wie denkt ze wel dat ze is?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

wie denkt ze wel dat ze is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 20:08

mss hebben jullie al gezien dat Nastacia (paardje dat ik had opgeleerd enzovoort)verkocht was bij verslag van de dag, nou nu is ze terug (deal ging niet door, ze wouden haar ruilen of zo iets) dus komt ze terug ik blij dat ze in haarstal staat. Ineens komt een meisje (waar ik echt de zenuwen van krijg, je kent dat type wel: denken dat ze het beste rijd, probeert het je altijd uitteleggen hoe het moet enzovoort enzovoort)
pakt ze nastacia uit haar stal en gaat er mee rijden ik kon wel ontploffen!!!
de eigenaar had gezegd dat er niemand er op mag rijden buiten ik (niet dta ik egoistisch ben), maar omdat het nogal speciaal paardje was om mee te rijden. ze zag dat ik het niet ok vond(eigenares) en ze zei dat het was voor te voelen hoe ze is om met te rijden, voor te verkopen.

ok dacht ik het is eenmalig kan geen kwaad

dan 2 weken later (ik was ziek en op studiereis) kom ik terug en is ze erweer blijkt dat ze er weer met ga rijde Boos! Boos! Boos!
ik dus helemaal niet happy, en dan mocht ik er op achter haar (ben ik uitschot of zo) en ze ging me uitleggen hoe ik met haar moest rijden???

hallo ik heb haar afgericht !! ik weet best wel hoe ze is!!
(ja teugels langer, zo moet je naar galop gaan?)
ik d8 zo van hunk??

dit is toch niet te dulden he
ok dta moest er ff uit

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:11

heb je ermee met de eigenaar gepraat?
en wat zegt die ervan?

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 20:13

de eigenaar was er niet bij die was ff weg ik was aan het uitstappen enzo voort

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:15

nouja dan heb je der toch wel even een grote bek gegeven? inderdaad wie denkt ze wel niet dat ze is.

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 20:20

precies is ze het lieverdje ineens van de eigenaresse, dus hou ik mijn mond

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:22

tja ik zou niet mijn mond houden,maar als dat meisje er niet is,gewoon eens naar de eigenaresse gaan en het probleem eens voorleggen en vragen wat je ermee moet.

verder zou ik gewoon zelf iederen dag gaan en zelf gaan rijden,en komt ze dan weer met haar aanwijzigen doe je alsof je haar niet hoort en rij je zelf op je eigen manier verder.
en zeg je gewoon als je problemen hebt met rijden vraag je het wel aan de eigenaresse en heb je haar commentaar niet voor nodig.

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 20:23

ze doet ht zelf tegen de eigenaar zo van je moet dat doen, en dat niet voeren enzo voort. de eigenaar is helemaal ingenomen door haar. precies alsof zij de baas is

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:14

het lijkt mij dat de eigenaar zelf mag weten wie zij of hij op zijn paard laat rijden. Ik kan me voorstellen dat je je voorbij gelopen voelt, maar daar kan dat meisje niks aan doen. Je kan haar wel vertellen dat ze jou niet hoeft te zeggen hoe je het moet doen maar dat je dat of al weet of liever zelf uitvind

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 21:28

ja tuurlij kmaar akn ze me toch is gewaarschuwd hebben nie eerste zitten ze iets te fluisteren en dan halen ze haar uit de wei en zadelen ze haar op, toe kan het nog erger

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:46

marahorse schreef:
ja tuurlij kmaar akn ze me toch is gewaarschuwd hebben nie eerste zitten ze iets te fluisteren en dan halen ze haar uit de wei en zadelen ze haar op, toe kan het nog erger


huh ik snap je zin niet helemaal

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:44

Ik vind dit een heel onsamenhangend verhaal... en ik vind dat je eerlijk gezegd een beetje egoistisch overkomt... Hallo zeg, als dat meisje van de eigenaresse op het paard mag rijden dan heb jij daar verder niks meer mee te maken lijkt mij. En waarom in hemelsnaam zou je uitschot zijn door achterop mee te rijden? Dat zijn iig jouw eigen woorden en niet die van het meisje... En ze bedoelt het misschien ook wel hartstikke goed als ze jou advies geeft... Als je dat niet wil dan staat het je natuurlijk vrij om dat te zeggen maar als ik heel eerlijk ben vind ik je in je berichtje een beetje egoistisch en arrogant over komen. Niet persoonlijk bedoeld maar zo komt jouw berichtje op mij over, sorry. De titel van het topic vind ik trouwens ook erg onaardig... we zouden ons ook wel af kunnen vragen wie jij wel niet denkt dat je bent (dat je dit bericht plaatst)... klinkt toch ook niet leuk???

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:53

vikki schreef:
Ik vind dit een heel onsamenhangend verhaal... en ik vind dat je eerlijk gezegd een beetje egoistisch overkomt... Hallo zeg, als dat meisje van de eigenaresse op het paard mag rijden dan heb jij daar verder niks meer mee te maken lijkt mij. En waarom in hemelsnaam zou je uitschot zijn door achterop mee te rijden? Dat zijn iig jouw eigen woorden en niet die van het meisje... En ze bedoelt het misschien ook wel hartstikke goed als ze jou advies geeft... Als je dat niet wil dan staat het je natuurlijk vrij om dat te zeggen maar als ik heel eerlijk ben vind ik je in je berichtje een beetje egoistisch en arrogant over komen. Niet persoonlijk bedoeld maar zo komt jouw berichtje op mij over, sorry. De titel van het topic vind ik trouwens ook erg onaardig... we zouden ons ook wel af kunnen vragen wie jij wel niet denkt dat je bent (dat je dit bericht plaatst)... klinkt toch ook niet leuk???


