Dus eerst wat gewone rijfoto's

Toen had ik heel eventjes met Karen (Iwayalover) van paard gewisseld, maar Isolde (het paard waar ik op zit) is niet zo'n in de bak rijd paard, dus was ik maar gewoon even op het midden stil gaan staan, maar het zadel zat wel lekker...

De springfoto's van mij waren eigenlijk niet echt goed gelukt, maar er zijn er nog twee best mooie uitgekomen...

Daarna had nog iemand anders die op haar eigen paard in de bak ging rijden gevraagd of ze hem nog 1tje hoger mocht zetten. Dat was wel goed, want wij moesten toch bijna stoppen, maar ik wilde eentje hoger toch nog even proberen. Ik was alleen een beetje bang, en ik denk dat ze dat voelde want ze rende er elke keer kei hard langs, of als ze te hard ging en ik kon haar niet houden, dan stuurde ik er zelf maar langs. Uiteindelijk heb ik de sprong toch nog 2 keer gedaan... maar daar zijn geen foto's meer van gemaakt.
toen zijn we zonder zadel gaan uitstappen, en daarna nog wat poseer foto's...

Dit waren ze dan... ik zou graag wat commentaar willen voor het springen? ik heb zelf wel een idee wat ik moet verbeteren, maar goed, zovaak springen wij nou ook weer niet...