Westernlessen omgeving Amsterdam/Almere?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:31

Heza_Yankee schreef:
:D Als ze yank gaat verzorgen zal ze ook met quincy te maken krijgen Haha!


en met mij natuurlijk ~~}> ahahhahaha Knipoog Haha!

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:36

Voorlopig ben ik er ook als ze komt, dus gna gna gna wat wil je gaan doen dan????? Extreme duivel Als ze Yank wil verzorgen/rijden, dan is het de bedoeling dat ze ook les gaat nemen. Zal Bo vragen of ze er met de tijd wel bij kan. En zo niet ....................................... dan toch! *LOL*

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:45

moet ik nu bang zijn Schijnheilig ja ik kom volgende week weer. moet even kijken of ik zaterdag of zondag kan... Of allebei Knipoog als het mag!!

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:53

Bang zijn voor Charene??? Haha! Neeeeeeee joh, dat is een poppetje. Heeft een grote bek, maar een heeeeeeeeel klein hartje. Ach gut (hm, komt me bekend voor!) Nee hoor, dat is echt een hele lieve meid. Van mij mag je zaterdag en zondag komen als je wilt en tijd hebt. *LOL* Laat maar weten, dan spreken we later nog wel een tijd af. Kan je charene misschien ook ontmoeten!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:34

Heza_Yankee schreef:
Bang zijn voor Charene??? Haha! Neeeeeeee joh, dat is een poppetje. Heeft een grote bek, maar een heeeeeeeeel klein hartje. Ach gut
Oeps wie ikke Bloos! Bloos Cool nou ja soort zoekt soort Knipoog

hahahahahahahahha

Zaterdag of zondag Haha! kom ik ook , wel geen les van Bo maar ik kom met Joelynetje