van alles

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 14:57

Nou, na veel overwegingen ben ik vandaag toch gaan rijden. Maar ik heb voor mezelf gezegd dat zolang er MKZ is, ik alleen in het dorp ga rijden, zodat ik niet langs veehouderijen hoef. Honey is inmiddels bijna 2 weken niet gereden, dus ze was eerlijk gezegd best fel.
Niet gemeen ofzo hoor, maar een speelgoedautotje sprong ze met 4 benen in de lucht, een elektische grasmaaier (volgens mij was het vandaag nationale grasmaaidag ofzo) ging ze voor vandoor. Voor een kauwgompapiertje ging ze vol op de rem (vanuit galop). Maarja, verder was ze best braaf.
Ik heb haar vandaag voor het eerst met de hackemore gereden, en ik moet zeggen dat ze er wel braaf op loopt, maar ik denk dat ze er even aan moet wennen (ze loopt steeds met haar hoofd te schudden in de poging de scharen te pakken te krijgen, maar dal lukt dus niet). In het parkje heb ik haar lekker een half uurtje laten grazen, vond ze ook wel een strak plan.
Ik had nu ook mijn zwanehalsjes aan, en ik moet zeggen: WAT EEN UITVINDING!!!!!!!.
Werkelijk ideaal. Alleen moet ik mezelf nog even afleren mijn benen op te trekken als ik drijf, dat hoeft nu niet meer.
Wat een beetje irritant is, dat mijn zadel piept. Nouja, niet mijn zadel, maar mijn laars tegen het soort rubbere gedeelte van het zadel aan (iemand hier tips voor behalve chaps aantrekken?).
Verder is het echt zo'n heerlijk zadel. Ben er echt blij mee. Vorige week heb ik bij ons achter er even een sprongetje mee gemaakt, en zelfs dat ging goed!!!

Verder ben ik vandaag bij een man geweest. Hij heeft een aantal (dacht ik) paarden lopen, later bleek dat hij welsh K fokt. Ik heb gevraagd of honey daar mog staan, om dan als tegenprestatie voor zijn pony's te zorgen.
Dat moest ie even met zijn vrouw overleggen, en hij heeft gevraagd of ik eind volgende week terug wil komen.
Dat wordt dus even afwachten. Ik hou jullie op de hoogte


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 15:16

spannend....
leuk joh dat je weer gereden hebt!! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 16:08

Heeeey spannend!
ene misschien kan ik Volgende week Honey zien als je met ons mee gaat naar Hypodrama Pling

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 16:35

hee, gaan jullie 'uit 't oosten' *LOL* ook naar hypodrama?? dan ben je toch niet echt goedkoper ivm benzine kosten, neem aan dat jullie in t tentenkamp gaan tenminste..??
O Kim, jij hebt hier natuurlijk 'connecties' in deze regio, dat scheelt! Lachen
Ik vatte 'm anders al niet zo haha.
Ik ga eigenlijk ook elk jaar, maar vraag me niet waarom: meestal koop ik iets 'omdat ik er nou eenmaal bem', want iets nodig heb ik nooit, eigenlijk..
Bovendien is het elk jaar weer 1 grote ergernis, qua drukte, plaatsgebrek en chaos enzo..Maar ze hebben duizend-en-een aanbiedingen, DUS MOET ik erheen.. -zucht-
Kopen jullie daar altijd wat (iets dat je ook echt nodig hebt..), of gaan jullie -net als ik- vooral voor 'het idee'?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:14

yes! heb donderdag naar hypodramma geweest! en ik verzker je alle groene vliegendekens zijn weg hehe had ik net weggesnokt de allerlaatste! en heb ook een witte singel met rek een heel chqiue doek en niuewe poetsbak en nog een paar flessen equistar en een halster en nog van alles hehe heel mijn portefuille lichter Extreme duivel

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:17

wanneer is t dan precies???
tot wanneer en waar
volgens mij erg ver
al die leuke dingen zijn nooit in de buurt
*grommetje*

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:40

Het is van 11 april t/m 17 april.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:40

ben jij al geweest huh? maar het begint pas volgende week toch?
ene ik ben niog nooit eerder geweest maar wil nu wat rijbroeken inslaan zullen wel of lelijke kleuren zijn of foutjes maar ach. Oja nog een voordeel met een leasebak is dat ik een tankpasje heb dus ik betaal 0,0 aan benzine haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:35

Nou van de rijbroeken moet je je niet te veel van voorstellen. Toen ik ging, waren het of hele rare kleuren, of rare maten, nou ja niet de `normale` maten om het zo maar te zeggen. Maar misschien is het dit keer wel anders. Ik ga in ieder geval wel even kijken, woon tenslotte vlakbij.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 21:10

Waar zit deze Hypodrama ?
}> Is er bij elke filliaal van Hipy/Hippo bv tentenkamp, zo ja wanneer in Amsterdam???
Ik vind alleen hun eigen merk echt niet zitten, rare maat, taille tot onder mijn oksels en bleef maar afzakken dat ding tijdens lopen.... }>

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 21:32

Nee alleen bij Hypodrama in Rotterdam. Meestal hebben ze er vooral zooi. Roze reisbandages met bloemetjes enzo en andere nietszeggende spullen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 21:33

Hypodrama is in Rotterdam, volgens mij de enigste hypo met tentjeskamp, maar ik weet het niet zeker hoor!!! Ik vind het altijd wel grappig. Alleen de dingen die goedkoop zijn, zijn meestel niet voor niks goedkoop. Soms wel leuke aanbiedingen hoor.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 22:08

He stef ik heb misschien weer iets gemist, maar hoe is het met Valesca afgelopen dan? Die zou je toch gaan inrijden? Of loop ik nou weer eeuwen achter Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 07:02

Leuk Stef dat het zo lekkker ging met Honey en ik hoop voor je dat het doorgaat met die man......is dat dan dichter bij je huis? Knipoog


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 07:12

vinnud wel lachen ik schrijf hypodrama en iedereen schrijft dat ook het is eigenlijk Hyporama maar omdat het vaak zo'n trek werk en heeeeeeeeel druk is noemen wij het dus hypoDRAMA hehe

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 08:51

laura:
Voorlopig staat valesca nog steeds binnen (en nee, nog geen 5 min. buiten geweest).
Ze moet eerst haar veulen krijgen.
Misschien van de zomer, maar ik ben er nog niet uit

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 11:27

maar t is toch ook gewoon hypodrama ( ik ken t niet anders *LOL* ).. hoe wou je t anders noemen dan ..?

Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 11:31

Hahaha denk je nou echt dat een ruitersportzaak zich ...drama gaat noemen?? *LOL*

Het is Hyporama.

Ik heb bij een Hypowinkel gewerkt en daar noemden ze het al Hypodrama, dat zit er bij mij dus al jaren in! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 15:30

Grappig zeg dacht dat ik de enige was die het drama noemde in de advertentie's staan heel mooi hyporama maar zet er altijd een D tussen ;p

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 16:16

Op een of andere manier ga ik ook elke keer naar Hypodrama (want dat is het toch echt). Mijn vader woont in Rotterdam, dus vandaar dat ik vanuit Geleen kom.
Je moet er wel heel goed opletten. De koopjes zijn meestal de miskopen, namelijk dekjes in onmogelijke maten ed. Ongeprijsde dingen kan je wel heeeel goedkoop krijgen en ze hebben goede en goedkope zweetdekens. Ik ga er dit jaar eentje halen met hals. Zonder hals heb ik al en hij bevalt me heel goed.

Trouwens dingen die uitverkocht zijn, liggen er de volgende dag weer wel. Rara hoe kan dat?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers