Indoor zit er weer op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Indoor zit er weer op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 17:49

Jammer jammer jammer Indoor meppel is weer afgelopen, Heb dit jaar maar een marathon gehouden Haha! kregen toch vrijkaarten van school, dus we konden daar de hele week rondstruinen, legaal spijbelen *LOL* Schijnheilig
Ook dit jaar weer veel lol gehad, heeel veel lol. Leuke ruiters uitzoeken Haha! wat niet zo heel moeilijk was, andere ruiters de gek aansteken, wat helemaal niet moeilijk was haha (sorry Wilfred)
Mn oogjes uitgekeken naar alle mooie paarden, die ik als ik het geld had allemaal wel had willen kopen Knipoog
Het ruiterbal was dit jaar iets minder leuk als vorig jaar, was wel minder, wel donders veel gelachen. Gelukkig konden we daar slapen, in een vrachtwagentje Haha!, liepen om half 7 sochtends nog door de stad, en dachten toen toch maar es te gaan slapen, dus wij naar de vrachtwagens, waar overigens ook nog niet iedereen sliep Haha! en na ons geschreeuw Bloos! ook vast niemand meer sliep was echt lache, liepen we daar PIET IS LEKKER!! te schreeuwen, , hoor je keihard iemand roepen PIET SLAAPT!!! hahaha Verward woeps..
Maar goed gelukkig vond die het niet erg wat de volgende dag, (nou ja een paar uur later) liep k daar nog steeds half bezopen bij de inrijbaan waar echt nog helemaal niemand was, dik de slappe lach (damn watzou dat eigenlijk vervelend voor andere mensen zijn geweest bedenk ik me nu) en toen kwam Piet dr aan en die kon er wel om lachen, gelukkig OK dan! en toen we weggingen kreeg k nog een vet lief lachje van em *LOL* mgoed, nu weer back in real life, ben nu net wakker, was echt helemaal kapot, maar volgend jaar gaan we zekers weer heen!!!
Foto's volgen hahaha (moeten nog ontwikkeld worden) jammer genoeg geen foto van piet waren we te schijterig voor om te vragen of die met me wou poseren Knipoog
Nog iemand heen geweest trouwens??

Greetz Mieke

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:26

ben er niet heen geweest. En je bent echt een schijterd! had nou maar een foto genomen!!! Boos!

nej grappie :p

Veel plezier weer volgend jaar!!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:30

Ik ben er ook geweest. En heb samen met jou parcours gebouwd. Jaja.
Wist niet dat jij ook op bokt zat! even in je profiel gekeken. Wel grappig toch.
Piet is idd niet lelijk Tong uitsteken

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:37

Jaa ik was ook op het Indoor, de zaterdag B/L-pony's, donderdag en vrijdag en natuurlijk ook naar het Ruiterbal Tong uitsteken

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 21:05

Ja zeker stom stom stom!!! nu baal k dus ook verschikkelijk dat ik geen foto heb haha, dus ben al mensjes aan het lastig vallen of maybe iemand een meeladres heeft... (damn lijk al haast een stalker ahah)

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 21:09

axeltje schreef:
Ik ben er ook geweest. En heb samen met jou parcours gebouwd. Jaja.
Wist niet dat jij ook op bokt zat! even in je profiel gekeken. Wel grappig toch.
Piet is idd niet lelijk Tong uitsteken

whaha.. koel.. wist ook nie dat jij op bokt zat.. mgoed Pietje mag dr zeker weten wel zijn!!!;) *LOL* OK dan!