlijk, het volgende boktkamp komt pas in de zomer van 2004 Haha! Wij hebben er al moeite mee om 3 dagen vooruit te kijken Tong uitsteken

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:59

XoNo schreef:
Wanneer er een datum bekend is, zullen we deze zeker op Bokt plaatsen. Maar daar zul je nog even op moeten wachten natuurlijk, het volgende boktkamp komt pas in de zomer van 2004 Haha! Wij hebben er al moeite mee om 3 dagen vooruit te kijken Tong uitsteken


Gaat dat zo moeilijk dan, daar in Friesland? Tong uitsteken Clown

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:59

Nou, misschien Friesland in het algemeen niet, misschien alleen dat kleine plekje daar in Nijega, waar het probleem heerst Tong uitsteken Drukte alom Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 14:24

Oh.........het Boktkamp, wat heb ik een spierpijn gehad van het lachen, echt zoooo onwijs gezellig!! En line- dancing, bonte avond, 6 kamp (helemaal te geweldig!!!!) sjonge jonge wat een feest!!! Ik ben er absoluut weer bij, hopelijk de gehele groep van vorig jaar......

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:04

ja collin, ik was je ook al kwijt!

Wat super dat je daar lekker kan lessen en doen! Je leert er vast en zeker heel erg veel, leuk hoor!

keep your head up

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:22

FlyingHigh schreef:
Oh.........het Boktkamp, wat heb ik een spierpijn gehad van het lachen, echt zoooo onwijs gezellig!! En line- dancing, bonte avond, 6 kamp (helemaal te geweldig!!!!) sjonge jonge wat een feest!!! Ik ben er absoluut weer bij, hopelijk de gehele groep van vorig jaar......

Echt wel!!! Ik hoop dat het niet in een vakantieperiode valt want dan zal ik echt enorm balen! Schijnheilig Boos!
Ik wil het voor geen goud missen!!!!!! Hyper!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:24

Maar als het niet in een vakantie is dan kan ik niet mee Verdrietig Of nou ja, ik heb natuurlijk best wel asociaal lang vakantie dit jaar, denk ik. Stage van 1 maart tot 1 juni, dus daarna zou ik vakantie moeten hebben *LOL*

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:33

Ik bedoel im MIJN vakantie, je weet wel, die "verplichte" vakantie met man en kids Lips are sealed Hyper!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers