Wat vonden jullie van GOA?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Wat vonden jullie van GOA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 20:45

Ik ben er dus heengeweest Haha!
Ik vond het wel een leuke ervaring, maar hoef voorlopig niet weer, 1 keer vond ik eerst wel genoeg. Veel circusacts, acrobatische dans en ook nog wat goocheltrucs (zoals die vrouw die steeds van jurk verwisselde). Het was gelukkig niet alleen maar paard voor en paard na.
Weinig vliegende galopwissels helaas, maar verder was de dressuur onder het zadel best luek om te zien. Ik had nog wel wat meer vrijheidsdressuur willen zien.
De menners tussendoor vond ik wel mooi. Het mooiste stukje vond ik de stunts van die mannen onder, naast, op en weet ik veel waar van het paard, ze sprongen van links naar rechts over het paard, actherste voren zitten, liggend, onder het paard enz (lijkt wel wat op stukjes van de Future Guys die ik op tv heb gezien).

We hebben ook nog een stukje van de repetities gezien, en ook dat was wel leuk. 2 mini appaloosa's voor een karretje, een Fries voor een kar die weigerde (kar moest over een soort sprong, fries kon er tussendoor).

Het verhaal vond ik wat slap, en helaas waren de liedjes ook allemaal in het Duits. Maar het is wel iets wat je 1 keer in je leven gezien moet hebben.


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:48

Het verhaal was idd wat slap... Maar de acts etc vond ik wel heel erg leuk en mooi om te zien. Wat jij bedoelt met diet stunts is het Trickriding, met die russische ventjes Lachen

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 20:49

snowdon schreef:
Het verhaal was idd wat slap... Maar de acts etc vond ik wel heel erg leuk en mooi om te zien. Wat jij bedoelt met diet stunts is het Trickriding, met die russische ventjes Lachen

ja, precies, kon er even niet meer opkomen Knipoog

CharazJarig

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:50

vond het een leuke voorstelling, alleen soms gebeurde er zoveel dat je niet eens meer wist waar je moest kijken.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:03

Het verhaal vond ik ook minder, maar er zaten wel hele leuke stukken tussen.
En wat Newforestlover zei, er gebeurd in één keer op meerdere plekken wat, dat vond ik wel erg leuk!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:18

Tjonge die Fries over dat heuveltje vond ik knap! Ik ben er gister geweest en zou er best nog wel een keertje heen willen maar dan aan de linkerkant van de tribune zitten! Er gebeurt zoveel in de ring dat ik het lang niet allemaal heb kunnen zien!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:29

verhaal kon iedereen bedenken, zelfs een amateurtje, weinig spanning en je kon het moeilijk volgen. er was zoveel te zien!!! Ik vond de acts wel leuk. Bij ons viel tijdens het 'voltige' met die sterke mannen een paard. Hij werd direct de ring uit gehaald!!!
En die kameel, geit en ezels vond ik super *LOL*

:){

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:30

Ik vond het echt schitterend wat die paarden, stuntmannen en andere allemaal deden. Alleen jammer dat het verhaal zo moelijk te volgen was in het begin en ook een beetje typisch kinderverhaal was.

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:32

Ik vond het keigaaf!!! Vet knap hoe ze al de hengsten enzo bij elkaar konden houden en al dat soort gedoe! Was echt kei cool!

Bliep

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:11

Ik ga zaterdag, heb er zin in!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:47

Ik vond het hele leuke ervaring Lachen

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:24

LuvdaTossa schreef:
Tjonge die Fries over dat heuveltje vond ik knap!


He...? Wat bedoel je daarmee?

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:30

snowdon"]
[quote="LuvdaTossa schreef:
Tjonge die Fries over dat heuveltje vond ik knap!


He...? Wat bedoel je daarmee?
[/quote]

Denk dat hiermee bedoeld werd dat met die fries voor dat wagentje. Waarbij die fries tussen die 2 blokken doorging en het wagentje erover heen.
Vondt het ook erg leuk!
Ben 2 jaar etrug ook bij deel 1 geweest en nu hoorde ik dat deel 2 er was dacht ik van: Ik moet heen. Gelukkig konden we nog heen op de laatste dag dat ze in Alkmaar waren.

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:35

Ik ben bijna 2 jaar geleden hier in Dld. geweest en ik vond het ook echt een ervaring OK dan! !
Lijkt me trouwens een leuke manier van je brood verdienen Knipoog ... lekker met paarden bezig zijn, op een redelijk goed niveau en er nog geld voor krijgen ook Pling !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:00

ik vond het verhaal niet echt super, maar de paarden waren in 1 woord GEWELDIG! Vooral die tinker was super!


HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:07

ik ben er gister heen geweest.
ik vond het super mooi!
vooral de paarden!!

*

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:30

Ik heb niet geluisterd naar het verhaal dus niet gevolgd. Knipoog
Wat ze allemaal deden vond ik wel héél mooi!! *LOL*
En die friezen, andalusiërs en shetjes toch. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Mar_M en 58 bezoekers