Nog 2 dagen, dan is het zover :D

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Nog 2 dagen, dan is het zover :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 16:44

Nog 2 dagen! Dan krijg ik de sleutel van het appartement! Misschien dat het dan eindelijk rustig wordt. Alhoewel, eerst natuurlijk even behoorlijk klussen Ander groot punt is dat het nog maar even duurt voordat ik weer samen met m'n paarden ben. Want als er 2 koters zijn die ik echt mis, dan zijn die 2 het wel *LOL* Door een rotte periode zat ik in een dusdanige situatie dat het niet mogelijk was regelmatig naar ze toe te gaan.
Voor mijzelf is het een moeilijke keuze geweest om de paarden te verhuizen. Mede door de situatie die behoorlijk dubbel is. Enerzijds ben ik heel blij dat ik op mezelf ga wonen. Anderzijds verdient de manier waarop het hele proces verlopen is geen schoonheidsprijs . Van alle partijen niet Scheve mond. Er is zo idioot veel gebeurd dat het nauwelijks te beseffen is, laat staan te begrijpen!!!
Ook wil ik alle mensen bedanken die mij al die tijd gesteund hebben en dan met name mijn vader en vriendin Lovers Zeker zij is mijn steun en toeverlaat geweest in die moeilijke tijd. Ik wil dan ook zeggen: lieverd, ik hou van je
Aan mijn vader wil ik zeggen: heel erg bedankt dat je de koters voor mij opvangt in de tijd dat ik niet bij ze aanwezig kan zijn OK dan! Zonder jou was het ook niet gelukt te verhuizen


Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:50

Heee, wat vervelend dat zo n blije gebeurtenis samen gaat met minder leuke dingen.. Maar komt vast wel weer goed toch? In elk geval heel veel plezier en geluk gewenst in je nieuwe huisje! En.. met de hereniging met je kindjes natuurlijk Knipoog

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:12

wat fijn voor je, hopelijk ga je een fijne tijd getege moed in je nieuwe huisje Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:49

Het gaat ook zeker goed komen overmorgen iig lekker het behang eraf trekken *LOL* de keuken en de plee uitsoppen >;) (lekker Tong uitsteken )

Maar na 9 uur moet het stil zijn he Schijnheilig anders worden de oudjes boos Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:04

In ieder geval alvast veel plezier in je nieuwe huissie!!

Live,LOve,'ndLaugh

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 15:10

Dank je Haha! Dat zal wel lukken Op het moment zijn we alle spullen aan het klaarzetten die we morgen nodig hebben, zoals: schoonmaakspullen, campingtafeltje, 2 stoeltjes, waterkoker en thee Haha!


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:08

Arno24 schreef:
campingtafeltje, 2 stoeltjes, waterkoker en thee Haha!

de meest essentiele spullen dus *LOL*

lekker op je krent naar je eigen woning kunnen kijken onder het genot van een koppie thee Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:10

Wat leuk zeg! Veel plezier en succes met verbouwen!
Kun je ons wel een keer foto's laten zien wanneer alles af is?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 18:14

Er worden vanaf het begin dat we er beginnen tot aan het eindreultaat constant foto's gemaakt

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:38

Van mij natuurlijk ook even een berichtje. Heel veel plezier de komende tijd met het verbouwen van het huisje en ik wens jullie alle geluk van de wereld OK dan!.

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:55

Succes hoor!! Haha! Spannend als je zoiets leuks in het vooruitzicht hebt, ook al is het niet op de manier zoals het moet gegaan..

Hou ons op de hoogte, ben benieuwd hoe het gaat worden Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:39

sloop sessie 1 hield in ..... ontzettend lelijk behang wat erg aan de muur gehecht was en niet van plan was los te laten , een keuken die "gebruikt" was (lees alles plakte gigantisch). Maar ze hebben wel een gloednieuwe stofzuiger en wat andere bruikbare spulletjes achtergelaten *LOL*

Morgen weer met frisse moed er tegen aan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie