Clinic Judith

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Clinic Judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 18:42

Mayo had gevraagd of ik mee wilde doen omdat er te weinig deelnemers waren dus daar stond ik dan 10.45 uur in Amersfoort na een fikse nacht stappen in Amsterdam met een paard waar ik gisteren pas weer op was gestapt omdat ze een kapotte wang had door een klap tegen een hindernisbalk. Huilen

Het ging wel aardig heb een tip gekregen met mijn handen wijd te rijden en mijn beugels AAAAARGGHHHH 2 gaten korter waardoor ik nu dus op 2 benen kreupel loop omdat mijn knieen niet je van het zijn Boos! dus het gaat toch weer een gaatje langer hoor.

Verder liep Ro in het begin wat lastig met de aanleuning maar na 20 min was er naar mijn idee veel verbetering.

Op het laatst galopperen maar Ro was te moe om nog te dragen dus echt langzaam op het achterbeen galopperen zat er niet meer in. haar veulen is er pas een maand af dus we zijn weer net bezig dus moet ze nog stukken sterker worden achter maar dat gaat niet op zo'n korte termijn. ze was iig wel lekker los in der lijf Haha!

Daarnaast waren Richtje en Mieke leuk gezelschap en vond ik met name het rijden in een andere omgeving een positieve ervaring. ik vind het jammer dat ik andere bokkers niet heb zien rijden en Judith dan want ik moest weg.

CODY nogmaals bedankt dat ik in jouw plaats mocht, we moeten gauw eens meeten en dan neem ik iets voor jou mee!!! OK dan!

Sorry geen foto's het was wat te donker, maar wellicht zijn er andere bokkers die mij hebben vastgelegd.

groetjes Merilyn

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:13

Leuk verslagje Merilyn!!!
En leuk dat het ook gezellig was Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:42

Ja het was idd erg leuk! Jammer van het vieze weer...

Maar zullen we alle verslagen anders in een houden? Bijvoorbeeld in het topic van Richtje, met de foto`s?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:50

Koortje schreef:
Ja het was idd erg leuk! Jammer van het vieze weer...

Maar zullen we alle verslagen anders in een houden? Bijvoorbeeld in het topic van Richtje, met de foto`s?


Is misschien wel zo overzichtelijk idd

cobiieJarig

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:34

Merilyn schreef:
CODY nogmaals bedankt dat ik in jouw plaats mocht, we moeten gauw eens meeten en dan neem ik iets voor jou mee!!! OK dan!


groetjes Merilyn


Afgezien van het feit dat mijn naam COBIE is *LOL* , graag gedaan OK dan! .

Ik vond het natuurlijk erg jammer dat ik niet zelf mee heb kunnen rijden, was het erg leuk om te zien hoe Judith les geeft en hoe ze natuurlijk zelf rijdt .

On top is voor mij weer een aantal plaatsjes getegen in mijn lijst van favoriete dressuurpaarden .

Al met al vond ik het een geslaagde dag.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:36

Ook hier toch maar weer een reactie (tja als organisator mag je niemand vergeten he Knipoog)! Top dat je mee kon rijden Merilyn, anders was het een "kalere" clinic geworden met 10 deelnemers ipv 11!

Nu weet ik alleen niet waar ik mijn eigen verslag neer zal zetten, zoveel topics!!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:40

Een nieuw topic? Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:48

Richtje schreef:
Een nieuw topic? Haha!


Sure, why not, 10 topics Haha!??? Ik zie het maar als een compliment dat de clinic goed bevallen is Haha!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:15

Hahah ja veel topic's

Ai Merilyn, fijn dat het zo goed ging, maar hoe gaat het met Ro?

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 10:06

Oef sorry Cobie foutje ik maak het goed Knipoog maar nogmaals bedankt ik en niet zo goed in namen Haha!