Verslagje Pas de Deux

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Verslagje Pas de Deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 19:01

Vandaag was het dan eindelijk zover, na een hele week zenuwen, een hoop werk aan de proef, oefenen, e.d. was het eindelijk wedstrijd (Pas de Deux). Om 10.25 was ik aangekomen in de manege, dan meteen naar Saygon gegaan, die natuurlijk al haar dotjes geruineerd had Boos! (eigelijk gelukkig, want zo mooi waren ze niet Tong uitsteken ) en in de strond was gaan liggen. Ik dus meteen m'n box gaan halen, alle dotjes eruitgehaald, opnieuw ingevlochten, en tegen dan was Sarah, mijn mede-ruiter Clown , er. Hebben we Saygon en Aladin in de poetsgang gezet, een grondige poetsbeurt gegeven, om 11.45u konden we beginnen opzadelen (Aladin is nog jong en moest lang ingereden worden ). Wij waren als laatste van onze reeks (pony's), normaal om 12.56u, maar we hadden vertraging, en eindelijk om 13.15u was het eindelijk aan ons. Eens in de piste waren we de zenuwen helemaal te boven . Alles ging goed, alleen tijdens de galop zat ik voor op Sarah, moest ik Saygon inhouden, maar aangezien zij op dat moment geen verzameld galopje kon (:(), ging mevrouwtje rustig op draf Scheve mond . Voor de rest ging alles dus heel goed, ben ook zo fier op dat teddyberige manegeknolletje van me Lovers ze heeft het echt heel goed gedaan voor een manegepony (volgens mij Knipoog ) Pling .

Na onze proef was het meteen prijsuitreiking, eerst de kür enzo, en daarna wij Lachen . Wij waren bij de publieksprijs 3de, execo met nog een ander koppel. Ik ben echt superfier op mijn schatje Lovers

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:09

Zoo.. super joh *LOL* Heel erg gefeliciteerd *LOL*

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:09

Gefeliciteerd!!
Zijn er ook foto's gemaakt? Ik ben best wel benieuwd!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 19:11

Foto's zijn er gemaakt, maar na mijn wedstrijd zijn m'n ouders (inclusief digi) naar een skatewedstrijd van m'n broer gegaan, dus nu moet ik wachten tot ze thuiskomen (wss pas om 21.00u) voor de foto's Scheve mond
Morgen komen ze er dus op

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:12

Dan horen we dat morgen wel he?? Schijnheilig Tong uitsteken Ben echt heel benieuwd *LOL*

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 19:12

Ik ook Haha!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:13

ik wacht met smart!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

shantjeuh
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:25

proficiat (k) echt leuk, kijk al uit naar de fotos!!!

*Say what you want*

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 18:30

Ze komen eraan Lachen

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Carotjeuh

Berichten: 17
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: Blanden, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:09

waaaaaaauw , was jij helemaal derdes van de vier die meededen ??? SUPER
haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 19:06

Carotjeuh schreef:
waaaaaaauw , was jij helemaal derdes van de vier die meededen ??? SUPER
haha!

Hmm, Caro, heel grappig Boos!
't is trouwens van de 9 Tong uitsteken

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers