Mijn Mega-verslag van P&K!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Mijn Mega-verslag van P&K!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:28

Zo, ik denk dat ik maar even een groot verslag(je) ga schrijven, doe ik anders nooit Haha!

*dag 1*

Op zaterdag vertrok ik al vroeg met Sonja (Colga op bokt) en haar moeder naar Paard en Koets, ik had er zin in Na eens even gekeken te hebben waar we precies stonden met de stand zijn we de spulletejes gaan uitladen en hebben we de stand ingericht. De lijsten op de stallen geplakt (duurde wel ff voordat ik ze had, Ferrie wist het allemaal niet meer Schijnheilig ) Dit jaar vond ik de stamboekenhal wel wat beter, het was niet meer zo donker. En we stonden precies tegen over de Groningers, daar zaten assie, Nimber, jantina en Piggie!!! bij, dus het kon wel eens gezellig worden Haha! Magpie stond lekker bij ons in de stand, al was ze soms een standbeeld, zo stil stond ze. Sommige mensen vroegen of ze ziek was oid *LOL* Het hele weekend heeft ze zo lief gestaan, af en toe probeerde ze te bedelen of er iemand te eten, maar de meeste hadden dit keer niks bij (bij de Pennydagen wel Scheve mond, kregen ze allemaal snoepjes).
Tegen de tijd dat we moesten rijden ben ik langzaam aan Magpie gaan optuigen, en dwars door de stands naar de stallen gelopen en haar ingespannen. Ze was lekker rustig dus wat ingereden en toen mochten we als eerste naar binnen. Ik had 2 kinderen mee in de kar, onze reserve ruiters van het carroussel. Na mij reed de carroussel, die ik floot vanaf de bok Haha! En Magpie bleef nog steeds rustig staan in de handen van mijn grooms Haha! Op de paarse bolletjes na (die ze ineens aanzette) ging de show helemaal top OK dan! We hadden een nieuwe proef en echt keihard getraind! Dan nog een ererondje en we waren klaar voor de eerste keer. Na de show meette ik ook mijn eerste bokker van dit weekend: Iboya!
Daarna is iedereen naar huis gegaan en bleef ik samen met mijn moeder en een kennis achter om de stand te beheren. Af en toe even een rondje gelopen waar ik Unitas, Sypheron (mooi petje Roy OK dan! ), Jurga, akerna, don_marcello en sjuimpje nog tegen kwam Lachen Heb denk wel aardig wat bokkers gemist. Ik ben trouwens ook een overloper Haha! Nimber vroeg of ik even op de stand wilde passen, en toen mocht ik bijna niet meer terugkomen bij de NF stand Verdrietig
Tegen half 10 sloten wij de stand en zijn we gaan kijken bij een clinic zadelmak maken van de DreamStables, hier deed een paard van Unitas mee, Unitas zelf Knipoog Paard was heel erg braaf, er was nog maar een paar keer mee gelongeerd, maar ze liep wel heel goed door de kraal daar! Tegen 10 voor 10 reden we lekker weer naar huis, lekker naar mijn bedje toe Haha!

*dag 2*

Deze dag had ik geen stand, dat deden ze van het stamboek zelf. Wel makkelijk, want deze dag moest ik 3 keer rijden, 2x show en 1x stamboekenparade. De shows gingen weer top! De laatse show was nog wel het leukste, Tineke Bartels reed tegelijk los met ons, en dat was echt grappig om te zien, Tineke en dan 8 van die Foresters ernaast als een molenwiek! Foto's zijn ervan gemaakt, de digitale zijn wat wazig, de gewone komen deze week Haha! Maar die Tineke is echt heel aardig. Een meisje van het carroussel ging er zo naast stappen en tegen praten enzo, en toen reed ineens iedereen ernaast, was echt een leuk gezicht! Moeten we vaker doen
Tussendoor eens lekker rondgewandeld, kwam ook wat mensen tegen waar mee ik op instructieweek was geweest, echt leuk Lachen Ik ging nog samen met GillyZidane op zoek naar een nieuwe wagen, maar jeetje, wat is dat moeilijk zeg Zal nog wel even duren voordat ik de mijne gevonden heb Haha!

Zo, dat was het wel ongeveer denk?? Ow ja, tussendoor nog Chatelaine, Ethalate en Tinne gezien, Maartjuh zien rijden, en nog een hele zooi bokkers gezien volgens mij, al weet ik niet wie Bloos!

Cheese! op: www.newforestshowteam.tk ==> fotoboek ==> paard&koets 2003

Mijne mede-bokkers, tot volgend jaar Doei, doei

Enne Kim, Orbaldo is OK dan!


benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:32

hey!

hahah ja de shows gingen goed dit jaar...
alleen bobby steigerde, dat was niet zo gerepeteerd Boos!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:33

Ach ja, hij is nog jong he Lachen

Wat vond je van de foto's?


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:35

Ik ga zo foto's kijken!
Leuk verslag!! Wat betreft wagens kijken hebben wij ook gedaan. Alleen had mijn kennis een te dure smaak. Dus niets gekocht.
Ik vind jullie er leuk uitzien. Ook netjes al die Foresters!!

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:52

super verslagje lin. mijne komt zo Lachen

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:33

Leuke foto's Linda!
Heb je er nog meer gemaakt? Of alleen van de NF?
Die kwaliteit van de foto's valt me niet echt tegen, heeft het felle licht toch geholpen *vist naar complimentje Knipoog Tong uitsteken *

Ik vond jullie proef helemaal geweldig! Waren leuke figuren, niet standaard. Echt 'n verademing na de 8e keer dezelfde Appaloosaproef (die de 1e keer nog wel leuk was, maar de 2e keer al niet meer zo)

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 09:21

haha bedankt! ik vond Baldo ook top hij was zo onwijs braaf! alsof hij al jaren dit soort dingen deed.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 10:06

assie schreef:
Leuke foto's Linda!
Heb je er nog meer gemaakt? Of alleen van de NF?
Die kwaliteit van de foto's valt me niet echt tegen, heeft het felle licht toch geholpen *vist naar complimentje Knipoog Tong uitsteken *

Ik vond jullie proef helemaal geweldig! Waren leuke figuren, niet standaard. Echt 'n verademing na de 8e keer dezelfde Appaloosaproef (die de 1e keer nog wel leuk was, maar de 2e keer al niet meer zo)


Nee alleen van de NF, zelf had ik bekant geen tijd om er te maken, ja losrijden met Tineke Knipoog

*een complimentje voor assie*

En bedankt dat je hem zo geweldig vond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:39

Nimber schreef:
haha bedankt! ik vond Baldo ook top hij was zo onwijs braaf! alsof hij al jaren dit soort dingen deed.


Ik vond hem idd erg goed, de proef liep hij idd alsof het dagelijks werk was
En op de trailer merk je niet eens dat je paarden bij je hebt, ze staan echt ontzettend rustig OK dan!
Kunnen die drammerrie´s hier thuis nog wat van leren.
Ik ga het hengstenrek dan ook omdopen tot merrierek Haha!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:19

liberty schreef:
Zo, dat was het wel ongeveer denk?? Ow ja, tussendoor nog Chatelaine, Ethalate en Tinne gezien, Maartjuh zien rijden..


wanneer heb jij mij zien rijden?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:40

Ik heb jullie in de bak zien rijden met Tineke Bartels, was wel een leuk gezicht Haha!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:05

maartjuh"]
[quote="liberty schreef:
Zo, dat was het wel ongeveer denk?? Ow ja, tussendoor nog Chatelaine, Ethalate en Tinne gezien, Maartjuh zien rijden..


wanneer heb jij mij zien rijden?
[/quote]
toen je overf stoelen en lintjes aan het springen was Schijnheilig Haha!
ik en lin kwamne net van de marathon wagens Tong uitsteken

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 18:12

rooslover schreef:
Ik heb jullie in de bak zien rijden met Tineke Bartels, was wel een leuk gezicht Haha!

Ja dat was zo leuk! Morgen de foto's wegbrengen, hopelijk zijn ze gelukt Haha! Tineke en het NF showteam in een molenwiek *LOL*

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:53

GillyZidane"]
[quote="maartjuh"][quote="liberty schreef:
Zo, dat was het wel ongeveer denk?? Ow ja, tussendoor nog Chatelaine, Ethalate en Tinne gezien, Maartjuh zien rijden..


wanneer heb jij mij zien rijden?
[/quote]
toen je overf stoelen en lintjes aan het springen was Schijnheilig Haha!
ik en lin kwamne net van de marathon wagens Tong uitsteken
[/quote]

heb jij misscchien ook heeel toevallig foto's van onze show gemaakt?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 19:04

Heb daar geen foto's gemaakt maartjuh.

De foto's die ik gemaakt heb met Tineke waren mislukt Verdrietig Hopelijk heeft iemand anders er nog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 7 bezoekers