Ik ben het wel een beetje met Vikki eens, als zij dat meisje wilt laten rijden moet ze dat helemaal zelf weten, je moet niet zo snel kwaad worden Schijnheilig

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:51

Ik kan me wel voorstellen dat je er niet blij mee bent, maar eigenlijk ben ik het ook wel met Vikki eens. Praat er gewoon over, en bedenk dat het niet jou paard is. Ben blij dat je er uberhaubt op mag, er zijn zoveel mensen die graag een verzorgpaard willen hebben maar die niet krijgen. Probeer eens te waarderen wat je hebt en neem daar genoegen mee. Met kwaad zijn los je toch niks op!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 20:15

petrabonanza"]
[quote="marahorse schreef:
ja tuurlij kmaar akn ze me toch is gewaarschuwd hebben nie eerste zitten ze iets te fluisteren en dan halen ze haar uit de wei en zadelen ze haar op, toe kan het nog erger


huh ik snap je zin niet helemaal
[/quote]

eerst zaten ze iets te fluisteren tegen elkaar toen ik achter hen liep toen wist ik niet dat ze met haar ging rijden zo konden het toch wel ff gezegd hebben en me niet een ongeluk laten schrikken, want de eigenaar heeft me gezegd van ja ze moet er nie op rijden en zovoort (ze komen niet overeen) en nu ineens wel? ik en de eigenaar hadden afspraken ron da bepaald paard waarvan de andere van de club ook van weten. en die vinden het ook maar raar en raar dat zij er dan nie tmee mogen rijden ik gun het hen dan toch eerst

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 00:59

Het is en blijft het paard van de eigenaresse .
Volgens mij voel je nu gewoon jaloezie >;).
Niet leuk voor jou maar misschien is er wel wat gebeurt waardoor het nu zo loopt.
Het gaat er niet om wie jij iets gunt maar om wat de eigenaresse wil dat er mee gebeurt .
Ga anders een ander verzorgpaard zoeken, misschien een idee Verward .

Ik zou het in ieder geval niet fijn vinden als iemand anders MIJN paard ging "toewijzen" aan anderen ~~}> .

Ga eens met haar praten, lost waarschijnlijk veel op en dan weet jij meteen waar je aan toe bent.

Succes!!
OK dan!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:01

Misschien moet je eerst een duidelijkheid vragen aan de eigenaar. Vraag eens aan haar wat nu precies de bedoeling is en wie wanneer mag komen rijden.
Jullie kunnen toch ook allbei rijden op jullie "eigen" dagen?

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:38

Ik vind het geen rare reactie. Als er toch afspraken worden gemaakt, en die veranderen ineen zonder dat jij daarvan op hoogte wordt word gesteld. Dat is vreemd, en ik zou er ook zeker niet blij mee zijn.

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 14:00

Mystica schreef:
Ik vind het geen rare reactie. Als er toch afspraken worden gemaakt, en die veranderen ineen zonder dat jij daarvan op hoogte wordt word gesteld. Dat is vreemd, en ik zou er ook zeker niet blij mee zijn.

dank je
er zijn verschillende paarden , een stuk of 13....

ja ik hou van de andere ook maar ze weet dat dat paard een speciaal plekje hefet in mijn hart en dat meisje probeert iedereen altijd te overtreffen snap je, en ze heeft er zelf ook 3 paarden staan

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:19

Probeer anders eens gewoon met de eigenaar te praten zonder een kwaad woord over haar te zeggen. Je zegt namelijk dat ze het liefje is, en je dus je mond wel houd. Maar als je er nou gewoon erheen gaat, en vraagt wat de bedoeling is. Hoe het moet met jouw rijden op het paard? Dan hoef je er verder niet bij te zeggen hoe je er over denkt. Gewoon even duidelijk vragen erover. Aangzien wel duidelijk is dat jouw anders niks verteld wordt...

Eva_vanO
Berichten: 316
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:11

Ik weet je vervelend zulke mensen zijn. Bij ons op stal zijn is er ook zo een. Denkt dat ze alles weet en als ze der paard niet aan de teugel krijgt dan gooit ze er maar een slof om. Echt zo irritant is dat vooral omdat ze denken dat zij het goed doen en het eigenlijk helemaal niet goed doen.
Die mensen zijn echt om te kotsen. Misselijk

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:16

Ik denk dat je er gewoon over moet praten hoe het nou precies zit. Het is inderdaad zo dat de eigenaar de baas is oiver het paard en kan zeggen wie er wel en wie er niet op mag. Ik kan heel goed begrijpen dat het moeilijk is als je al een tijd een bepaalt paard mag rijden en dan plotseling met iemand anders het paard moet gaan delen. Maar dat blijft de keuze van de eigenaar Verward .
Het beste is gewoon er rustig, waar geen andere mensen bij staan hier over te praten en vragen wat nou de bedoeling is, zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Succes er mee.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:21

ja ik begrijp wel wat je bedoeld
ik heb ook een bijrijdster en als ik weet dat zij komt laat ik niemand anders op mijn paard rijden

maar zegt ze nou dat ze komt voor de gezelligheid dan laat ik af en toe wel een ander op mijn paard rijden
dat zijn gewoon afspraken die je maakt
en niet opeens hup een ander erop als jij ook komt

ik zou ook eens naar de eigenaar gaan en vragen wat de bedoeling is

Chaira

Berichten: 5
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:34

ik zou naar de eigenaar van het paard gaan en ff goed vertellen wat er gebeurt is....... sjeetje, dat kind denkt zeker dat ze alles kan Boos!