Petrie perfect / Equin ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
happygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 13:54

Wat zijn jullie ervaringen met bovenstaande lederen laarzen??? Ik denk er over om een paar te kopen, anderen zijn meestal te duur. ps:ik ga naar Divoza-Leek.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 14:34

Ik heb Petrie Excellent (is een duurder model) en daar ben ik super tevreden mee.

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 15:06

HOI!!

Ik heb Equin laarzen, bruine en zwarte.
Ze zijn heel makkelijk in onderhoud, ff onder de kraan, handoekje erover en klaar! Haha!
Ik heb ze nu bijna 2 jaar en ze gaan alwel kapot, dat was bij mijn vorige laarzen van petrie nie zo, maar dat ligt er ook een beetje aan hoe je ze verzorgd natuurlijk Schijnheilig succes met het uitzoeken!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:10

Het voordeel van Petrie laarzen is dat ze in Nederland gemaakt worden, de laarzen van b.v. Cavallo of Konigs worden in Duitsland gemaakt.
Bij Divoza kunnen ze ze ebentueel voor je op maat bestellen bij Petrie, overigens ook van veel andere merken. Je kunt ook gewoon naar de dichtstbijzijnde ruitersportzaak gaan ook die kunnen de laarzen voor je aanmeten indien nodig.
Succes ermee

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:13

Ik heb dus speciaal voor mij op maat gemaakte laarzen van Petrie. Heb in de ruitersportzaak wel 10 paar aangehad om te bepalen wat nou echt de goede maat was, is dus niet alleen opgemeten, maar ook echt gepast en toen zijn mijn maten doorgegeveven aan Petrie en ze zitten echt prima! Mooi hoog, maar niet té. (nu ze ingelopen zijn, ging vrij snel, maar eerst was het wel even afzien)
Ik kan je wel aanraden om echt naar een goede ruitersportzaak te gaan en je te laten helpen door iemand met verstand van zaken, niet door zo'n miepie met een centimeter die het allemaal wel denkt te weten, want dan heb je dus kans dat ze voor geen meter zitten.